Ad


واکنش شروین حاجی‌پور به شوخی ایرج طهماسب با «خواهرمو گرفتن»

تریبون هنر: شروین حاجی‌پور که اردیبهشت سال گذشته در توئیتی نوشته بود «کاش ایرج طهماسب عموم بود» در واکنش به حواشی پیش‌آمده در روزهای اخیر حول برنامه «مهمونی» در پاسخ به توئیت خود نوشت: «دیگه نه».

به گزارش تریبون هنر، آن‌چه ایرج طهماسب در بخشی از قسمت اول فصل دوم «مهمونی» گفت در فضای مجازی واکنش‌های گسترده‌ای برانگیخت.

در بخشی از قسمت اول «مهمونی» سیروس با بازی سهیل رهبرزارع در پاسخ به طهماسب که پرسید سال ۱۴۰۱ چه طور بود؟ گفت خوب بود، خواهرم را گرفتند. طهماسب که متعجب شده بود پرسید خواهرت را گرفتند؟! توی خیابان رفته بود؟! و سیروس جواب داد توی خیابان هم می‌رفت، سر کار هم می‌رفت. طهماسب پرسید کی گرفتش؟! و سیروس گفت پسری پیدا شد و گرفتنش! (منظور این که ازدواج کرد). این شوخی موجب شد بسیاری از کاربران اینستاگرام و توئیتر بکوشند آن‌چه را در سال گذشته رخ داد یادآوری کنند در این میان واکنش اکبر منتجبی، سردبیر روزنامه «سازندگی» از جمله واکنش‌های قابل تامل بود. او نوشت: «جوانانی جان عزیزشان پرپر شد و جماعتی را گریان و پریشان و غم‌زده کردند. با این مسایل نباید شوخی کرد اما اگر یک نفر اشتباه کرد باید هست و نیست او را جلوی چشمش آورد؟»

از جمله دیگر واکنش‌ها، واکنش شروین حاجی‌پور، خواننده بسیار شناخته‌شده این روزهای ایران بود. شروین حاجی‌پور که اردیبهشت سال گذشته در توئیتی نوشته بود «کاش ایرج طهماسب عموم بود» در واکنش به حواشی پیش آمده در روزهای اخیر حول برنامه «مهمونی» در پاسخ به توئیت خود نوشت: «دیگه نه».

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۹ فروردین ۱۴۰۲

برچسب‌ها:
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • مینی سریال «بچه گوزن»؛ روایت هیجان انگیز یک رابطه سادومازوخیسمی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: سریال «بچه گوزن» داستان واقعی یک رابطه سادومازوخیسمی (آزارگری و آزارخواهی) است. مرد و زن هر دو گرفتار این بیماری روانی اند با این تفاوت که مرد ظاهری عادی و معمولی دارد اما به اندازه زن که رفتارش بیانگر آشفتگی روحی اش است، بیمار است. […]

  • نگاهی به تاثیر آیین و هنر مردمی در آثار سینمایی و نمایشی
    بهرام بیضایی، ناصر تقوایی و عباس کیارستمی با تعزیه ایرانی چه کردند

    تریبون هنر: تعزیه، این هنر عامه یکی از عمیق‌ترین هنرهای ایرانی است که در دوره مدرن توجه بسیاری از هنرمندان تراز را در شیوه‌های مختلف هنری به خود جلب کرده است، از جمله آن هنرمندان در سینما حداقل سه سینماگر با نوشتن و یا ساختن و یا الگوگرفتن از پیشنهادهای […]

  • یادداشت حامد حنیفی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه: بی اختیار اشک می‌ریختیم

    تریبون هنر: حامد حنیفی در یادداشتی درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی نوشت: من و اکثریت قریب به اتفاق حضار بی اختیار اشک می‌ریختیم. به گزارش تریبون هنر، حامد حنیفی، آهنگساز برجسته موسیقی ایران و منتقد موسیقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه نوشت: […]

  • بابک جهانبخش مرگ با طعم نسکافه به کارگردانی بابک صحرایی

    تریبون هنر: بابک جهانبخش، خواننده برجسته و توانمند موسیقی ایران، یادداشتی را درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی منتشر کرد. به گزارش تریبون هنر، بابک جهانبخش در یادداشت خود درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» و بابک صحرایی ر صفحه اینستاگرامش نوشت: بابک صحرایی فارغ از […]

  • رضا صادقی در مرگ با طعم نسکافه

    تریبون هنر: رضا صادقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی نوشت: رفتم چون رفیقم رو ذوست دارم و دعوتش برام محترم بود اما شگفت زده شدم به گزارش تریبون هنر، رضا صادقی خواننده برجسته و مولف موسیقی ایران در یادداشتی به تحلیل […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad