Ad


شروین حاجی‌پور: زنده

تریبون هنر: شروین حاجی‌پور با انتشار دو عکس از خودش، تلویحا به گذراندن دوران سخت هنری اش اشاره کرد.
او مدتی پیش نوشته بود احساس می کند کارش با این جهان تمام شده. بعضی برداشت‌ها از این گفته او، میل به خودکشی در این هنرمند بود که برآمده از محدودیت های هنری است که شامل حالش شده.

حالا شروین حاجی‌پور برای رفع این برداشت‌ها با انتشار دو عکس با فضای تیره و غمگین، نوشته:
زنده

 

شروین حاجی‌ پور (متولد ۱۰ فروردین ۱۳۷۶ در بابلسر) خواننده، ترانه‌سرا و آهنگساز اهل ایران است. وی فارغ‌التحصیل رشته اقتصاد از دانشگاه مازندران است. او در فاصله چند روز بعد از خواندن ترانه اعتراضی «برای…» به یکی از مشهورترین چهره‌های ناآرامی های ۱۴۰۱ ایران تبدیل شد.

 

شروین حاجی‌ پور از ۸ سالگی در کلاس‌های موسیقی مختلفی آموزش دید. او با شرکت در فصل اول برنامه عصر جدید توانست خودش را به عنوانِ یک خواننده مطرح کند. او در عصر جدید تا مراحل نهایی بالا آمد و در همان مرحله اول با ترانه «شاید بهشت» توانست رای هر چهار داور را به خود اختصاص دهد. آریا عظیمی‌نژاد، آهنگساز و داور این برنامه از او به خاطر صدای متفاوتش تقدیر کرد و گفت «ما کمتر فردی را داشته‌ایم که هم آهنگ بسازد، هم بخواند و هم ترانه و شعر بسراید.»

 

شروین حاجی‌پور در در این مدت گهگاه درباره بعضی مسایل روز اظهار نظر کرده است. او که اردیبهشت سال گذشته در توئیتی نوشته بود «کاش ایرج طهماسب عموم بود» در واکنش به حواشی پیش‌آمده حول برنامه «مهمونی» در پاسخ به توئیت خود نوشت: «دیگه نه».

 

او همچنین پس از اختصاص یافتن یکی از جایزه های گرمی به قطعه «برای» نوشت:
من و همه مردم ایران از این جایزه خوشحالیم
اما باید بگویم بخش زیادی از زندگی و شادمانی مردم ایران و منطقه توسط دولتی از بین رفته که همسر رئیس جمهور آن کشور این جایزه را به من اهدا کرده
کاش این جایزه توسط یک شخصیت هنری به این اثر هنری اهدا می شد
کشور عزیزم را با تمام زیبایی هایش دوست دارم و اینجا خواهم ماند

 

شروین حاجی‌پور: زنده

 

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۱۵ آذر ۱۴۰۲

برچسب‌ها:
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • مینی سریال «بچه گوزن»؛ روایت هیجان انگیز یک رابطه سادومازوخیسمی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: سریال «بچه گوزن» داستان واقعی یک رابطه سادومازوخیسمی (آزارگری و آزارخواهی) است. مرد و زن هر دو گرفتار این بیماری روانی اند با این تفاوت که مرد ظاهری عادی و معمولی دارد اما به اندازه زن که رفتارش بیانگر آشفتگی روحی اش است، بیمار است. […]

  • نگاهی به تاثیر آیین و هنر مردمی در آثار سینمایی و نمایشی
    بهرام بیضایی، ناصر تقوایی و عباس کیارستمی با تعزیه ایرانی چه کردند

    تریبون هنر: تعزیه، این هنر عامه یکی از عمیق‌ترین هنرهای ایرانی است که در دوره مدرن توجه بسیاری از هنرمندان تراز را در شیوه‌های مختلف هنری به خود جلب کرده است، از جمله آن هنرمندان در سینما حداقل سه سینماگر با نوشتن و یا ساختن و یا الگوگرفتن از پیشنهادهای […]

  • یادداشت حامد حنیفی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه: بی اختیار اشک می‌ریختیم

    تریبون هنر: حامد حنیفی در یادداشتی درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی نوشت: من و اکثریت قریب به اتفاق حضار بی اختیار اشک می‌ریختیم. به گزارش تریبون هنر، حامد حنیفی، آهنگساز برجسته موسیقی ایران و منتقد موسیقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه نوشت: […]

  • بابک جهانبخش مرگ با طعم نسکافه به کارگردانی بابک صحرایی

    تریبون هنر: بابک جهانبخش، خواننده برجسته و توانمند موسیقی ایران، یادداشتی را درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی منتشر کرد. به گزارش تریبون هنر، بابک جهانبخش در یادداشت خود درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» و بابک صحرایی ر صفحه اینستاگرامش نوشت: بابک صحرایی فارغ از […]

  • رضا صادقی در مرگ با طعم نسکافه

    تریبون هنر: رضا صادقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی نوشت: رفتم چون رفیقم رو ذوست دارم و دعوتش برام محترم بود اما شگفت زده شدم به گزارش تریبون هنر، رضا صادقی خواننده برجسته و مولف موسیقی ایران در یادداشتی به تحلیل […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad