Ad


بیش از ۱۰۰ سانس کنسرت در اردیبهشت برگزار می شود

تریبون هنر: بیش از یکصد سانس کنسرت‌ موسیقی اردیبهشت امسال در تهران و بعضی از شهرهای کشور برگزار می‌شود که نشان می‌دهد همچنان کنسرت‌ های پاپ در مقایسه با سایر گونه‌های موسیقی پررونق هستند.

به گزارش تریبون هنر، همزمان با پایان ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر، بسیاری از خوانندگان کنسرت‌ هایی را در تهران و به خصوص شهرستان‌ها تدارک دیدند، هر چند امسال نیز با ابلاغیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دلیل همزمانی تعطیلات نوروز با ماه مبارک رمضان، کنسرت‌ های موسیقی تا ۱۷ فروردین و قبل از شب‌های قدر نیز ادامه داشت.

در این راستا بعضی از برنامه‌های موسیقایی نیز تدارک دیده شده است از جمله جشنواره بین‌المللی «ماه امت» با حضور هنرمندان و خوانندگانی از کشورهای ایران (مجید اخشابی و غلامرضا صنعتگر)، پاکستان، افغانستان، لبنان و یمن از ۲۹ فروردین تا هشتم اردیبهشت در مشهد برگزار می‌شود.

این جشنواره با رویکرد هویتی و جهان اسلام و تبادل فرهنگی برنامه‌ریزی شده و اجرای خوانندگان نیز در این راستا و با موضوع مشهد، امام رضا (ع) و آواها و نواهای اسلامی است. رویداد فرهنگی و هنری، نمایشگاه صنایع دستی اقوام ایرانی، غذا و خوراکی‌های کشورهای مختلف نیز در حاشیه جشنواره «ماه امت» برپا شده است.

همچنین منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، ۱۷، ۲۹، ۳۰، ۳۱ فروردین، یکم تا دوم اردیبهشت برنامه «شب‌های لبخند» را با بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری و کنسرت‌ های موسیقی به صورت رایگان در بوستان آب و آتش برگزار کرد که اجرای گروه موسیقی «روناک» از اقوام مختلف ایران زمین و کنسرت خوانندگان؛ حمید عسکری، محسن میرزاده (نوازنده دوتار و خواننده با اجرای ترانه‌های محلی خطه خراسان)، امیر تاجیک، سینا درخشنده، علی عبدالمالکی از جمله این برنامه‌ها بود.

ار اواخر فروردین تاکنون نیز برخی از خوانندگان کنسرت‌ هایی را در تهران و سایر شهرهای کشور برگزار کردند که عمده این کنسرت‌ ها نیز در گونه پاپ بود و تنها در گونه موسیقی سنتی کنسرت سالار عقیلی خواننده یکم اردیبهشت طی دو سانس در گرگان برگزار شد و قرار است در این گونه موسیقی، کنسرت پرواز همای با همراهی گروه مستان هشتم و نهم اردیبهشت در یزد برگزار شود.

براساس برنامه‌های خوانندگان و تهیه‌کنندگان از ابتدای اردیبهشت تاکنون یکصد و ۱۵ سانس کنسرت تدارک دیده شده است که شاید این سانس‌ها و در مجموع تعداد کنسرت‌ها در روزهای آینده نیز افزایش پیدا کند. از اول اردیبهشت تاکنون نیز کنسرت‌هایی از جمله علیرضا طلیسچی طی دو سانس در عباس‌آباد و محمودآباد، بهنام بانی طی دو سانس در رامسر و در چالوس، سیروان خسروی طی دو سانس در ساری، مجید رضوی طی دو سانس در آمل و محمودآباد، معین زندی طی دو سانس در چالوس، ناصر زینعلی طی دو سانس در تهران و گروه ماکان طی دو سانس در عباس‌آباد، سهراب پاکزاد، فرزاد فرزین و امید حاجیلی یک سانس در کیش برگزار شده است.

در این گزارش به معرفی بعضی از کنسرت‌ های موسیقی در روزهای پیش رو می‌پردازیم.

 

تهران

علی یاسینی چهارم اردیبهشت سانس‌های ۱۹:۱۵ و ۲۲:۱۵ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی، قیمت بلیت: ۲۰۰ تا ۶۹۰ هزار تومان.

آرمین زارعی پنجم و ششم اردیبهشت سانس‌های ۱۹:۱۵ و ۲۲:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی، قیمت بلیت: ۲۴۹ تا ۶۹۹ هزار تومان.

محسن ابراهیم‌زاده ششم اردیبهشت سانس‌های ۱۸ و ۲۲ در مرکز همایش های برج میلاد.

سهراب پاکزاد هفتم اردیبهشت سانس‌های ۱۹:۱۵ و ۲۲:۱۵ در سالن رویال هتل اسپیناس پالاس، قیمت بلیت: ۲۰۰ تا ۶۹۰ هزار تومان.

مهدی احمدوند هفتم اردیبهشت سانس‌های ۱۹:۱۵ و ۲۲:۱۵ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی، قیمت بلیت: ۲۴۰ تا ۷۱۵ هزار تومان.

رضا صادقی هشتم اردیبهشت سانس‌های ۱۹:۱۵ و ۲۲:۱۵ در سالن رویال هتل اسپیناس پالاس، قیمت بلیت: ۲۰۰ تا ۶۹۰ هزار تومان.

علیرضا طلیسچی هشتم اردیبهشت سانس‌های ۱۹:۱۵ و ۲۲:۱۵ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی، قیمت بلیت: ۲۲۰ تا ۶۹۵ هزار تومان.

معین زندی نهم اردیبهشت سانس‌های ۱۹:۱۵ و ۲۲:۱۵ در سالن رویال هتل اسپیناس پالاس، قیمت بلیت: ۱۹۰ تا ۶۹۵ هزار تومان.

سیروان خسروی ۱۲ اردیبهشت در سالن رویال هتل اسپیناس پالاس، سانس‌ها و قیمت بلیت مشخص نیست.

رحیم شهریاری ۱۲ اردیبهشت سانس‌های ۱۹:۱۵ و ۲۲:۱۵ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی، قیمت بلیت: ۲۰۰ تا ۶۹۵ هزار تومان.

برگزاری بیش از ۱۰۰ سانس کنسرت در اردیبهشت/ رونق پاپ

بهنام بانی ۱۵ اردیبهشت سانس‌های ۱۹:۳۰ و ۲۲:۳۰ در سالن رویال هتل اسپیناس پالاس. قیمت بلیت مشخص نیست.

امید حاجیلی ۱۷ اردیبهشت سانس‌های ۱۹:۳۰ و ۲۲:۳۰ در سالن رویال هتل اسپیناس پالاس، قیمت بلیت: ۱۹۰ تا ۶۹۵ هزار تومان.

بابک جهانبخش ۲۲ اردیبهشت سانس‌های ۱۹:۳۰ و ۲۲:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی. قیمت بلیت مشخص نیست.

 

سایر شهرها

علیرضا طلیسچی سوم اردیبهشت سانس‌های ۱۹:۱۵ و ۲۲ در اریکه آریایی آمل، قیمت بلیت: ۱۰۰ تا ۳۸۰ هزار تومان، پنجم اردیبهشت سانس‌های ۲۰ و ۲۲، ششم و هفتم اردیبهشت سانس‌های ۱۹ و ۲۱:۳۰ در سالن فخرالدین اسعد گرگانی و نهم اردیبهشت سانس‌های ۱۹ و ۲۱ در سالن ارشاد گنبد کاووس، قیمت بلیت: ۲۵۰ تا ۳۷۰ هزار تومان.

معین زندی سوم و چهارم اردیبهشت سانس‌های ۱۹:۳۰ و ۲۲ در سالن vip آرش مارکت زیباکنار انزلی، قیمت بلیت: ۳۹۰ تا ۴۰۰ هزار تومان.

بهنام بانی سوم اردیبهشت سانس ۱۹:۳۰ در سالن جهان نما چالوس، قیمت بلیت: ۱۰۰ تا ۳۹۵ هزار تومان و چهارم اردیبهشت سانس‌های ۱۹:۱۵ و ۲۲ در اریکه آریایی آمل، قیمت بلیت: ۱۰۰ تا ۳۹۵ هزار تومان.

سیروان خسروی سوم اردیبهشت سانس‌های ۱۹ و ۲۱:۳۰ در سالن همایش‌های مجتمع تجاری دنیای آرزو- ساری.

آرمین زارعی سوم اردیبهشت سانس‌های ۱۹:۳۰ و ۲۲:۳۰ در مرکز همایش تله کابین رامسر، قیمت بلیت: ۳۰۰ تا ۳۹۵ هزار تومان، ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت سانس‌های ۱۹ و ۲۲ در سالن شهیدآوینی بندرعباس، قیمت بلیت: ۳۰۰ تا ۴۹۵ هزار تومان.

بابک جهانبخش سوم اردیبهشت سانس‌های ۱۹ و ۲۲ در سالن امیرمهر مجتمع اکسین محمودآباد، قیمت بلیت: ۳۵۰ تا ۳۹۵ هزار تومان.

مجید رضوی سوم اردیبهشت سانس‌های ۱۹:۳۰ و ۲۲:۳۰ در سالن کمپینگ قو – کلارآباد- عباس‌آباد، قیمت بلیت: ۳۷۰ تا ۳۹۵ هزار تومان، چهارم و پنجم اردیبهشت سانس‌های ۱۹ و ۲۱:۳۰ در تالار مرکزی فرهنگ هنر کرمان، قیمت بلیت: ۲۸۰ تا ۴۸۰ هزار تومان. ششم اردیبهشت سانس‌های ۱۹ و ۲۱:۳۰ در سینما قدس سیرجان، قیمت بلیت: ۲۸۰ تا ۴۹۰ هزار تومان.

گرشا رضایی چهارم اردیبهشت سانس‌های ۱۹ و ۲۲ در سالن همایش‌های مجتمع تجاری دنیای آرزو – ساری، قیمت بلیت: ۳۰۰ تا ۴۲۰ هزار تومان، هفتم اردیبهشت سانس‌های ۱۹:۳۰ و ۲۱:۳۰ در فرهنگسرای شهرکرد، قیمت بلیت: ۲۰۰ تا ۳۳۰ هزار تومان. نهم اردیبهشت سانس‌های ۱۹ و ۲۱:۳۰ در سینما فلسطین بروجرد، قیمت بلیت: ۱۵۰ تا ۴۲۰ هزار تومان.

فرزاد فرزین پنجم اردیبهشت سانس‌های ۲۰ و ۲۲:۳۰ در مجتمع فجر سنندج، قیمت بلیت: ۲۸۰ تا ۴۰۰ هزار تومان. ششم اردیبهشت سانس ۲۲ در تالار مروارید قروه، قیمت بلیت: ۱۴۰ تا ۳۰۰ هزار تومان.

 

حجت اشرف‌زاده ششم اردیبهشت سانس‌های ۱۹ و ۲۲ در سالن تربیت معلم قزوین، قیمت بلیت: ۲۰۰ تا ۴۹۰ هزار تومان.

هوروش ششم اردیبهشت سانس ۲۱ در سالن فنی و حرفه‌ای ایلام، قیمت بلیت: ۲۰۰ تا ۴۵۰ هزار تومان.

علی یاسینی ششم اردیبهشت سانس‌های ۱۸ و ۲۱:۳۰ در تالار وحدت مهاباد، قیمت بلیت: ۱۸۰ تا ۳۴۰ هزار تومان. هفتم اردیبهشت سانس‌های ۱۸ و ۲۱:۳۰ در سالن شهید سلیمانی (سیمرغ سابق) بوکان، قیمت بلیت: ۱۷۹ تا ۳۱۹ هزار تومان.

مصطفی راغب هفتم اردیبهشت سانس‌ ۲۲ در سالن شهید آوینی بندرعباس، قیمت بلیت: ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان.

گروه همراز (مهر وطن) هفتم و هشتم اردیبهشت سانس‌های ۱۸ و ۲۰ در سالن ارشاد ملایر، قیمت بلیت: ۸۰ تا ۱۴۰ هزار تومان.

پرواز همای با همراهی گروه مستان هشتم اردیبهشت سانس‌های ۱۹:۳۰ و ۲۲:۳۰ و نهم اردیبهشت سانس ۱۹:۳۰ در سالن تربیت معلم یزد، قیمت بلیت: ۲۹۰ تا ۳۵۰ هزار تومان.

رضا صادقی نهم اردیبهشت سانس‌های ۱۹ و ۲۲ در سالن آمفی تئاتر فدک اردبیل، قیمت بلیت: ۲۰۰ تا ۴۵۵ هزار تومان.

مسعود صادقلو ۱۱ اردیبهشت سانس‌های ۱۹:۳۰ و ۲۲ در سالن بانک صادرات خرم‌آباد، قیمت بلیت: ۱۵۰ تا ۴۲۰ هزار تومان.

افشین آذری ۱۱ اردیبهشت سانس‌های ۱۹:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن سینما انقلاب پارس آباد، قیمت بلیت: ۱۵۰ تا ۳۵۰ هزار تومان و ۱۴ اردیبهشت سانس‌های ۱۸ و ۲۱:۳۰ در مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل، قیمت بلیت: ۱۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان.

زانکو ۱۶ اردیبهشت سانس ۲۲ در سالن بانک صادرات خرم‌آباد، قیمت بلیت: ۱۲۰ تا ۳۰۰ هزار تومان. قرار است کنسرت این خواننده هفتم اردیبهشت در کنگان، ۱۸ اردیبهشت در دورود و ۳۰ اردیبهشت در شاهین دژ برگزار شود.

 

کنسرت‌های خارج از کشور

جمعی از خوانندگان موسیقی پاپ نیز کنسرت‌هایی را در دبی، اروپا و آمریکا برگزار می‌کنند. کنسرت‌های علی یاسینی ۲۲ آوریل (دوم اردیهشت)، رضا صادقی ۲۳ آوریل (سوم اردیبهشت) و علیرضا طلیسچی ۲۴ آوریل (چهارم اردیبهشت) در سالن هتل جمیرا دُبی برگزار می‌شود.

همچنین کنسرت رضا بهرام دیگر خواننده موسیقی پاپ ۲۸ آوریل (هشتم اردیبهشت) در وین اتریش، ۲۹ آوریل (نهم اردیبهشت) در برلین، ۳۰ آوریل (دهم اردیبهشت) در گوتنبرگ، یکم می (۱۱ اردیبهشت) در هامبورگ آلمان برگزار خواهد شد.

 

نمایش موزیکال

نمایش موزیکال «هفت خان اسفندیار»، برداشتی آزاد از شاهنامه فردوسی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حسین پارسایی، رهبری ارکستر بردیا کیارس و نقش‌آفرینی بازیگرانی همچون امین زندگانی، بانیپال شومون، امیررضا دلاوری، امیر کاوه آهنین جان، اصغر پیران، محسن حسینی و فریبا کوثری بهار ۱۴۰۲ ساعت ۱۸ در تالار وحدت با قیمت بلیت ۱۲۰ تا ۳۶۰ هزار تومان به روی صحنه می‌رود.

محمدرضا کوهستانی نویسنده و ترانه‌سرا، بردیا کیارس، پوریا خادم آهنگسازان و علی براتی طراح حرکت از دیگر عوامل این اثر هستند.

 

مطالب مرتبط:

برنامه کنسرت های پاپ تا شب قدر در تهران و دیگر شهرها

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

برچسب‌ها:
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • با رکوردداران کنسرت موسیقی در سال ۱۴۰۲ آشنا شوید

    تریبون هنر: هنوز یک‌ماه از سال جدید نگذشته که قیمت بلیت‌های موسیقی ۱۰۰هزار تومان گران‌تر شده و بلیت کنسرت‌ها نزدیک به ۹۰۰هزار تومان به‌خصوص در کنسرت‌های پاپ دیده می‌شود. در دیگر شهرها هم قیمت بلیت‌ها تا سقف ۶۰۰هزار تومان به فروش می‌رسد که سقف قیمت در سال گذشته به ۵۰۰هزار […]

  • رضا داودنژاد، «مصائب شیرین»، کات!

    تریبون هنر: مخابره خبر درگذشت رضا داودنژاد در شامگاه ۱۳ فروردین ماه در حالی که چند سال قبل در چنین روزی خبر درگذشت جمشید مشایخی را مخابره کردیم، آنقدر سخت بود که برای انتشارش تامل کردیم، به چند نفر زنگ زدیم، فکر می‌کردیم دروغ ۱۳ فروردین ماه است اما گویا […]

  • ماجرای یک پرونده‌ رازآلود در «بی‌بدن»/ قصه دختری که جنازه ندارد

    تریبون هنر: فیلم «بی‌بدن» اولین تجربه سینمایی مرتضی علیزاده به نویسندگی کاظم دانشی است که به موضوع جنجالی قتل یک دختر و ماجراهای پس از آن در روایتی مشابه فیلم «علفزار» می‌پردازد. در قالب سلسله گزارش‌هایی با عنوان «پیشنهاد نوروزی خبرگزاری مهر» به مخاطبان سینما» به معرفی فیلم‌های اکران نوروزی […]

  • کدام فیلم ها در سینمای ۱۴۰۲ توقعات را برآورده نکرده؟

    تریبون هنر: ایرنا نوشت: سال ۱۴۰۲ سالی غیرقابل پیش‌بینی برای گیشه سینماها بود. سالی که اخبار فروش ۱۰۰۰میلیاردی تمام سینما را گرفته بود و در این بین فیلم‌هایی آمدند و رفتند که هیچ‌کس متوجه آن‌ها نشد. از دومین فیلم کارگردان فسیل گرفته تا کمدی ویلای ساحلی که توقع‌ها را نسبت […]

  • از مایکل جکسون تا پسر بروسلی: کشف چیزهای عجیب در جسد سلبریتی‌ها

    تریبون هنر: از مایکل جکسون و رابین ویلیامز و پسر بروسلی تا هیث لجر و دختر الویس پریسلی، سلبریتی های محتلفی بوده اند که سرنوشت تراژیکی داشته‌اند؛ اما بررسی‌های پس از مرگشان از نکات غافلگیر کننده‌ای در خصوص مرگ آن‌ها پرده برداشته است.   مرگ همیشه اتفاقی غم انگیز است، بخصوص […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad