Ad


دلیل حذف صدای محسن چاوشی از سریال «زخم کاری» چیست؟

تریبون هنر: ساترا دلیل حذف صدای محسن چاوشی از تیتراژ سریال «زخم کاری» را اعلام کرد.

به گزارش تریبون هنر، در قسمت جدید پخش شده از فصل دوم سریال «زخم کاری»، صدای محسن چاوشی از تیتراژ این سریال حذف شده. در این زابطه ساترا اعلام کرد که این اتفاق ارتباطی به تصمیم این سازمان ندارد. از طرفی تاکید می‌شود، تیتراژ هر قسمت بر اساس پایان‌بندی متغیر است و بر این اساس بازگشت صدای چاوشی در قسمت‌های بعدی «زخم کاری» محتمل می‌شود.

 

اخیرا از سوی برخی رسانه‌ها چنین عنوان شد که در پی انتقادها به انتشار موسیقی تیتراژ سریال «زخم کاری» با صدای محسن چاوشی، صدای این خواننده از تیتراژ این سریال حذف و در قسمت سوم از تیتراژ قدیمی فصل اول این سریال استفاده شد.

با استعلام از ساترا (سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی) و پلتفرم پخش‌کننده، محمد صادق افراسیابی ـ معاون امور کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا ـ تاکید کرده است، «حذف صدای آقای محسن چاوشی از تیتراژ آخر سریال «زخم کاری» در قسمت سوم هیچ ارتباطی به ساترا ندارد.»

 

به این ترتیب حذف صدای چاوشی تصمیمی از سوی سازندگان این سریال بوده و به احتمال فراوان از قسمت های آینده مجددا صدای محسن چاوشی با همین قطعه و قطعات جدید دیگر، در زخم کاری شنیده خواهد شد.

ضمن اینکه طبق آنچه پخش‌کننده توضیح داده است، موسیقی تیتراژ بر اساس پایان‌بندی سریال انتخاب می‌شود.

 

فصل دوم سریال «زخم کاری» با عنوان «بازگشت» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، از جمعه ۱۷ شهریور در فیلیمو پخش خود را آغاز کرده است.

فیلمنامه فصل دوم «زخم کاری» به صورت گروهی و با سرپرستی محمدحسین مهدویان نوشته شده است و محمدرضا تخت کشیان، تهیه‌کننده این اثر نمایشی است.

در شرح قصه این فصل از زخم کاری آمده است‌ که: «در نبود مالک، حالا مدعیان تاج و تخت او یکی یکی از راه می‌رسند و این آغاز آشوب دیگری است… هنوز بوی خون به مشام می‌رسد!»

«جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان، الناز ملک، سید جواد هاشمی، الهه حصاری، سعید چنگیزیان، امیر دژاکام، مرتضی امینی تبار و مه‌لقا باقری» از جمله بازیگران «بازگشت»ِ زخم کاری هستند.

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۱ مهر ۱۴۰۲

برچسب‌ها:,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • نگاهی به تاثیر آیین و هنر مردمی در آثار سینمایی و نمایشی
    بهرام بیضایی، ناصر تقوایی و عباس کیارستمی با تعزیه ایرانی چه کردند

    تریبون هنر: تعزیه، این هنر عامه یکی از عمیق‌ترین هنرهای ایرانی است که در دوره مدرن توجه بسیاری از هنرمندان تراز را در شیوه‌های مختلف هنری به خود جلب کرده است، از جمله آن هنرمندان در سینما حداقل سه سینماگر با نوشتن و یا ساختن و یا الگوگرفتن از پیشنهادهای تعزیه اثری جدید و بدیع خلق کردند، بهرام بیضائی، ناصر تقوایی و عباس کیارستمی سه هنرمندی هستند که جلوه‌هایی از […]

  • یادداشت حامد حنیفی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه: بی اختیار اشک می‌ریختیم

    تریبون هنر: حامد حنیفی در یادداشتی درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی نوشت: من و اکثریت قریب به اتفاق حضار بی اختیار اشک می‌ریختیم. به گزارش تریبون هنر، حامد حنیفی، آهنگساز برجسته موسیقی ایران و منتقد موسیقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه نوشت: […]

  • بابک جهانبخش مرگ با طعم نسکافه به کارگردانی بابک صحرایی

    تریبون هنر: بابک جهانبخش، خواننده برجسته و توانمند موسیقی ایران، یادداشتی را درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی منتشر کرد. به گزارش تریبون هنر، بابک جهانبخش در یادداشت خود درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» و بابک صحرایی ر صفحه اینستاگرامش نوشت: بابک صحرایی فارغ از […]

  • رضا صادقی در مرگ با طعم نسکافه

    تریبون هنر: رضا صادقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی نوشت: رفتم چون رفیقم رو ذوست دارم و دعوتش برام محترم بود اما شگفت زده شدم به گزارش تریبون هنر، رضا صادقی خواننده برجسته و مولف موسیقی ایران در یادداشتی به تحلیل […]

  • روایت «بابک صحرایی» از «مرگ با طعم نسکافه»

    تریبون هنر: ایسنا نوشت: بابک صحرایی، کارگردان نمایش «مرگ با طعم نسکافه» نوشت: «این نمایش در ذهن من ترانه بلندی است که در عجیب‌ترین جای زندگی ام نوشته ام و کارگردانی کرده‌ام. قدم زدنی از گذشته تا امروز که مرور گریه‌هایی عمیق و خنده‌هایی از ته دل است. در بستر […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad