Ad


حامد بهداد و ابوالفضل پورعرب در اکران مردمی گیجگاه

گزارش تصویری در تریبون هنر

تریبون هنر: اکران مردمی فیلم «گیجگاه» با حضور حامد بهداد و ابوالفضل پورعرب و تعدادی دیگر از هنرمندان برگزار شد.

به گزارش تریبون هنر، در این مراسم که در سالن روباز ابن پردیس سینمایی برگزار شد، حامد بهداد، بهرنگ علوی، مریم همتیان و علی راد از بازیگران فیلم، عادل تبریزی کارگردان، حنیف سروری تهیه کننده فیلم حضور داشتند و در جمع مهمانان خود که اکثرشان از ستاره های دهه شصت و هفتاد سینمای ایران بودند، به تماشای فیلم نشستند.

 

عادل تبریزی در این مراسم از همه عوامل و دست اندرکارانی که در تولید فیلم «گیج گاه» سهمی داشته اند دعوت کرد تا به روی سن بیایند و ضمن معرفی آن‌ها، از انان تقدیر کرد.

تبریزی در این مراسم ضمن تشکر ویژه از حامد بهداد، در خصوص ایده فیلم خود گفت:«من سال ۹۴ در ماشین ایده یک خطی خودم را برای حامد بهداد گفتم و حامد گفت باید این را بنویسی تا بازی کنم، و این گونه فیلم گیج‌گاه ساخته شد.»

تبریزی در ادامه ضمن یاد کردن از جمشید هاشم پور بازیگر این سریال، او را مهم ترین بازیگر سینمای بعد از انقلاب خواند.

 

حامد بهداد و ابوالفضل پورعرب در اکران مردمی گیجگاه

 

کارگردان گیج‌گاه همچنین از ابولفضل پورعرب که از مهمانان این مراسم بود، تقدیر کرد و گفت:«ما سر فیلم‌نامه گیج‌گاه، مشورت تلفنی با آقای پورعرب انجام دادیم و با این که از بازیگران ما نبودند، ولی در فیلم ادای دین کردیم به ایشان، چرا که او ‌از سوپر استارهای واقعی سینمای ماست.»
تبریزی‌ در آخر از حنیف سروری تهیه کننده گیج‌گاه نیز تشکر کرد و اظهار داشت:«من و حنیف سر فیلم نارنجی‌پوش آقای مهرجویی باهم دستیاری کرده‌ایم و این نیروی رفاقت قدیمی مان این فیلم را جلو برد.»

 

ابوالفضل پورعرب، همایون ارشادی، رضا بنفشه‌خواه، کامران قدکچیان، سعید سهیلی، مهوش وقاری، رضا صفایی پور، سیما تیرانداز، صفر کشکولی، اسحاق خانزادی و هنرمندان دیگر سینمای ایران، مهمان این اکران خصوصی بودند.

فیلم سینمایی گیج‌گاه این روزها در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است و پخش آن به عهده موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز است.

 

حامد بهداد و ابوالفضل پورعرب در اکران مردمی گیجگاه

 

فیلم سینمایی گیج‌گاه این روزها در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است و پخش آن به عهده موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز است.

 

حامد بهداد و همایون ارشادی در اکران مردمی گیجگاه

 

حامد بهداد و ابوالفضل پورعرب در اکران مردمی گیجگاه

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۲۹ آبان ۱۴۰۲

برچسب‌ها:, , ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • با رکوردداران کنسرت موسیقی در سال ۱۴۰۲ آشنا شوید

    تریبون هنر: هنوز یک‌ماه از سال جدید نگذشته که قیمت بلیت‌های موسیقی ۱۰۰هزار تومان گران‌تر شده و بلیت کنسرت‌ها نزدیک به ۹۰۰هزار تومان به‌خصوص در کنسرت‌های پاپ دیده می‌شود. در دیگر شهرها هم قیمت بلیت‌ها تا سقف ۶۰۰هزار تومان به فروش می‌رسد که سقف قیمت در سال گذشته به ۵۰۰هزار […]

  • رضا داودنژاد، «مصائب شیرین»، کات!

    تریبون هنر: مخابره خبر درگذشت رضا داودنژاد در شامگاه ۱۳ فروردین ماه در حالی که چند سال قبل در چنین روزی خبر درگذشت جمشید مشایخی را مخابره کردیم، آنقدر سخت بود که برای انتشارش تامل کردیم، به چند نفر زنگ زدیم، فکر می‌کردیم دروغ ۱۳ فروردین ماه است اما گویا […]

  • ماجرای یک پرونده‌ رازآلود در «بی‌بدن»/ قصه دختری که جنازه ندارد

    تریبون هنر: فیلم «بی‌بدن» اولین تجربه سینمایی مرتضی علیزاده به نویسندگی کاظم دانشی است که به موضوع جنجالی قتل یک دختر و ماجراهای پس از آن در روایتی مشابه فیلم «علفزار» می‌پردازد. در قالب سلسله گزارش‌هایی با عنوان «پیشنهاد نوروزی خبرگزاری مهر» به مخاطبان سینما» به معرفی فیلم‌های اکران نوروزی […]

  • کدام فیلم ها در سینمای ۱۴۰۲ توقعات را برآورده نکرده؟

    تریبون هنر: ایرنا نوشت: سال ۱۴۰۲ سالی غیرقابل پیش‌بینی برای گیشه سینماها بود. سالی که اخبار فروش ۱۰۰۰میلیاردی تمام سینما را گرفته بود و در این بین فیلم‌هایی آمدند و رفتند که هیچ‌کس متوجه آن‌ها نشد. از دومین فیلم کارگردان فسیل گرفته تا کمدی ویلای ساحلی که توقع‌ها را نسبت […]

  • از مایکل جکسون تا پسر بروسلی: کشف چیزهای عجیب در جسد سلبریتی‌ها

    تریبون هنر: از مایکل جکسون و رابین ویلیامز و پسر بروسلی تا هیث لجر و دختر الویس پریسلی، سلبریتی های محتلفی بوده اند که سرنوشت تراژیکی داشته‌اند؛ اما بررسی‌های پس از مرگشان از نکات غافلگیر کننده‌ای در خصوص مرگ آن‌ها پرده برداشته است.   مرگ همیشه اتفاقی غم انگیز است، بخصوص […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad