Ad


نظر داریوش ارجمند درباره بیتا فرهی و پروانه معصومی

تریبون هنر: داریوش ارجمند، پیشکسوت عرصه سینما و تلویزیون با اظهار تأسف از درگذشت بانوان بیتا فرهی و پروانه معصومی، گفت: من متاسفم که این دو بانوی سینمای ایران خیلی زود ما را ترک کردند.

داریوش ارجمند در حاشیه حضور در هفتمین جشنواره سراسری فانوس رفسنجان درباره درگذشت بانوان سینما و تلویزیون خانم‌ها بیتا فرهی و پروانه معصومی، اظهار کرد: با هر دو بازی کردم. با خانم فرهی در فیلم «اعتراض» آقای کیمیایی و با خانم معصومی نیز که بازی کردم، هر دو بانوان خوبی بودند. هر دو تحصیلکرده بودند و عاشقانه کار می‌کردند.

وی افزود: به نظر من زندگی نجیبانه‌ای داشتند و بسیار نجیب بودند. خیلی مودب بودند و کارشان را عاشقانه دوست داشتند و اهل خانواده بودند.

ارجمند ادامه داد: من متاسفم که این دو بانوی سینمای ایران خیلی زود ما را ترک کردند به‌خصوص خانم فرهی. خانم معصومی خیلی کار کرده بود و اکثر کارهایش را با هم بودیم. من خیلی لحظات دوست‌داشتنی با ایشان داشتم برای این‌که بسیار بانوی مودبی بود و این خیلی مهم است. هر دو دارای تربیت‌های خانوادگی والایی بودند.

کسانی که از بیراهه وارد سینما می‌شوند فوراً تمام می‌شوند

این هنرمند پیشکسوت در توصیه به جوانانی که به حوزه بازیگری در سینما و تلویزیون وارد می‌شوند، گفت: این‌که چگونه پا به این عرصه می‌گذارند، مهم است. بابایشان پول می‌دهد که آن‌ها در فیلم بازی کنند؟ رفیق‌شان کارگردان است و آن‌ها را در فیلم بازی می‌دهد؟ جوان امروزی چگونه وارد بازیگری می‌شود؟

ارجمند اضافه کرد: آن‌هایی که عاشق و صبور هستند، علمش را پیدا کردند و استعدادش را هم دارند، به راحتی وارد سینما می‌شوند و می‌مانند و ماندگار می‌شوند اما آن‌ها که از بیراهه به سینما می‌روند، فوراً و خیلی زود تمام می‌شوند حتی اگر سوپراستار شوند به ۷۰-۸۰ سالگی نمی‌رسند و علی نصیریان، عزت الله انتظامی، جمشید مشایخی نمی‌شوند.

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۱۴ آذر ۱۴۰۲

برچسب‌ها:, ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • نگاهی به فیلم «دروغ‌های زیبا» ساختۀ مرتضی آتش‌زمزم

    تریبون هنر: فیلم «دروغ‌های زیبا» در بازتاب همزیستی فرهنگی میان دو خانوادۀ مسلمان و بودایی، جاذبۀ خاص خودش را دارد و در روایت آن موفق بوده است. این همزیستی و دوستی و نزدیکی تا جایی است که شاید مدت‌ها متوجه نشویم، این دو خانواده از دو کیش و آیین متفاوت‌اند. […]

  • برای سالروز تولد علی نصیریان: هزارچهره در بازیگری، یک چهره برای مردم

    تریبون هنر: علی نصیریان به مرد هزار چهره شهره است و همچنان می‌تواند شما را با ذوق و هنرش غافلگیر کند اما پای مردم که به میان بیاید، نشان داده فقط یک چهره دارد؛ در کنار مردم اما نه با جنجال و هیاهو. به گزارش تریبون هنر، امروز، ۱۵ بهمن […]

  • چرا اسکار روی نام «دی کاپریو» خط قرمز کشید؟

    تریبون هنر: لئوناردو دی‌کاپریو در اسکار امسال مورد بی توجهی کامل قرار گرفته است. آن هم در دوره ای که در فیلمی از مارتین اسکورسیزی به ایفای نقش پرداخته. از سوی دیگر کریستوفر نولان با «اوپنهایمر» یک گام دیگر به فتح جوایز اسکار نزدیک شد.همانطور که پیش‌بینی می‌شد «اوپنهایمر» با […]

  • نگاهی به فصل دوم سریال «مستوران»؛ وقتی اسطوره جذاب می‌شود

    تریبون هنر: سریال «مستوران» با روایتی جادویی از داستانی اسطوره‌ای ساخته شده است،‌ سریالی که این روزها فصل دومش از شبکه یک سینما در حال پخش بوده و یک داستان کهن را دستمایه جذب مخاطب کرده است. همیشه بشر قصه‌های افسانه‌ای جذاب بوده‌اند. گواه این ادعا انبوه آثار ادبی به […]

  • روایتی معمایی و موفق در جذب مخاطب

    تریبون هنر: سریال نمایش خانگی «مرداب» اثری است به کارگردانی برزو نیک‌نژاد که تا کنون با روایتی جنایی و معمایی در جذب مخاطب موفق بوده است. برزو نیک‌نژاد که نامی آشنا برای مخاطبان تلویزیون می‌باشد، پس از ساخت دو سریال کمدی ساخت ایران ۲ و آفتاب پرست برای شبکه نمایش […]

Ad
Ad
Ad
Ad