نیوشا ضیغمی: ایرانم، تو سختیها کشیدی، اما تن به ذلت ندادی
تریبون هنر: نیوشا ضیغمی در پی حملات امریکایی-صهیونیتی به خاک ایران در یادداشتی نوشت: کرد، لر، بلوچ، آذری، همه و همه یکصدا کنار هم هستند تا این خاک پهناور تا ابد یکپارچه بماند مطمئنم که زمستان خواهد گذشت و روسیاهی به زغال خواهد ماند.
به گزارش تریبون هنر، نیوشا ضیغمی در پی حمله رژیم صهیونی و آمریکا به ایران در یادداشتی نوشت: ایرانم وطنم، ایرانبانو. امروز زخم خوردهای، امروز تن ارزشمندت پر از ترکش بمب و موشک کسانیست که داعیه نجات انسان دارند، اما در عین بیعدالتی بر سر کودکان و انسانهای بیگناه آوار شدهاند و جانشان را میگیرند.
این هنرمند در بخشی دیگر از این یادداشت نوشته است: ایرانم، تو سختیها کشیدی، اما تن به ذلت ندادی. میشود بر وجب به وجب خاکت بوسه زد. خاکی که حاصل خون و وجود جوانانیست که ۸سال جنگیدند، اما ذرهای از وجود پاکت را به غریبه ندادند.
وی در پایان نوشت: کسانی که هنوز میشود با شنیدن خاطراتشان ساعتها اشک ریخت. امروز تمام قومیتهای این سرزمین؛ کرد، لر، بلوچ، آذری، همه و همه یکصدا کنار هم هستند تا این خاک پهناور تا ابد یکپارچه بماند مطمئنم که زمستان خواهد گذشت و روسیاهی به زغال خواهد ماند. به امید پیروزی هرچه زودتر.
در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید
تاریخ انتشار :۲۷ اسفند ۱۴۰۴









