واکنش محسن یگانه به توقیف اموالش: دار و ندارم فدای یک تار موی ایران
تریبون هنر: محسن یگانه به صدور حکم توقیف اموال خود واکنش نشان داد.
به گزارش تریبون هنر، پس از انتشار یک مطلب جنجالی از سوی محسن یگانه در دوران جنگ، قوه قضاییه حکمی مبنی بر توقیف اموال این هنرمند صادر کرد و دلیل صدور این حکم طبق اعلام قوه قضاییه، همراهی با بیگانگان در زمان حمله به ایران، بیان شده است.
محسن یگانه در واکنش به صدور این حکم نوشت:
سلام
از روز اول جنگ به اینور به جز یه پست دیگه فعالیتی نداشتم و خیلی حرفا مونده، بین اون همه دایرکت توهین آمیز، یه تصور مشترک وجود داشت که از کشته شدن هموطنای بی گناه از هر طیفی فقط اونا ناراحتن
سعنس غصه بچه های مدرسه میناب رو فقط اونا خوردن؟
بماند که خون این بچه های بی گناه و دیگر کشته شده های جنگ از جمله لامرد و ۱۳ فروردین (پل بی – ۱) و خیلی صحنه های دیگه برای همه ایرانیان تمام جهان (حدس مس زنم) دردناک بوده
این رو هم بگم که من هیچ ریالی و هیچ دلاری از هیچ سازمانی تو ۲۲ سال گذشته چه مستقیم چه غیرمستقیم نگرفتم و گرین کارت و پاسپورتی از هیچ جایی جز ایران رو ندارم
خلاصه که من کنسرت گذاشتم و سال ها با افتخار نون و نمک مردم رو خوردم. بعد از این هم همینه
من خیلی فعالیت مجازی ندارم جز تبلیغ کنسرت ها و آهنگ ها ولی خیلی جاها ترجیح دادم ساکت نباشم و هزینه هم داشته، اما زیاد براتون تعریف نکردم. در واقع این سومین حکم من بعد از سال ۹۸ و ۴۰۱ هست
البته دار و ندارم فدای یه تار موی ایران و همه بچه هاش
محسن یگانه در ادامه نوشته است:
این که پست آخرم رو پاک کردم هم دلایلی داره که … دلتنگتونم
حرف خیلی زیاده ولی دیگه فک نکنم فعلا مجالش باشه
همچنان زنده باد ایران
در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید
تاریخ انتشار :۲۷ خرداد ۱۴۰۵









