اجتماع مردم و هنرمندان در باغ فردوس برای ایران
تریبون هنر: اهالی فرهنگ و هنر از دوشنبه ۱۷ فروردین در باغ فردوس گردهم میآیند.
به گزارش تریبون هنر، این روزها، هر کسی که دلش برای ایران میتپد، بیتوجه به تفاوتها و فاصلهها، در میادین و خیابانهای کشورمان کنار هم میایستد.
در این میان، از دوشنبه ١٧ فروردین هر شب در باغ فردوس، اهالی فرهنگ و هنر در کنار دوستداران هنر، شمع روشن میکنند و «ای ایران» میخوانند تا شبهای تهران را پرنور و پر امید کنند.
در کنار این تجمع، فضایی ویژه برای کودکان نیز فراهم شده تا عشق به وطن و حس همبستگی را مشق کنند.
وعده ما هر شب ساعت ۲۰ خیابان ولیعصر نرسیده به میدان تجریش باغ موزه سینما.
گزارشی از وضعیت موسیقی در روزهای جنگ
در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید
تاریخ انتشار :۱۷ فروردین ۱۴۰۵









