پاسخ رادان به مرجان شیرمحمدی

بهرام رادان: خواسته از شوهرش دفاع کند، هر حرفی نیاز به پاسخ دادن ندارد

مرجان شیرمحمدی: معرفت هم خوب چیزیست

تریبون هنر: سال گذشته بهرام رادان در واکنش به موفقیت اصغر فرهادی و شهاب حسینی، متنی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که در آن ابراز امیدواری کرد بود که کسانی که دم از مرگ سینمای ایران می‌زنند. اشاره بهرام رادان به اشخاصی که تاکید داشتند، سینمای ایران مرده است، واکنش همسر بهروز افخمی را برانگیخت.

مرجان شیر محمدی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، در واکنش به پیام تبریک بهرام رادان نوشت: «از همه بامزه تر (واکنش‌های به موفقیت «فروشنده» در کن) بهرام رادانه که اصلن راه جشنواره‌ی کن را از وقتی یاد گرفت که بهروز او را آورد توی فیلم «گاوخونی» بازی کنه. همان فیلمی که بخاطرش رفت کن. بگذریم که توی همان «گاوخونی» هم به نظرم نقطه ضعف فیلم بهرام رادانه. هر وقت فیلم گاوخونی را می‌بینم اعصابم خرد میشه که این آدم چرا نمی‌تونه متن داستان جعفر مدرس‌صادقی را از رو درست بخونه!! معرفت هم خوب چیزیست…»

با گذشت بیش از یک سال از موفقیت فیلم «فروشنده» در جشنواره کن و آکادمی اسکار، چند روز پیش بهرام رادان در مصاحبه‌ای که به طور زنده از صفحه اینستاگرام خود پخش می‌شد، با اشاره به همکاری‌های خود با بهروز افخمی گفت: «من با بهروز افخمی، دو فیلم سینمایی را پشت سر هم کار کردیم. در ابتدا فیلم «گاو خونی» را کار کردیم که به بخش دو هفته با کارگردانان جشنواره کن راه یافت و پس از آن هم فیلم دیگری با نام «ته دنیا» را شروع کردیم که هیچ وقت نفهمیدیم چه اتفاقی برای آن افتاد.»

رادان در ادامه این موضوع گفت: «چندی بعد آقای افخمی مجددا کتاب «سفر کسری» نوشته جعفر مدرس صادقی را به من دادند و گفتند داستان این کتاب، موضوع فیلم بعدی ما خواهد بود و سپس خودشان مشغول ساخت «فرزند صبح» شدند.»

بهرام رادان در پایان با بیان این‌که بهروز افخمی پس از ساخت فیلم «فرزند صبح» دچار تغییراتی شد، در واکنش به نوشته‌های اینستاگرامی سال گذشته همسر این کارگردان گفت: « من تنها در آن پست نوشتم امیدوارم کسانی که فکر می‌کنند، سینما مرده است، امشب راحت بخوابند. به هر حال ایشان، همسر آقای افخمی هستند و (به آن پست) واکنش نشان دادند، چون شوهرشان بودند و فکر کنم ناراحت شدند.»

او همچنین در پایان و در پاسخ به این پرسش که چرا تاکنون اصلا به حواشی که در فضای مجازی به وجود می‌آید، جواب نمی‌دهد گفت: «فکر نمی‌کنم که هر حرفی در فضای مجازی زده می‌شود نیاز به پاسخ دادن داشته باشد.»

مطالب مرتبط




شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • بدون تاریخ بدون امضا
    به بهانه اکران "بدون تاریخ،بدون امضاء"
    قصّه ای که دیدن و شنیدنش واجب است
    یادداشت سیدمحمد کاظمی

    تریبون هنر _ سیدمحمد کاظمی: در میان انبوهی از فیلم های بی قصّه یا بد قصّه که به عقیده ی بسیاری از کارشناسان، لطمه ی اصلی را به سینما وارد می کنند، فیلم وحیدجلیلوند را باید بارها تحسین کرد و به هر انسانی توصیه کرد که برای تماشای این اثر […]

  • عبدالجواد موسوی
    یادداشت سید عبدالجواد موسوی
    درهیچ کجای دنیا منتقدان فیلم را بی‌شرف و بی‌غیرت خطاب نمی کنند
    دست از سر هنر و سیاست و دین مردم‌ بردارید

    تریبون هنر _ سید عبدالجواد موسوی: فایده‌ای ندارد. هر چه قدر هم درباره دوقطبی‌سازی و مضراتش بگوییم فایده‌ای ندارد. عده‌ای نان و هویت‌شان را در این دوقطبی‌سازی‌های مضحک و چندش‌آور می‌بینند و اصلا هم برای‌شان مهم نیست از دل این دوقطبی‌سازی‌ها ممکن است چه فجایع هولناکی سر بر آورند. اختلاف […]

  • ابراهیم حاتمی کیا تریبون هنر
    یادداشت محمد قوچانی درباره ابراهیم حاتمی کیا
    بیش از عقل معاش، عقل معاد دارد
    سیاست را می‌فهمد اما سیاست را دوست ندارد

    تریبون هنر _ محمد قوچانی: ابراهیم حاتمی‌کیا مثل هر ایرانی دیگری این روزها با این پرسش روبه‌رو است که اصلاح‌طلب است یا اصولگرا؟ میانه‌رو است یا تندرو؟ با اپوزیسیون یا از حاکمیت؟ مدافع دولت است یا منتقد آن؟ این پرسش‌ها البته در میان عامه مردم خریداری ندارد. به جز نهایتا […]

  • ابراهیم حاتمی کیا
    یادداشت عبدالرضا منجزی درباره ابراهیم حاتمی کیا
    او منزلت طرفداران انقلاب را هم پایین آورده
    مرور حاتمی کیا؛ از همراهی آوینی تا ناسزا به کیارستمی و فرهادی

    تریبون هنر _ عبدالرضامنجزی: بعضی از ادم ها هر چه در سایه باشند ،مقبول ترند.محبوب ترند. گاهی دورماندگی ادم را دست نیافتنی و، پرراز و رمز می کند.مثل هوارد هیوز.مثل وارن بیتی.حتی مثل شمیم بهار منتقد خودمان که در دورافتادگی اش ،صاحب منزلت و اعتباری شده، حتی بت گروهی هم […]

  • مهناز افشار و سارا بهرامی
    درباره نامزدی هم زمان مهناز افشار و سارا بهرامی
    در اسکار ۱۲ بار ۲ بازیگر از یک فیلم برای بهترین نقش اصلی انتخاب شده اند
    در اسکار 1991 جینا دیویس و‌ سوزان ساراندون، هر دو «تلما و لوییز» نامزد شدند

    تریبون هنر _ حسن علیشیری: از دیشب که اسامی نامردهای سیمرغ جشنواره‌ی فجر اعلام شده، حضور دو بازیگر از یک فیلم در بخش بهترین بازیگر نقش اول زن (خانم‌ها مهناز افشار و سارا بهرامی برای فیلم دارکوب) بحث‌برانگیز شده. جدا از این‌که در این فیلم آیا واقعن هر دو بازیگر […]

امیان رهایی

بهنام بانی صد سال

محسن چاوشی دلبر

رضا صادقی گمونم

علی عبدالمالکی

شهاب مظفری

اشوان

محسن قمی عشق