Ad

در خانه هنرمندان

اکران «ویترین» به کارگردانی «عبدالرضا منجزی» با حضور «مسعود کیمیایی» برگزار شد

جواد طوسی، طهماسب صلح جو و بابک صحرایی به تحلیل فیلم پرداختند

تریبون هنر: اکران خصوصی «ویترین» به کارگردانی عبدالرضا منجزی با حضور مسعود کیمیایی و تعدادی از هنرمندان برگزار شد

اکران خصوصی فیلم «ویترین» به نویسندگی و کارگردانی عبدالرضا منجزی شامگاه سوم دی ماه ۱۳۹۷ در خانه هنرمندان برگزار شد.

عبدالرضا منجزی به همراه بازیگر اصلی فیلم امیر زبده و تعدادی دیگر از دست اندرکاران فیلم به همراه هنرمندان عرصه های مختلف از حاضران در این مراسم بودند

مسعود کیمیایی، کارگردان بزرگ سینمای ایران در این مراسم درباره عبدالرضا منجزی گفت: عبد منجزی را اولین بار نوجوان بود که دیدم.  در فیلم «تیغ و ابریشم» دستیار اول من بود. از همان جا من این آدم جدا از دیگران و پاک را شناختم. متاسفانه یک دوره ای را خاموش شد و اگر آن حضور را در آن دوره داشت یکی از فیلمسازان خوب ما بود. الان هم هست. من این فیلمش را دوست دارم و ویترین را دو بار دیده ام و دوستش دارم. فیلم بسیار روان و دانسته ای است.

در ادامه جواد طوسی، طهماسب صلح جو و بابک صحرایی به نقد و بررسی فیلم پرداختند

بابک صحرایی در ابتدای صحبت هایش گفت: ویترین شعر عاشقانه زیبایی است که به تناسخ عشق می پردازد. آثار عبدالرضا منجزی همیشه آمیخته ای از علم و احساس است

طهماسب صلح جو در بخشی سخنانش گفت: فیلم دنیایی را به ما نشان می دهد که به هیچ وجه نمی توانیم به دوام و بقا و ریشه اش اعتماد کنیم.

جواد طوسی درباره ویترین گفت: نوستالژی یکی از ارکان این فیلم است. فیلم در ساختار یعنی در فرم و همچنین در مضمون یک گذر سریع از گذشته به امروز دارد. به جامعه ای که کاملا دورافتاده از آن نقطه محوری است که همان عشق است

عبدالرضا منجزی در بخشی از این مراسم گفت: این روزها حال هیچکس موقع فیلمسازی خوب نیست. مگر اینکه میلیاردها تومان پول در اختیار داشته باشی. فیلم کوتاه تنها بستری است که این امکان را به ما می دهد که با حال خوب فیلم بسازی.

در مراسم اکران فیلم ویترین کارگردان های بسیاری نیز حضور داشتند که از آن جمله می شود به اصغر نعیمی، اکبر ثقفی، امیر موثقی و جمشید حیدری اشاره کرد. هنرمندان دیگری همچون اسحاق خانزادی، امیر کریمی، پرند زاهدی، رابعه اسکویی، سیاوش فکری، گلشید بحرایی، ملیکا تهرانی، هلیا مختاری، سودابه شادمان و اکبر اصفهانی از جمله مهمانان حاضر در این مراسم بودند

عکس های اکران خصوصی ویترین را در تریبون هنر ببینید

 

عکاس: یاسمن علیزاده

منبع: تریبون هنر

 

 

تاریخ انتشار :۴ دی ۱۳۹۷

برچسب‌ها:, , , , ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • نقد فیلم علف زار: خوش ساخت و تحسین برانگیز / یادداشت بابک صحرایی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: علف زار به کارگردانی کاظم دانشی از معدود فیلم های خوبی است که در سال های اخیر ساخته شده. در دوران ضعف فیلمنامه و بی قصه بودن و باری به هر جهت بودن مضامین، فیلمنامه خوبی دارد که ضمن پرداختن شجاعانه به بخشی از معضلات […]

  • عنکبوت مقدس؛ ناگفته هایی از چگونگی تولید و حواشی

    تریبون هنر: عنکبوت مقدس به کارگردانی علی عباسی پس از نمایش در جشنواره کن، حواشی بسیاری را ایجاد کرده و عمده این حواشی به دلیل زاویه دید جاری در فیلم است. برداشت برآمده از فیلم این چنین است که قتل های زنجیره ای سعید حنایی مربوط به نگرش مذهبی جاری […]

  • لامینور؛ تکامل فلسفی موسیقی در سینمای داریوش مهرجویی
    لامینور؛ تکامل فلسفی موسیقی در سینمای داریوش مهرجویی
    یادداشت بابک صحرایی در مجله فیلم امروز

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: شوپنهاور موسیقی را عالی ترین نوع هنری می داند که نیازی به حمایت اشکال دیگر هنری ندارد. او می گوید موسیقی را نمی توان به زبان یا قلم بازگفت. باید شنید و آزمود. پیش تر از شوپنهاور و شیفتگی اش به موسیقی، افلاطون اولین فیلسوفی […]

  • فیلم «تاپ گان: ماوریک» و زمینه سازی امریکا برای حمله هسته ای به ایران

    تریبون هنر: محمدعلی آهنگران درباره فیلم «تاپ گان؛ ماوریک» در استوری ایسناگرامش نوشت: «این فیلم خوش ساخت با بازی تام کروز ماجرای حمله موفقیت آمیز نیروی هوایی امریکا به تاسیسات هسته ای یک کشوری است. این تاسیسات در منطقه ای دقیقا شبیه منطقه فردو قرار دارد. به گمان من این […]

  • زهرا امیرابراهیمی در فرش قرمز کن

    تریبون هنر: رضا صائمی، نویسنده و منتقد، امروز بعد از حضور زهرا امیرابراهیمی در جشنواره کن نوشت: این حضور باشکوه جلوه می کند وقتی از گذر آن خاطرات و مخاطرات، اشک ها به لبخندها بدل می شود … جضورش بر فرش قرمز کن، بازگشت به عرش دوباره است … به […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad