Ad

این آهنگ به گوش عده ای خوشایند نخواهد بود

یاس بعد از سال ها ممنوعیت، صدایش در سریال «رقص روی شیشه» شنیده خواهد شد

به درد نخورترین ها به عنوان الگوی رفتاری به جامعه معرفی خواهند شد

تریبون هنر: یاس بعد از سال ها ممنوعیت، صدایش در سریال «رقص روی شیشه» شنیده خواهد شد

یاس، مهم ترین رپر موسیقی ایران، قطعه ای به اسم سفارشی را برای سریال «رقص روی شیشه» اجرا کرده است. سریالی که از این هفته در شبکه نمایش خانگی پخش می شود

یاس درباره قطعه «سفارشی» که به نوعی اولین قطعه مجوزدار او خواهد بود اظهار داشت:

این اثر مربوط هست به سریال «رقص روی شیشه» به کارگردانی مهدی گلستانه. امید که باب میل باشه. البته طبیعتا این آهنگ به گوش عده ای خوشایند نخواهد بود. چون حقیقت هایی بازگو شده که دلایل ضعف و بی هویت شدن هنر و موسیقی ایران هست و امیدوارم به جای موضع گیری ها این معایب رو ببینیم و برطرف کنیم چون اگر چنانچه با همین روال به این مسیر ادامه بدیم گوش ها و چشم هامون به ضعیف ترین سلایق سوق خواهد یافت و به درد نخورترین ها به عنوان الگوی رفتاری به جامعه معرفی خواهند شد و ناگفته نمونه که این اتفاق متاسفانه افتاده. این آهنگ تلنگری به گوش هاست. امیدوارم که پیام این اثر در عین تلخ بودن مفید واقع بشه در غیر اینصورت این راه ادامه داره. اسم به اسم

تاریخ انتشار :۲۹ بهمن ۱۳۹۷

برچسب‌ها:,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • مینی سریال «بچه گوزن»؛ روایت هیجان انگیز یک رابطه سادومازوخیسمی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: سریال «بچه گوزن» داستان واقعی یک رابطه سادومازوخیسمی (آزارگری و آزارخواهی) است. مرد و زن هر دو گرفتار این بیماری روانی اند با این تفاوت که مرد ظاهری عادی و معمولی دارد اما به اندازه زن که رفتارش بیانگر آشفتگی روحی اش است، بیمار است. […]

  • نگاهی به تاثیر آیین و هنر مردمی در آثار سینمایی و نمایشی
    بهرام بیضایی، ناصر تقوایی و عباس کیارستمی با تعزیه ایرانی چه کردند

    تریبون هنر: تعزیه، این هنر عامه یکی از عمیق‌ترین هنرهای ایرانی است که در دوره مدرن توجه بسیاری از هنرمندان تراز را در شیوه‌های مختلف هنری به خود جلب کرده است، از جمله آن هنرمندان در سینما حداقل سه سینماگر با نوشتن و یا ساختن و یا الگوگرفتن از پیشنهادهای […]

  • یادداشت حامد حنیفی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه: بی اختیار اشک می‌ریختیم

    تریبون هنر: حامد حنیفی در یادداشتی درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی نوشت: من و اکثریت قریب به اتفاق حضار بی اختیار اشک می‌ریختیم. به گزارش تریبون هنر، حامد حنیفی، آهنگساز برجسته موسیقی ایران و منتقد موسیقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه نوشت: […]

  • بابک جهانبخش مرگ با طعم نسکافه به کارگردانی بابک صحرایی

    تریبون هنر: بابک جهانبخش، خواننده برجسته و توانمند موسیقی ایران، یادداشتی را درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی منتشر کرد. به گزارش تریبون هنر، بابک جهانبخش در یادداشت خود درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» و بابک صحرایی ر صفحه اینستاگرامش نوشت: بابک صحرایی فارغ از […]

  • رضا صادقی در مرگ با طعم نسکافه

    تریبون هنر: رضا صادقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی نوشت: رفتم چون رفیقم رو ذوست دارم و دعوتش برام محترم بود اما شگفت زده شدم به گزارش تریبون هنر، رضا صادقی خواننده برجسته و مولف موسیقی ایران در یادداشتی به تحلیل […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad