Ad


رعایت پروتکل‌های کرونا یکی از معیارهای ارزیابی جشنواره موسیقی فجر شد

تریبون هنر: نخستین جلسه شورای ارزیابی سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر برگزار شد.

به گزارش تریبون هنر، نخستین جلسه شورای ارزیابی جشنواره با حضور داوود گنجه‌ای نماینده خانه موسیقی، صدرالدین حسین خانی نماینده مجمع صنفی تولیدکنندگان آثار شنیداری، محمد اطیابی رییس هیات مدیره انجمن صنفی هنرمندان موسیقی، سید امین مویدی اصفهانی مشاور برنامه ریزی و نظارت راهبردی معاونت امور هنری، حمید قبادی نماینده معاون امور هنری، هادی آرزم و تقی ضرابی دو هنرمند که عضو شورای ارزیابی جشنواره هستند و محمد اله یاری مدیرکل دفتر موسیقی یکشنبه، ۱۹ بهمن ماه برگزار شد.

در ابتدای جلسه محمد اللهیاری مدیرکل دفتر موسیقی ضمن ارائه گزارشی از سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر گفت: یکی از رکن‌های اصلی جشنواره شورای ارزیابی است که وظیفه اصلی اعضای شورای ارزیابی نظارت دقیق و کاربردی بر جشنواره و ارائه گزارش درباره جشنواره به معاونت هنری است.

اله یاری در ادامه گفت: این نخستین جلسه شورای ارزیابی این دوره جشنواره است و نماینده معاون امور هنری، مشاور برنامه ریزی معاونت هنری، دو هنرمند موسیقی به انتخاب معاون هنری، یک نماینده از خانه موسیقی، یک نماینده از مجمع صنفی تولیدکنندگان آثار شنیداری و نماینده انجمن صنفی هنرمندان موسیقی ترکیب هفت نفره این شورا را تشکیل می‌دهند.

وی افزود: سال گذشته شورای ارزیابی جشنواره هفت جلسه تشکیل شد و اصلاح آیین نامه به تشخیص شورا در این جلسات مطرح شد.

سیدامین مویدی اصفهانی، مشاور برنامه ریزی و نظارت راهبردی معاونت امور هنری در این جلسه گفت: شورای ارزیابی از ارکان جشنواره موسیقی فجر است و ارزش گذاری مدیران و کیفیت و کمیت فعالیت مدیران و دبیران جشنواره در تمامی موارد طبق آیین نامه بر عهده این شوراست.

او ادامه داد: سال گذشته با کمک این شورا آیین نامه برگزاری جشنواره مورد بازبینی قرار گرفت و برای ارزیابی جشنواره نیز شاخص‌هایی تعیین و امتیازدهی صورت گرفت. بر این اساس شورا با کمک این شاخص‌ها امتیاز میانگین را برای جشنواره مشخص می‌کند که سال گذشته امتیاز جشنواره خوب بود.

وی افزود: امتیازدهی و ارزیابی‌ها طبق جدول لیکرت و با معیارهایی شامل انطباق با ماموریت‌ها و سیاست‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیل به اهداف و چشم اندازهای مدون در آیین نامه، نوآوری در موضوع یا اجرا، نحوه برنامه ریزی و مدیریت اجرایی، موفقیت در توسعه روابط بین المللی باتوجه به شرایط و کمک به تقویت و اعتلای هنر موسیقی ایران صورت می‌گیرد.

محمد اطیابی رییس هیات مدیره انجمن صنفی هنرمندان موسیقی در ادامه گفت: سال گذشته همکاری خوبی با دوستان در جشنواره شکل گرفت و امیدوارم با اشراف بیشتر نسبت به موضوع ارزیابی جشنواره انجام شود.

حمید قبادی، مشاور اجرایی معاونت هنری هم گفت: بهتر است در نخستین جلسه شورا، انطباق جشنواره با آیین نامه بررسی شود و با توجه به شرایط امسال رعایت پروتکل‌های بهداشتی و سلامتی جامعه برای این دوره جشنواره به عنوان یک شاخص ارزیابی در نظر گرفته شود.

در ادامه جلسه داود گنجیه ای، هادی آرزم و صدر الدین حسین‌خانی نیز نظرات خود را درباره شیوه ارزیابی جشنواره بیان کرد

تاریخ انتشار :۲۰ بهمن ۱۳۹۹

برچسب‌ها:, ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • از مایکل جکسون تا پسر بروسلی: کشف چیزهای عجیب در جسد سلبریتی‌ها

    تریبون هنر: از مایکل جکسون و رابین ویلیامز و پسر بروسلی تا هیث لجر و دختر الویس پریسلی، سلبریتی های محتلفی بوده اند که سرنوشت تراژیکی داشته‌اند؛ اما بررسی‌های پس از مرگشان از نکات غافلگیر کننده‌ای در خصوص مرگ آن‌ها پرده برداشته است.   مرگ همیشه اتفاقی غم انگیز است، بخصوص وقتی برای شخصی شناخته شده رخ می‌دهد. به گزارش تریبون هنر، گرچه بسیاری از سلبریتی‌ها سرنوشت تراژیکی داشته‌اند، اما بررسی‌های […]

  • فیلم آسمان غرب

    تریبون هنر: «آسمان غرب» پس از سال‌ها در سینمای ایران در قالب یک اکشن جنگی، هوایی، روایتی قهرمان‌محور از حماسه‌آفرینی شهید علی‌اکبر شیرودی، خلبان کبرای هوانیروز ارتش و گروه هم‌رزمانش را در روزهای نخست و غافلگیرانه شروع جنگ در غرب کشور برای حفظ وطن به تصویر می‌کشد. میلاد کی‌مرام، امیرحسین […]

  • فیلم پرویزخان

    تریبون هنر: بعد از مدت ها بار دیگر نوبت به یک فیلم سینمایی ورزشی رسیده ؛ فیلم «پرویز خان» ساخته علی ثقفی که برشی است از زندگی زنده یاد پرویز دهداری، مرد اخلاق فوتبال ایران. خوشبختانه این فیلم در چهل و دومین جشنواره فجر توانست جوایز یادی کسب کند. حافظه […]

  • ناصرالدین‌شاه؛ دستاویز جدید ساسی‌مانکن برای وایرال شدن

    تریبون هنر: هدیه عید امسال «ساسی‌مانکن» به طرفدارانش قطعه‌ای است به سیاق آهنگ‌های پنج سال گذشته‌اش، مملو از تکیه‌کلام‌های بی‌پروای جنسی که این روزها با توسل به گریم‌های مشابه دو شخصیت تاریخی و ساخت کلیپی بی‌ربط به آنچه می‌خواند، در حال دست به دست شدن در فضای مجازی است.   […]

  • نگاهی به فیلم «دروغ‌های زیبا» ساختۀ مرتضی آتش‌زمزم

    تریبون هنر: فیلم «دروغ‌های زیبا» در بازتاب همزیستی فرهنگی میان دو خانوادۀ مسلمان و بودایی، جاذبۀ خاص خودش را دارد و در روایت آن موفق بوده است. این همزیستی و دوستی و نزدیکی تا جایی است که شاید مدت‌ها متوجه نشویم، این دو خانواده از دو کیش و آیین متفاوت‌اند. […]

Ad
Ad
Ad
Ad