Ad


آزاده صمدی؛ کار بلد در دوئل های بازیگری / به بهانه بازی در می خواهم زنده بمانم

یادداشت سید محمد کاظمی

تریبون هنر: پخش قسمت های شانزدهم و هفدهم “می خواهم زنده بمانم” یکی دیگر از ویژگی های این سریال را برجسته کرد و آن هم بازی فوق العاده حامد بهداد و آزاده صمدی، رو در روی یکدیگر بود. با توجّه به اینکه قبلاً در رابطه با بهداد صحبت کرده بودیم (هر چند هر چه بگوییم هم کم است)، این بار می خواهیم از حضور بی نظیر آزاده صمدی حرف بزنیم.

چندی پیش آزاده صمدی در مصاحبه ای عنوان کرد که قرار نبوده نقش “زهره” را در سریال “می خواهم زنده بمانم” ایفا کند. نقش پیشنهادی عوامل تولید به او “شیوا” بود که به آناهیتا درگاهی رسید. آزاده صمدی به پیشنهاد خودش نقش پر چالش “زهره” را بازی می کند و به جرات می توان گفت که هیچ کس نمی توانست تا این اندازه فوق العاده از عهده این کار برآید.

صمدی بازیگر پر افت و خیزی نیست. تقریباً همیشه خوب بوده ، چه در زمانی که به هومن سیّدی و کارهایش نزدیک بود و چه در دوران بعد از آن. امّا حالا می بینیم که “خوب بودن” را در “می خواهم زنده بمانم” به شکل دیگری معنا کرده. کمتر هنرپیشه ای را می توان یافت که در دوئل های بازیگری ، تسلیم آزاده صمدی نشود. او در این زمینه “کاربلد” است.

 

نویسنده سید محمد کاظمی

منبع: تریبون هنر

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

 

ویدئو کلیپی از ریمیکس جدید همایون شجریان در سریال می خواهم زنده بمانم را در اینجا ببینید

حواشی سریال می خواهم زنده از توقیف تا پخش مجدد را در اینجا بخوانید

مشخصات و تحلیل های مربوط به سریال می خواهم زنده بمانم را در اینجا ببینید و بخوانید

سکانسی از قسمت شانزدهم با بازی حامد بهداد و آزاده صمدی را در اینجا ببینید

 

گالری عکس را در تریبون هنر ببینید

 

تاریخ انتشار :۲۵ خرداد ۱۴۰۰

برچسب‌ها:,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • انتقاد «هیات اسلامی هنرمندان» از سلبریتی ها و کانون های صنفی

    تریبون هنر: هیات اسلامی هنرمندان در بیانیه ای پیرامون واقعه اخیر، بر لزوم پیگیری ترک فعل متولیان فرهنگی تا انتقاد از سلبریتی ها و کانون های به اصطلاح صنفی را مورد تاکید قرار داد و اعلام کرد:انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا قدرتمندتر از همیشه است.   به گزارش تریبون […]

  • نگاهی به فیلم «تی تی»؛ شیفته جاده جادویی

    تریبون هنر _ امید بی نیاز: آیدا پناهنده (کارگردان تی تی) از یک کوتاه ساز خلاق؛ تا کارگردان فیلم بلند، راه خاص خودش را رفته است. راهی که گاهی متفاوت است. گاهی هم پُر از آزمون و خطاست. این رویکرد، او را در تیررسِ ستایش و نقدِ همزمان، می‌گذارد. «تی […]

  • یادداشت بابک صحرایی درباره یدالله رویایی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: یدالله رویایی هم رفت تا دوباره یادمان بیاید نمادهای مدرنیته در شعر و هنر، کهنسال شده اند و دارند می میرند و جهان در حال پوست انداختن است. یدالله رویایی با وجود تاثیرگذاری اش بر شعر معاصر، از درک نشده ترین شاعران بزرگ در بین […]

  • مرگ ژان لوک گدار: یادآوری تمام شدن ارزش ها / یادداشت بابک صحرایی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: چرا از مرگ ژان لوک گدار در نود و یک سالگی ناراحت می شویم؟ مگر قرار بود باز هم فیلم هایی مثل «از نفس افتاده» و «زیستن زندگی اش» و «آلفاویل» و «مذکر، مونث» بسازد؟ مگر قرار بود باز هم با چند نابغه دیگر در […]

  • پیام علی نصیریان برای روز ملی سینما

    تریبون هنر: علی نصیریان بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون به مناسبت ۲۱ شهریور روز ملی سینما دل نوشته ای را در اختیار موزه سینما قرار داد. به گزارش تریبون هنر، متن دل نوشته به شرح زیر است: «یادش بخیر سینما “نور” تو “امیریه”، “میهن” چهارراه “حسن آباد”، “رکس” و […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad