Ad


حامد آهنگی؛ آپارتمانِ نُقلی

یادداشت سید محمد کاظمی

تریبون هنر _ سید محمد کاظمی: مدّتی ست که یک شوی ویدیویی از طریق سامانه فیلمنت پخش می شود که اجرای آن به عهده حامد آهنگی ست. آهنگی از موفق ترین شومن ها در حیطه خودش به حساب می آید. او نیز مثل بسیاری از شومن های معروف ، در جزیزه کیش و برنامه های شبانه آن جا به پیشرفت هایی رسید و تبدیل شد به چهره ای مطرح. چندی بعد آهنگی به تهران آمد و شو های خودش را در پردیس کوروش به نمایش گذاشت. برنامه های حامد در تهران هم با استقبال مواجه شد و روز به روز شهرتش را بیشتر کرد.
حامد آهنگی در ادامه ی پیشرفت های خود ، به تلویزیون هم دعوت شد؛ حضورش به عنوان میهمان و البته با پیشوند “کمدین” در برنامه “خندوانه” حسابی مورد توجّه قرار گرفت. این اتفاق بدان معنا بود که آهنگی از یک “شومن” به یک “کمدین” تبدیل شده و حالا حتّی می توان انتظار درخشش او را در سینما داشت!

این روزها آهنگی از طریق پلتفرم “فیلمنت” برنامه ای تحت عنوان “شب آهنگی” را اجرا می کند که اتّفاقاً استقبال مخاطب را نیز به همراه داشته است. البته تردیدی نیست که کیفیّت “شب آهنگی” کاملاً در حدّ یک شوی متوسّط است ولی در روند مسیر حرکتی حامد ، اتّفاقی قابل قبول به نظر می رسد.

حضور حامد آهنگی و هنر منحصر به فرد اورا باید به فال نیک گرفت. آهنگی شاید در عرصه کمدی شبیه به یک عمارت مجلّل و یا یک پنت هاس درجه یک نباشد(!) ولی می توان او را یک آپارتمان نقلی دانست که فضای خوبی برای موفقیّت و حتّی پیشرفت بیشتر فراهم می کند.
در پایان فقط امیدواریم که حامد آهنگی کمی جاه طلب تر از اینی که هست باشد و بیشتر از این ها به “کمدیّن” بودن خود اعتقاد پیدا کند. ما می توانیم آهنگی را در سینما هم ببینیم و از تماشای هنر شیرینِ او لذّت ببریم.

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۲ شهریور ۱۴۰۰

برچسب‌ها:, ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • نگاهی به تاثیر آیین و هنر مردمی در آثار سینمایی و نمایشی
    بهرام بیضایی، ناصر تقوایی و عباس کیارستمی با تعزیه ایرانی چه کردند

    تریبون هنر: تعزیه، این هنر عامه یکی از عمیق‌ترین هنرهای ایرانی است که در دوره مدرن توجه بسیاری از هنرمندان تراز را در شیوه‌های مختلف هنری به خود جلب کرده است، از جمله آن هنرمندان در سینما حداقل سه سینماگر با نوشتن و یا ساختن و یا الگوگرفتن از پیشنهادهای تعزیه اثری جدید و بدیع خلق کردند، بهرام بیضائی، ناصر تقوایی و عباس کیارستمی سه هنرمندی هستند که جلوه‌هایی از […]

  • یادداشت حامد حنیفی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه: بی اختیار اشک می‌ریختیم

    تریبون هنر: حامد حنیفی در یادداشتی درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی نوشت: من و اکثریت قریب به اتفاق حضار بی اختیار اشک می‌ریختیم. به گزارش تریبون هنر، حامد حنیفی، آهنگساز برجسته موسیقی ایران و منتقد موسیقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه نوشت: […]

  • بابک جهانبخش مرگ با طعم نسکافه به کارگردانی بابک صحرایی

    تریبون هنر: بابک جهانبخش، خواننده برجسته و توانمند موسیقی ایران، یادداشتی را درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی منتشر کرد. به گزارش تریبون هنر، بابک جهانبخش در یادداشت خود درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» و بابک صحرایی ر صفحه اینستاگرامش نوشت: بابک صحرایی فارغ از […]

  • رضا صادقی در مرگ با طعم نسکافه

    تریبون هنر: رضا صادقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی نوشت: رفتم چون رفیقم رو ذوست دارم و دعوتش برام محترم بود اما شگفت زده شدم به گزارش تریبون هنر، رضا صادقی خواننده برجسته و مولف موسیقی ایران در یادداشتی به تحلیل […]

  • روایت «بابک صحرایی» از «مرگ با طعم نسکافه»

    تریبون هنر: ایسنا نوشت: بابک صحرایی، کارگردان نمایش «مرگ با طعم نسکافه» نوشت: «این نمایش در ذهن من ترانه بلندی است که در عجیب‌ترین جای زندگی ام نوشته ام و کارگردانی کرده‌ام. قدم زدنی از گذشته تا امروز که مرور گریه‌هایی عمیق و خنده‌هایی از ته دل است. در بستر […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad