Ad


ستایش منتقدان از بازی کریستین استوارت در نقش پرنسس دایانا

تریبون هنر: کریستین استوارت به خاطر بازی در نقش پرنسس دایانا در فیلم اسپنسر با ستایش منتقدان روبرو شد.

بعد از اولین اکران فیلم «اسپنسر» اثر پابلو لارائین و با بازی کریستن استوارت در نقش پرنسس دایانا، حالا اولین نظرات منتقدان درباره این فیلم منتشر شده است. فیلم روایت لحظات جشن گرفتن کریسمس در ۱۹۹۱ توسط پرنسس داینا است، زمانی که او تصمیم می‌گیرد از خاندان سلطنتی و پرنس چارلز جدا شود.

این فیلم حالا امتیار ۸۰% را از سایت راتن تومیتوز گرفته. و بیشتر متنقدان بازی استوارت را ستایش کرده‌اند که با این حساب باید منتظر نامزدی و شاید بردن جوایز متعدد در فصل جایزه مخصوصا در رشته بهترین بازیگر زن برای استوارت باشیم.

 

یاسمین کندیل از سایت DiscussingFilm نوشته: «هسته و قلب «اسپنسر» بازی قدرتمند کریستن استوارت است. وقتی صحبت از تصویر کردن شخصیتی می‌شود که تا این حد شناخته شده، فشار زیادی روی این تصویر سازی است. اما استوارت زیر این فشار خم نمی‌شود. اجرای بی‌نقص او از رفتار، لهجه و به طور کلی شخصیت دایانا این فیلم را بدون شک به بهترین و ظریفترین بازی او تا به حال تبدیل کرده.»

 

دیوید رانی در نقد خود در هالیوود ریپورتر نوشته:« تلاش پرجزئیات استوارت روی لهجه و رفتار دایانا بی‌نقص از آب درآمده. دوربین شیفته اوست و او به ندرت جذاب‌تر و به طرز تراژیکی شکننده‌تر این آنچه در این فیلم می‌بینیم، بوده است. این فیلم با نوشته‌ای همراه است که می‌گوید یک افسانه پریان الهام گرفته از یک تراژدی واقعی. این اثر یک مطالعه رویاپردازانه از زنی در بحران است که توسط استوارت با درخشش فراوان ایفا می‌شود.»

 

جیسون سالامون منتقد سایت Wrap نوشته: «فیلم ترکیبی از ایده‌ها و جنونی عجیب است. برخی از ایده‌ها نبوغ آمیز است و برخی بسیار مسخره به نظر می‌رسند. با اینکه فیلم نقش‌های مکمل جالبی دارد اما در نهایت فیلم استوارت است. او تقلیدی از دایانا ارائه نمی‌دهد، بلکه بیشتر انگار قرائتی جدید از یک نقش کلاسیک ارائه داده که در آن لایه‌های انسانی به شخصیتی بخشیده که هنوز در خودآگاه جهان و بریتانیا حضور دارد.»

 

منتقد گاردین یان بروکس هم نوشته:«استوارت اجرایی باوقار اما در عین حال عجیب در نقش دایانا ارائه می‌دهد که کاملا منطبق بر خود دایانا از آب درمی‌آید که خود واقعی‌اش هم رفتاری باوقار اما کمی عجیب داشت.»

 

و در نهایت جسیکا کیانگ منتقد پلی لیست در نقد خود نوشته:« فیلم «اسپنسر» آنقدرخوب از آب درآمده که افراد مشخصی را عصبانی کند.»

 

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۱۴ شهریور ۱۴۰۰

برچسب‌ها:, , ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • انتقاد «هیات اسلامی هنرمندان» از سلبریتی ها و کانون های صنفی

    تریبون هنر: هیات اسلامی هنرمندان در بیانیه ای پیرامون واقعه اخیر، بر لزوم پیگیری ترک فعل متولیان فرهنگی تا انتقاد از سلبریتی ها و کانون های به اصطلاح صنفی را مورد تاکید قرار داد و اعلام کرد:انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا قدرتمندتر از همیشه است.   به گزارش تریبون […]

  • نگاهی به فیلم «تی تی»؛ شیفته جاده جادویی

    تریبون هنر _ امید بی نیاز: آیدا پناهنده (کارگردان تی تی) از یک کوتاه ساز خلاق؛ تا کارگردان فیلم بلند، راه خاص خودش را رفته است. راهی که گاهی متفاوت است. گاهی هم پُر از آزمون و خطاست. این رویکرد، او را در تیررسِ ستایش و نقدِ همزمان، می‌گذارد. «تی […]

  • یادداشت بابک صحرایی درباره یدالله رویایی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: یدالله رویایی هم رفت تا دوباره یادمان بیاید نمادهای مدرنیته در شعر و هنر، کهنسال شده اند و دارند می میرند و جهان در حال پوست انداختن است. یدالله رویایی با وجود تاثیرگذاری اش بر شعر معاصر، از درک نشده ترین شاعران بزرگ در بین […]

  • مرگ ژان لوک گدار: یادآوری تمام شدن ارزش ها / یادداشت بابک صحرایی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: چرا از مرگ ژان لوک گدار در نود و یک سالگی ناراحت می شویم؟ مگر قرار بود باز هم فیلم هایی مثل «از نفس افتاده» و «زیستن زندگی اش» و «آلفاویل» و «مذکر، مونث» بسازد؟ مگر قرار بود باز هم با چند نابغه دیگر در […]

  • پیام علی نصیریان برای روز ملی سینما

    تریبون هنر: علی نصیریان بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون به مناسبت ۲۱ شهریور روز ملی سینما دل نوشته ای را در اختیار موزه سینما قرار داد. به گزارش تریبون هنر، متن دل نوشته به شرح زیر است: «یادش بخیر سینما “نور” تو “امیریه”، “میهن” چهارراه “حسن آباد”، “رکس” و […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad