Ad

استقبالی دیگر از کنسرت علیرضا طلیسچی

حضور تماشاگران کنسرت علیرضا طلیسچی در موزیک ویدیو قاف

گزارش تصویری کنسرت در تریبون هنر

تریبون هنر: کنسرت تمدیدی علیرضا طلیسچی در حالی ۲۳ و ۲۴ دی‌ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد که این خواننده تور کنسرت خود را در شهرهای مختلف ایران آغاز کرده است.

علیرضا طلیسچی که نخستین کنسرت پساکرونایی خود را ۱۱ دی‌ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران طی دو سانس برگزار کرد، ۱۸ دی‌ماه در سالن کنسرت هال مریم در جزیره کیش و ۲۱ و ۲۲ دی‌ماه در سالن قصر هتل پارسیان شهر کرمانشاه به روی صحنه رفت و قرار است کنسرت‌هایی را در کرج و پاکدشت برگزار کند.

استقبال مخاطبان از اجراهای علیرضا طلیسچی باعث شد تمامی بلیت‌های این اجراها در ساعات اولیه بلیت‌فروشی به پایان برسد و همین امر موجب شد تا درخواست تمدید کنسرت در این شهرها نیز مطرح و کنسرت تهران این خواننده برای تاریخ ۶ بهمن‌ماه و کنسرت کیش برای تاریخ ۲۶ دی ماه تمدید شود. همچنین این خواننده قرار است در روزهای آینده در شهرهای مختلف ایران نیز به روی صحنه برود که به‌زودی تاریخ و شهرهای اجرا اعلام خواهد شد.

طلیسچی با اجرای قطعه «زندگی جونم» به روی صحنه آمد و ضمن خوشامدگویی به مخاطبانش گفت: «پس از دو سال که دل همه ما برای یکدیگر تنگ‌شده بود دوباره موفق شدم مقابل چشمان شما قرار بگیرم. مطمئناً حرف برای گفتن زیاد است اما رکورد بلیت‌فروشی ما آن‌قدر برای من قشنگ بود که ترجیح می‌دهم بیشتر به اجرای آهنگ بپردازم تا صحبت کنم.»

در ادامه قطعه «تو فکر می‌کنی کی ای» اجرا شد و طلیسچی با مشاهده استقبال و همراهی حضار در اجرای دو قطعه ابتدایی کنسرت بیان کرد: «حدوداً چهارصد سانس اجرا برگزار کرده‌ام اما اجرا در شهر خودم (تهران) حال و هوای دیگری دارد»

«نفس» در ادامه با همخوانی پرشور تماشاگران اجرا شد و این خواننده گفت: «حدود چهار سال از فعالیت من روی استیج می‌گذرد و داشتن مخاطبان وفاداری چون شما برای من بسیار زیبا و لذت‌بخش است و هر انرژی‌دارم انعکاسی از حضور شماست»

طلیسچی پیش از اینکه به سراغ اجرای قطعه «به خودم بد کردم» برود درباره نحوه ساخت آن با همخوانی «سعید آتانی» توضیحاتی را بیان کرد.

پس از اجرای قطعه «ای داد بر من»، طلیسچی بخش کوتاهی از آهنگ «دیوونه» را با همراهی ساز کیبورد و همخوانی حضار و در ادامه با هم‌نوازی تمامی اعضای ارکستر به‌صورت کامل اجرا کرد و پیش از اجرای قطعه «آخرش قشنگه» گفت: «همه ما تمام کسانی که در این سالن حضور دارند و تمام افرادی که روی این کره خاکی زندگی می‌کنیم، هدفی در زندگی داریم و خیلی از ما به هدفمان رسیده‌ایم و لذت می‌بریم و برخی نیز هدفی داریم که قرار است به آن برسیم اما شاید بین ما افرادی ناامید باشند و من یک دعا برای تک‌تک شما دارم؛ امیدوارم برای همه “آخرش قشنگ باشه”»

قطعه «دل به دل» انتخاب بعدی طلیسچی بود و او پیش از اجرای قطعه پرطرفدار «قاف» اظهار کرد: «قرار است برای این آهنگ، ویدیویی کنسرتی تهیه کنیم و اگر قابل بدانید همه شما در این ویدیو حضور دارید، ازنظر من فتح نشدنی‌ترین جای قلب یک آدم، قله قاف است. اول قسمتی از این قطعه را با همراهی ساز کیبورد اجرا کنیم، سپس نور گوشی‌های موبایلتان را روشن و با حرکت هماهنگ دست تا آخرین ثانیه موسیقی هماهنگی را حفظ کنید.»

در ادامه کنسرت، طلیسچی به اجرای قطعه محبوب «لیلا» پرداخت که باگذشت کمتر از چند ماه انتشار توانسته جزو قطعات به‌اصطلاح “هیت” او باشد.

قطعه «قاف» برای تصویربرداری، مجدداً اجرا شد که اجرای دوباره آن با استقبال تماشاگران مواجه و در ادامه قطعه «ای دل غافل» شنیدنی شد و قطعه «دلی» را که پیش‌تر نیز به‌صورت دلی منتشر کرده بود را با همراهی ساز کیبورد و در پایان ریمیکسی از قطعات شاد خود را اجرا کرد.

نیلوفر پارسا، مریم زنبق، شهاب رمضان، حامد برادران، پژواک ایمانی و … ازجمله مهمانان این کنسرت بودند.

محمد عارف (گیتار نایلون)، مهراد حیدری (گیتار الکتریک)، علی شقاقی (بیس)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، علیرضا رحیمی بشر (درامز)، مسیح منتظری (کیبورد)، سهند اسدی (ساکسیفون) و حسن اکبریان (ویولن) اعضای ارکستر علیرضا طلیسچی را به رهبری امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد تشکیل می‌دادند.
کنسرت ۲۳ و ۲۴ دی‌ماه علیرضا طلیسچی به تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی هنری «نوای سپند» و مدیریت مهدی اسفندیار برگزار شد.

 

عکاس: غزال باقری

 

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۲۵ دی ۱۴۰۰

برچسب‌ها:
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • نقد فیلم «زالاوا»؛ هوشمندانه و آگاه / یادداشت بابک صحرایی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: زالاوا، اولین فیلم بلند ارسلان امیری، فیلم خوب و خوش ساختی است. از نظر فیلمبرداری، طراحی صحنه و لباس و تدوین و موسیقی بسیار خوب است. فیلمنامه فکر شده و خوبی دارد و بازیگرهایش بسیار توانمند ظاهر شده اند. زالاوا نقد جامعه شناسانه و روانشناختی […]

  • امیر مقاره: ببخشید که برای امرار معاش شغل شریف پیک موتوری را انتخاب کردم

    تریبون هنر: امیر مقاره با انتشار یادداشتی، به صحبت های یک شخصی که در برنامه ای اینترنتی به پیک موتوری بودن او در گذشته انتقاد کرده بود پاسخ داد. به گزارش تریبون هنر، روز گذشته شخصی در یک برنامه اینترنتی، ضمن انتقاد به خوانندگی امیر مقاره در کنسرت هایش، عنوان […]

  • نقد سریال افعی: داستان واقعی یکی از جذاب ترین قاتل های جهان

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: مینی سریال افعی (The Serpant) درباره چارلز سوبراج، یکی از عجیب ترین و کاریزماتیک ترین قاتل های سریالی جهان است. رزمی کار خوش تیپ و به قول برخی افسونگر، که استاد تغییر چهره و جعل اسناد بود و در دهه هفتاد میلادی، ده ها نفر […]

  • نقد سریال بی گناه (The Innocent): تقاص گذشته های پنهان کرده

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: مینی سریال اسپانیایی بی گناه از بهترین سریال های معمایی جنایی یک سال اخیر است فیلمنامه بی گناه (The Innocent) مهم ترین برگ برنده این سریال است. سلسله حوادث داستان در هر قسمت از زاویه دید یکی از شخصیت ها روایت می شود و پیش […]

  • مرضیه برومند و طعنه به بوسه نوید محمدزاده و فرشته حسینی

    تریبون هنر: مرضیه برومند با انتشار یادداشتی از مشکلات پیش آمده برای سریال «شهرک کلیله و دمنه» و نمایشی به تهیه کنندگی نوید محمدزاده گلایه کرد. مرضیه برومند در یادداشتی که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده نوشته است: نوید محمدزاده . فرشته حسینی زن و شوهری هنرمند و جوان و […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad