Ad

اولین تیزر رسمی

بندبازی با حضور عصار، بهروز صفاریان، حاجیلی و مهراوه شریفی نیا پخش شد

در تریبون هنر ببینید

تریبون هنر:‌ اولین قسمت برنامه استعدادیابی «بندبازی» با حضور علیرضا عصار، بهروز صفاریان، مهراوه شریفی نیا، امید حاجیلی و امید نعمتی پخش شد.

دومسن قسمت این برنامه امشب، جمعه هشتم بهمن پخش خواهد شد. مسابقه بند بازی از این پس پنجشنبه و جمعه ی هر هفته از پلتفرم فیلم نت پخش می شود.

بندبازی مسابقه استعدادیابی بندهای موسیقی ایران در ژانر پاپ و پاپ تلفیقی است که توسط «فیلم‌نت» تهیه و پخش می‌شود.
ترکیبی از رأی داوران و آرای مردمی سرنوشت گروه‌های شرکت‌کننده در این رقابت را تعیین می‌کند.

این مسابقه با هدف کشف استعدادهای برتر و پایه‌گذاری اجراهای صحنه‌ای خلاقانه در حوزه موسیقی برگزار می‌شود.

سازندگان مسابقه بند بازی آن را بزرگ‌ ترین رقابت گروه‌ های موسیقی ایران عنوان کرده اند، رقابتی که جایزه ای یک میلیارد تومانی برای برنده ی آن در نظر گرفته شده است.

شرکت کنندگان مسابقه بند بازی گروه های تازه کار موسیقی هستند و امکان شرکت در این مسابقه به صورت انفرادی وجود ندارد.

در این مسابقه گروه های موسیقی پاپ و پاپ-تلفیقی با یکدیگر به رقابت می پردازند و یک تیم برنامه‌ ساز در کنار آن ها قرار می گیرد تا اجرای آن ها به بهترین شکل ممکن دیده شود.

 

امید حاجیلی اجرای مسابقه بند بازی را برعهده دارد و علیرضا عصار، مهراوه شریفی‌ نیا، امید نعمتی و بهروز صفاریان هیأت داوران مسابقه بند بازی را تشکیل می دهند.

کارگردان مسابقه بند بازی نیما بانکی، بازیگر و کارگردان است که سابقه ی ساخت یک برنامه استعدادیابی دیگر را هم در کارنامه ی خود دارد، یک مسابقه استعدادیابی در حوزه ی فوتبال به نام ستاره ساز که در چند فصل از شبکه سوم سیما پخش شد و چهره های سرشناس عرصه ی فوتبال داوری آن را برعهده داشتند.

 

در متن بیانیه گروه سازندگان این برنامه آمده: «بندبازی به کارگردانی نیما بانک، به میزبانی امید حاجیلی و با داوری علیرضا عصار، مهراوه شریفی‌نیا، امید نعمتی و بهروز صفاریان از پنج‌شنبه و جمعه‌ی همین هفته نمایش خود را در فیلم‌نت آغاز می‌کند.»

در دور نخست، شاهد رقابت اولیه گروه های شرکت کننده خواهیم بود و پس از ورود گروه های برگزیده به دور اصلی این برنامه، آراء مردمی برنده نخستین دور «بندبازی» که جایزه یک میلیارد تومانی است را تعیین خواهند گرد.

پیش تر «نیما بانک» در نخستین گفتگوی رسمی خود درباره این برنامه گفته بود: «ما هنرمندان بزرگی در سراسر جهان داشته‌ایم که علیرغم داشتن جایگاه هنری در حوزه موسیقی و سایر ژانر‌های هنری، باز هم در مسابقات مختلف استعدادیابی شرکت می‌کنند. دلیل هم دارند. مثال بزنم برای شما. همین آقای عصار، یا ‌امید نعمتی، و‌امید حاجیلی. آن‌ها چند سال تلاش کرده‌اند و دویده‌اند تا امروز مخاطبانشان در پی شنیدن آثار و صدای آن‌ها باشند؟ شاید بالای ده سال. «بند بازی» یک میانبُر برای شرکت‌کننده هاست که این سال‌های سخت برای دیده شدن را کوتاه‌تر کند. دغدغه اصلی این است. که کار خوب ارائه شود.»

 

اولین تیزر برنامه زسمی برنامه بندبازی را در ادامه می توانید ببینید

 

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

دانلود ویدیو

تاریخ انتشار :۸ بهمن ۱۴۰۰

برچسب‌ها:, , , , , ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • مینی سریال «بچه گوزن»؛ روایت هیجان انگیز یک رابطه سادومازوخیسمی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: سریال «بچه گوزن» داستان واقعی یک رابطه سادومازوخیسمی (آزارگری و آزارخواهی) است. مرد و زن هر دو گرفتار این بیماری روانی اند با این تفاوت که مرد ظاهری عادی و معمولی دارد اما به اندازه زن که رفتارش بیانگر آشفتگی روحی اش است، بیمار است. […]

  • نگاهی به تاثیر آیین و هنر مردمی در آثار سینمایی و نمایشی
    بهرام بیضایی، ناصر تقوایی و عباس کیارستمی با تعزیه ایرانی چه کردند

    تریبون هنر: تعزیه، این هنر عامه یکی از عمیق‌ترین هنرهای ایرانی است که در دوره مدرن توجه بسیاری از هنرمندان تراز را در شیوه‌های مختلف هنری به خود جلب کرده است، از جمله آن هنرمندان در سینما حداقل سه سینماگر با نوشتن و یا ساختن و یا الگوگرفتن از پیشنهادهای […]

  • یادداشت حامد حنیفی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه: بی اختیار اشک می‌ریختیم

    تریبون هنر: حامد حنیفی در یادداشتی درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی نوشت: من و اکثریت قریب به اتفاق حضار بی اختیار اشک می‌ریختیم. به گزارش تریبون هنر، حامد حنیفی، آهنگساز برجسته موسیقی ایران و منتقد موسیقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه نوشت: […]

  • بابک جهانبخش مرگ با طعم نسکافه به کارگردانی بابک صحرایی

    تریبون هنر: بابک جهانبخش، خواننده برجسته و توانمند موسیقی ایران، یادداشتی را درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی منتشر کرد. به گزارش تریبون هنر، بابک جهانبخش در یادداشت خود درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» و بابک صحرایی ر صفحه اینستاگرامش نوشت: بابک صحرایی فارغ از […]

  • رضا صادقی در مرگ با طعم نسکافه

    تریبون هنر: رضا صادقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی نوشت: رفتم چون رفیقم رو ذوست دارم و دعوتش برام محترم بود اما شگفت زده شدم به گزارش تریبون هنر، رضا صادقی خواننده برجسته و مولف موسیقی ایران در یادداشتی به تحلیل […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad