Ad

گزارش متنی و تصویری در تریبون هنر

اکران خصوصی عنکبوت با حضور محسن تنابنده، ساره بیات و ماهور الوند

به همراه اندیشه فولادوند و زانیار خسروی

تریبون هنر: اکران خصوصی فیلم «عنکبوت» با حضور عوامل فیلم و تعدادی از هنرمندان برگزار شد

 

به گزارش هتریبون هنر، اکران خصوصی فیلم سینمایی «عنکبوت» به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی عصر روز دوشنبه ۲ اسفندماه در پردیس سینمایی شمیران برگزار شد.

در این مراسم عوامل فیلم از جمله محسن تنابنده، ساره بیات، ماهور الوند، اکتای براهنی، ابراهیم ایرج‌زاد، جواد نوروزبیگی، محمدصادق رنجکشان و مهمانانی از جمله حمید فرخ‌نژاد، اندیشه فولادوند، جواد یحیوی، زیبا کرمعلی، سجاد بابایی، محمد حمزه ای، حسن مصطفوی، امید شمس، علیرضا صمدی، عادل تبریزی، جعفر گودرزی، زانیار خسروی، پدرام کریمی، روح الله برادری، جمعی از منتقدان، اهالی رسانه، عکاسان و… حضور داشتند.

 

کارگردان «عنکبوت» در اکران خصوصی این فیلم سینمایی که شب گذشته ۲ اسفندماه برگزار شد، از خط قرمزهایی که برای ساخت این اثر وجود داشته است، سخن گفت.

 

پخش خارجی این فیلم سینمایی برعهده ‌کمپانی Dream Lab Films به مدیریت نسرین میرشب و پخش داخلی آن که هم اکنون روی پرده سینماهای کشور است، برعهده شرکت نمایش گستران است.

محسن تنابنده، ساره بیات، شیرین یزدان بخش، ماهور الوند، گلنوش قهرمانی، علی باقری، مهدی حسینی نیا، جواد یحیوی، آتیه جاوید، مهدخت مولایی، سحر عبدالهی، حمیدرضا هدایتی راد، نیوشا علیپور، یوسف خسروی و با حضور فرید سجادی حسینی از جمله بازیگران «عنکبوت» هستند.

عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از کارگردان ابراهیم ایرج‌زاد، تهیه‌کننده: جواد نوروزبیگی، جانشین تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار: محمدصادق رنجکشان، نویسنده: اکتای براهنی، مدیر فیلمبرداری: محمود کلاری، تدوین: سهراب خسروی، موسیقی: حامد ثابت، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان، طراح چهره‌پردازی: مجید اسکندری، طراح صحنه: آیدین ظریف، طراح لباس: نازنین خزاعی، مدیر صدابرداری: طاهر پیشوایی، مجری طرح: امیرحسین نوروزبیگی، مدیر تولید: شهاب علی‌بخشی، جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: سینا قویدل، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک، اصلاح رنگ: کامران سحرخیز، لابراتوار: استودیو روشنا، مدیر تدارکات: حسین میرزامحمدی، دستیار اول کارگردان: محمدرضا کشمیری، برنامه‌ریز: سیدجواد حسینی، منشی صحنه: مرجان تاجیک، فیلم پشت صحنه: باران جعفری، عکاس: حبیب مجیدی و مشاور رسانه‌ای: نغمه دانش آشتیانی.

 

در ادامه عکس های اکران خصوصی عنکبوت را می توانید در تریبون هنر ببینید

 

عکاس: غزال باقری

 

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۳ اسفند ۱۴۰۰

برچسب‌ها:, , , , , , , , ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • نقد فیلم علف زار: خوش ساخت و تحسین برانگیز / یادداشت بابک صحرایی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: علف زار به کارگردانی کاظم دانشی از معدود فیلم های خوبی است که در سال های اخیر ساخته شده. در دوران ضعف فیلمنامه و بی قصه بودن و باری به هر جهت بودن مضامین، فیلمنامه خوبی دارد که ضمن پرداختن شجاعانه به بخشی از معضلات […]

  • عنکبوت مقدس؛ ناگفته هایی از چگونگی تولید و حواشی

    تریبون هنر: عنکبوت مقدس به کارگردانی علی عباسی پس از نمایش در جشنواره کن، حواشی بسیاری را ایجاد کرده و عمده این حواشی به دلیل زاویه دید جاری در فیلم است. برداشت برآمده از فیلم این چنین است که قتل های زنجیره ای سعید حنایی مربوط به نگرش مذهبی جاری […]

  • لامینور؛ تکامل فلسفی موسیقی در سینمای داریوش مهرجویی
    لامینور؛ تکامل فلسفی موسیقی در سینمای داریوش مهرجویی
    یادداشت بابک صحرایی در مجله فیلم امروز

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: شوپنهاور موسیقی را عالی ترین نوع هنری می داند که نیازی به حمایت اشکال دیگر هنری ندارد. او می گوید موسیقی را نمی توان به زبان یا قلم بازگفت. باید شنید و آزمود. پیش تر از شوپنهاور و شیفتگی اش به موسیقی، افلاطون اولین فیلسوفی […]

  • فیلم «تاپ گان: ماوریک» و زمینه سازی امریکا برای حمله هسته ای به ایران

    تریبون هنر: محمدعلی آهنگران درباره فیلم «تاپ گان؛ ماوریک» در استوری ایسناگرامش نوشت: «این فیلم خوش ساخت با بازی تام کروز ماجرای حمله موفقیت آمیز نیروی هوایی امریکا به تاسیسات هسته ای یک کشوری است. این تاسیسات در منطقه ای دقیقا شبیه منطقه فردو قرار دارد. به گمان من این […]

  • زهرا امیرابراهیمی در فرش قرمز کن

    تریبون هنر: رضا صائمی، نویسنده و منتقد، امروز بعد از حضور زهرا امیرابراهیمی در جشنواره کن نوشت: این حضور باشکوه جلوه می کند وقتی از گذر آن خاطرات و مخاطرات، اشک ها به لبخندها بدل می شود … جضورش بر فرش قرمز کن، بازگشت به عرش دوباره است … به […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad