Ad

این زمستونم تموم شد!

برگزاری آخرین کنسرت علیرضا طلیسچی در ۱۴۰۰ / تریبون هنر

گزارش تصویری در تریبون هنر

تریبون هنر: آخرین کنسرت علیرضا طلیسچی در سال ۱۴۰۰ در حالی برگزار شد که این خواننده به‌رسم اجراهای آخر هرسال خود، قطعه «این زمستونم تموم شد» را به‌عنوان سورپرایز اجرا کرد.

علیرضا طلیسچی با «زندگی جونم» به روی صحنه آمد و گفت: به آخرین کنسرت ۱۴۰۰ من خوش‌آمدید و قرار است شب خاطره‌انگیزی را داشته باشیم.
قطعات «تو فکر می‌کنی کی‌ای»، « نفس کی بودی تو»، «به خودم بد کردم»، «آی دل خودم»، «ای داد بر من»، «دیوونه‌ی دوست داشتنی»، «لیلا»، «دل به دل»، «قاف»، «سختگیر»، «آخرش قشنگه» و «ای دل غافل» انتخاب‌های طلیسچی برای این کنسرت بودند و به درخواست مخاطبان قطعات قاف، دیوونه‌ی دوست داشتنی و سختگیر مجدداً به اجرا درآمدند.

به دلیل درخواست فراوان مخاطبان در سانس دوم این کنسرت، طلیسچی با همراهی امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد، بخشی از قطعه «قرار نبود» را با همخوانی تماشاگران اجرا کرد.

طلیسچی آخرین کنسرت خود را به‌رسم اجراهای آخر هرسال خود با قطعه احساسی «این زمستونم تموم شد» همراه با بارش برف روی صحنه به اتمام رساند و این قطعه را به درگذشتگان در دوران کرونا تقدیم کرد و به همراه نوازندگان خود به جلوی سن آمد و به مخاطبانش ادای احترام کرد.

مجتبی شفیعی، ساقی حاجی پور، مسعود صابری، ساناز کاشمری، هومن ایران‌منش و … ازجمله مهمانان این کنسرت بودند.

محمد عارف (گیتار نایلون)، مهراد حیدری (گیتار الکتریک)، علی شقاقی (بیس)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، علیرضا رحیمی بشر (درامز)، مسیح منتظری (کیبورد) و سهند اسدی (ساکسیفون) اعضای ارکستر علیرضا طلیسچی را به رهبری امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد تشکیل می‌دادند.

گفتنی است، نخستین کنسرت تهران علیرضا طلیسچی در سال ۱۴۰۱، دهم فروردین‌ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود و زمان بلیت‌فروشی این کنسرت به‌زودی اعلام خواهد شد.

 

علیرضا طلیسچی ۲۰ اسفندماه سال جاری طی دو سانس در برج میلاد تهران به همت موسسه فرهنگی هنری «نوای سپند» به مدیریت مهدی اسفندیار به روی صحنه رفت.

 

عکس های این کنسرت را در تریبون هنر ببینید

 

 

عکاس: غزال باقری

 

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۲۱ اسفند ۱۴۰۰

برچسب‌ها:
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • از مایکل جکسون تا پسر بروسلی: کشف چیزهای عجیب در جسد سلبریتی‌ها

    تریبون هنر: از مایکل جکسون و رابین ویلیامز و پسر بروسلی تا هیث لجر و دختر الویس پریسلی، سلبریتی های محتلفی بوده اند که سرنوشت تراژیکی داشته‌اند؛ اما بررسی‌های پس از مرگشان از نکات غافلگیر کننده‌ای در خصوص مرگ آن‌ها پرده برداشته است.   مرگ همیشه اتفاقی غم انگیز است، بخصوص […]

  • فیلم آسمان غرب

    تریبون هنر: «آسمان غرب» پس از سال‌ها در سینمای ایران در قالب یک اکشن جنگی، هوایی، روایتی قهرمان‌محور از حماسه‌آفرینی شهید علی‌اکبر شیرودی، خلبان کبرای هوانیروز ارتش و گروه هم‌رزمانش را در روزهای نخست و غافلگیرانه شروع جنگ در غرب کشور برای حفظ وطن به تصویر می‌کشد. میلاد کی‌مرام، امیرحسین […]

  • فیلم پرویزخان

    تریبون هنر: بعد از مدت ها بار دیگر نوبت به یک فیلم سینمایی ورزشی رسیده ؛ فیلم «پرویز خان» ساخته علی ثقفی که برشی است از زندگی زنده یاد پرویز دهداری، مرد اخلاق فوتبال ایران. خوشبختانه این فیلم در چهل و دومین جشنواره فجر توانست جوایز یادی کسب کند. حافظه […]

  • ناصرالدین‌شاه؛ دستاویز جدید ساسی‌مانکن برای وایرال شدن

    تریبون هنر: هدیه عید امسال «ساسی‌مانکن» به طرفدارانش قطعه‌ای است به سیاق آهنگ‌های پنج سال گذشته‌اش، مملو از تکیه‌کلام‌های بی‌پروای جنسی که این روزها با توسل به گریم‌های مشابه دو شخصیت تاریخی و ساخت کلیپی بی‌ربط به آنچه می‌خواند، در حال دست به دست شدن در فضای مجازی است.   […]

  • نگاهی به فیلم «دروغ‌های زیبا» ساختۀ مرتضی آتش‌زمزم

    تریبون هنر: فیلم «دروغ‌های زیبا» در بازتاب همزیستی فرهنگی میان دو خانوادۀ مسلمان و بودایی، جاذبۀ خاص خودش را دارد و در روایت آن موفق بوده است. این همزیستی و دوستی و نزدیکی تا جایی است که شاید مدت‌ها متوجه نشویم، این دو خانواده از دو کیش و آیین متفاوت‌اند. […]

Ad
Ad
Ad
Ad