Ad

به بهانه سی و نهمین سالروز تولدش

رعنا آزادی ور، شمایل حقیقی یک ستاره

تریبون هنر: رعنا آزادی ور در حالی قدم به ۳۹ سالگی می گذارد که یکی از برترین بازیگران زن تاریخ سینمای ایران محسوب می شود. گزیده کاری و صبر و تلاش او بالاخره نتیجه داد و در حال حاضر همگان اذعان دارند که رعنا آزادی ور از منظر توانمندی در بازیگری و هوش و خلاقیت در این عرصه، یکی از بهترین بازیگران زن ایران است.

 

اولین بار با بازی در فیلم مارمولک (به کارگردانی کمال تبریزی) در سال ۱۳۸۲ مورد توجه قرار گرفت. بازیگر جوانی که در نقش دختری محجوب و روستایی خوش درخشید و در حافظه علاقه مندان این فیلم حک شد. سه سال بعد، بازی اش در پارک وی (به کارگردانی فریدون جیرانی) مورد توجه قرار گرفت و نشان داد بازیگری است که قرار است در زمره ستاره های این عرصه قرار بگیرد. پس از آن با بازی در فیلم درباره الی (اصغر فرهادی) در سال ۱۳۸۷، ثابت کرد درخششی که در این مدت داشته اتفاقی نبوده و بازیگری توانا و سختکوش و آگاه است

رعنا آزادی ور دهه ۹۰ را با گزیده کاری و هوشمندی در انتخاب نقش ها سپری کرد و در عمده فیلم هایش، توانایی های منحصر به فردش را به رخ کشید. او می توانست در بسیاری از فیلم ها به ایفای نقش بپردازد اما صلاح دانست که هر پیشنهادی را نپذیرد.

بازی درخشان رعنا آزادی ور در سریال زخم کاری، ثمره حدود دو دهه گزیده کاری، تلاش و توانمندی او در عرصه بازیگری بود و باعث شد ستاره بودنش به اوج درخشش برسد. او در زخم کاری با بازی منحصر به فرد و توانمندش سطح بازیگری زنان در حال حاضر را ارتقا داد.

 

رعنا آزادی ور یکی از بهترین مثال ها برای بازیگری و طی مسیر درست در عرصه هنر است. استعداد و توانایی اش را ارزان نفروخت، هر پیشنهادی را نپذیرفت، روز به روز دانش و خلاقیتش را ارتقا داد و تبدیل به ستاره ای شد که خاص و منحصر به فرد است.

تولدش مبارک

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۱۷ فروردین ۱۴۰۱

برچسب‌ها:
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • مرگ آلن دلون؛ روزگار سپری شدن زیبایی های ناب

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: آلن دلون، یکی از نمادهای زیبایی جهان بود. مرگش به یادمان می رود که ما در روزگاری سپری شده زندگی می کنیم، روزگاری سپری شدن زیبایی های ناب. مرگ آلن دلون هشدار زندگی است. انگار زندگی فریاد می زند: آهای، حواست باشه. آلن دلون هم […]

  • یادداشت بابک نوری برای سعید راد
    یادداشت بابک نوری برای سعید راد
    دیگر از آن نسل طلایی کسی نمانده، جز بهروز خان

    تریبون هنر _ بابک نوری: اگر اون جوری که سینما رو به دو بخش قبل و بعد از انقلاب تقسیم می کنند نگاه کنیم خیلی از ماها با قهرمانها و ضدقهرمانهای سینمای قبل, عاشق و شیفته سینما شدیم و با اون‌ها مشق سینما کردیم … بهروزخان وثوقی ، ناصرخان ملک […]

  • سید جواد یحیوی؛ مجری ممنوع‌الفعالیتی که بازیگری پر کار شد

    تریبون هنر: حالا دیگر دیده شدن نام سید جواد یحیوی به عنوان بازیگر تئاتر اتفاقی تازه نیست چراکه او در این سال‌ها حضور مداومی روی صحنه داشته است. سید جواد یحیوی که نسل جدید تماشاگران شاید خاطره چندانی از اجراهایش در تلویزیون نداشته باشد، در پی ممنوعیتی که سال‌ها پیش […]

  • نامه علیرضا داوودنژاد به عطاران، پیروزفر، طناز طباطبایی، ترلان پروانه و زهرا داودنژاد

    تریبون هنر: علیرضا داودنژاد درباره اکران افتتاحیه فیلم سینمایی «مصائب شیرین ۲»نامه ای را خطاب به رضا عطاران، پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی، ترلان پروانه و زهرا داودنژاد منتشر کرد. به گزارش تریبون هنر،چهارشنبه سپری شده ۴ مرداد ماه در پردیس سینمایی «ایران مال» مراسم افتتاحیه فیلم «مصائب شیرین ۲» در […]

  • مینی سریال «بچه گوزن»؛ روایت هیجان انگیز یک رابطه سادومازوخیسمی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: سریال «بچه گوزن» داستان واقعی یک رابطه سادومازوخیسمی (آزارگری و آزارخواهی) است. مرد و زن هر دو گرفتار این بیماری روانی اند با این تفاوت که مرد ظاهری عادی و معمولی دارد اما به اندازه زن که رفتارش بیانگر آشفتگی روحی اش است، بیمار است. […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad