Ad


ویدئو: خوانندگی جانی دپ بعد از دادگاه با امبر هرد در کنسرت جف بک

تریبون هنر: خوانندگی جانی دپ در شفیلد انگلستان تماشاگران کنسرت جف بک را سوپرایز کرد. او به عنوان خواننده روی صحنه حاضر شد و آهنگ هایی را اجرا کرد.

جانی دپ و جف بک ترانه انزوا ، اثر جان لنون که در دهه ۷۰ میلادی عرضه شده را بازخوانی کردند. این دو ترانه های ” چه اتفاقی افتاده ” اثر ماروین گی و ” بال کوچک ” اثر جیمی هندریکس را نیز بازآفرینی کردند.

 

این احتمال وجود دارد که جانی دپ، بک را در کنسرت رویال آلبرت هال لندن که ۳۰ و ۳۱ مه برگزار خواهد شد، همراهی کند.

جانی دپ پیش از ورود به عرصه بازیگری دوران حرفه‌ای خود را به عنوان یک موزیسین آغاز کرد. او در سال ۲۰۱۵ ابرگروه «خون‌آشامان هالیوود» را با «آلیس کوپر» و «جو پری» تشکیل داد.

دادگاه شکایت دپ از همسر سابقش «امبر هرد» پس از شش هفته جمعه گذشته به پایان رسید. دپ ادعا می‌کند که هرد به دروغ خودش را در مقاله‌ای برای «واشینگتن پست» قربانی خشونت خانگی نامیده و هرد در واقع مرتکب‌شونده خشونت است. انتظار می‌رود حکم نهایی این هفته اعلام شود.

 

جان کریستوفر دپ دوم (انگلیسی: John Christopher Depp II؛ زادهٔ ۹ ژوئن ۱۹۶۳) بازیگر، تهیه‌کننده و موسیقی‌دان آمریکایی است. او در طول حرفه‌اش جوایز مختلفی از قبیل یک جایزهٔ گلدن گلوب برنده شده و همچنین نامزد دریافت سه جایزهٔ اسکار و دو جایزهٔ آکادمی فیلم بریتانیا بوده‌است. او در سال ۲۰۱۲ یکی از برترین ستاره‌های سینما در جهان بود و نامش با دستمزد ۷۵ میلیون دلاری در رکوردهای جهانی گینس ثبت شد.

 

در ادامه ویدئوی خوانندگی جانی دپ در کنسرت جف بک را می توانید ببینید

 

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

دانلود ویدیو

تاریخ انتشار :۱۰ خرداد ۱۴۰۱

برچسب‌ها:,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad