Ad


هیات پنج نفره آزار جنسی زنان سینماگر: صلاحیت راستی آزمایی روایت ها را نداریم

تریبون هنر: هیات پنج نفره زنان سینماگر در جنبش اعتراض به آزار جنسی زنان، در بیانیه ای اعلام کرد اعلام روایت آزار جنسی دو نفر از زنان سینماگر به معنی راستی آزمایی و صحت روایت آنان نیست.

در بیانیه ای که از سوی ترانه علیدوستی، هانیه توسلی، مارال جیرانی، عزاله معتمد و سمیه میرشمسی منتشر شده آمده که از این پس به دلیل الزامات حقوقی و پرهیز از خدشه به ادامه مسیر، همراهی به صورت عمومی اعلام نخواهد شد.

 

در این بیانیه که امروز یازدهم خرداد ۱۴۰۱ منتشر شده آمده:

ما هیات پنج نفره هیچ روایتی را منتشر نکرده و نخواهیم کرد. همانطور که پیش از این بارها اعلام کردیم. اساسا صلاحیت راستی آزمایی و انتشار روایت ها را نداریم و وظیفه محول شده به ما چیز دیگری است

در ادامه این بیانیه آمده:

ما همراه راویان خواهیم بود تا زمانی که روایت خود را در قالب یک شکایت مستدل در کمیته ای که در حال طراحی ساز و کار آن هستیم مطرح کنند و اطمینان داشته باشید که در یک فضای امن و حرفه ای به آن رسیدگی خواهد شد. فازغ از نتیجه ای عادلانه که می تواند در تایید یا رد شکایت باشد.

 

در بخش دیگری از این بیانیه آمده:

ما در کنارتان خواهیم بود ولی به دلیل الزامات حقوقی و برای پرهیز از هرگونه خدشه به ادامه مسیر، از این پس این همراهی را به صورت عمومی اعلام نمی کنیم، اما مطمئن هستیم خوب می دانید که تا پایان راه در کنارتان خواهیم بود

 

بیشتر بخوانید:

واکنش سعید پورصمیمی به کتایون ریاحی: اگر اخراج از خانه سینما تعرض است من تعرض کرده ام

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

 

 

تاریخ انتشار :۱۱ خرداد ۱۴۰۱

برچسب‌ها:, , , , ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • نقد فیلم علف زار: خوش ساخت و تحسین برانگیز / یادداشت بابک صحرایی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: علف زار به کارگردانی کاظم دانشی از معدود فیلم های خوبی است که در سال های اخیر ساخته شده. در دوران ضعف فیلمنامه و بی قصه بودن و باری به هر جهت بودن مضامین، فیلمنامه خوبی دارد که ضمن پرداختن شجاعانه به بخشی از معضلات […]

  • عنکبوت مقدس؛ ناگفته هایی از چگونگی تولید و حواشی

    تریبون هنر: عنکبوت مقدس به کارگردانی علی عباسی پس از نمایش در جشنواره کن، حواشی بسیاری را ایجاد کرده و عمده این حواشی به دلیل زاویه دید جاری در فیلم است. برداشت برآمده از فیلم این چنین است که قتل های زنجیره ای سعید حنایی مربوط به نگرش مذهبی جاری […]

  • لامینور؛ تکامل فلسفی موسیقی در سینمای داریوش مهرجویی
    لامینور؛ تکامل فلسفی موسیقی در سینمای داریوش مهرجویی
    یادداشت بابک صحرایی در مجله فیلم امروز

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: شوپنهاور موسیقی را عالی ترین نوع هنری می داند که نیازی به حمایت اشکال دیگر هنری ندارد. او می گوید موسیقی را نمی توان به زبان یا قلم بازگفت. باید شنید و آزمود. پیش تر از شوپنهاور و شیفتگی اش به موسیقی، افلاطون اولین فیلسوفی […]

  • فیلم «تاپ گان: ماوریک» و زمینه سازی امریکا برای حمله هسته ای به ایران

    تریبون هنر: محمدعلی آهنگران درباره فیلم «تاپ گان؛ ماوریک» در استوری ایسناگرامش نوشت: «این فیلم خوش ساخت با بازی تام کروز ماجرای حمله موفقیت آمیز نیروی هوایی امریکا به تاسیسات هسته ای یک کشوری است. این تاسیسات در منطقه ای دقیقا شبیه منطقه فردو قرار دارد. به گمان من این […]

  • زهرا امیرابراهیمی در فرش قرمز کن

    تریبون هنر: رضا صائمی، نویسنده و منتقد، امروز بعد از حضور زهرا امیرابراهیمی در جشنواره کن نوشت: این حضور باشکوه جلوه می کند وقتی از گذر آن خاطرات و مخاطرات، اشک ها به لبخندها بدل می شود … جضورش بر فرش قرمز کن، بازگشت به عرش دوباره است … به […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad