Ad


رکوردشکنی همایون شجریان: ۱۷ شب کنسرت در تیر ۱۴۰۱ در تهران

بلیت فروشی مجددا آغاز شد

تریبون هنر: همایون شجریان با هفده شب کنسرت در تیرماه ۱۴۰۱ در تهران، رکوزد تازه ای ثبت کرد.
امروز سه‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ بعد از توقف یک روزه، بلیت فروشی کنسرت همایون شجریان آغاز شد.

 

پس از پیش آمدن مشکلات و اختلال در فروش بلیت کنسرت همایون شجریان با عنوان «به رنگ صدا» در روز ۲۲ خرداد، که برگزار کنندگان این کنسرت، دلیل آن را مراجعه حجم ۱۵ برابری علاقمندان برای خریداری بلیت نسبت به میزان پیش‌بینی شده عنوان کردند، بلافاصله روند بلیت فروشی متوقف و از صبح امروز سه‌شنبه از سر گرفته شد.

با این وجود هنوز برخی از مراجعه کنندگان به سایت همچنان از عدم موفقیت خود برای تهیه بلیت گله‌مند هستند و موفق به خرید نشده‌اند.

 

البته همایون شجریان بلافاصله با اطلاع‌رسانی شرایط پیش آمده، تصمیماتی برای سهولت در روند خریداری بلیت اتخاذ کرد و در مرحله اول و برای پاسخگویی به تقاضای چندین برابری مخاطبان، علاوه بر روزهای اعلامی کنسرت در تاریخ‌های ۱، ۲، ۳، ۵ و ۶ تیرماه، به تمدید این کنسرت در روزهای ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۷، ۱۸ و ۱۹ تیرماه مبادرت ورزید. ساعاتی بعد اعلام شد کنسرت او در روزهای ۲۱، ۲۲، ۲۳، ۲۴، ۲۵ و ۲۶ تیرماه نیز برگزار خواهد شد منتها بلیت فروشی این شش روز هنور آغاز نشده.

 

همایون شجریان در آخرین اطلاع‌رسانی خود در فضای مجازی ضمن اعلام تاریخ بیست و چهارم خردادماه برای خریداری بلیت کنسرت، گفت که سایت تیوال امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خود را برای سهولت در روند بلیت فروشی تقویت کرده است. وی در استوری حساب اینستاگرامی‌اش به چند مورد زیر برای رفع مشکل پیش آمده اینچنین اشاره کرد:

 

«با توجه به موضوع فوق در زمان کوتاه باقیمانده تا شروع اجرای کنسرت‌ها، چند راهکار میسر و عملی بررسی و نهایی شد.

۱. تعداد روزهای اجرای برنامه از ۵ اجرا به ۱۱ اجرا در تیرماه افزایش یافت.

۲. سایت تیوال مجددا نسبت به ارتقاء بیشتر و افزایش امکانات فنی سخت افزاری و نرم افزاری لازم برای افزایش ظرفیت سایت خود اقدام نمود.

۳. از آنجا که بخش جدی از مشکل پیش آمده به دلیل مراجعه همزمان علاقه‌مندان در راس ساعت اعلام شده بود، برای مدیریت این موضوع و پرهیز از ترافیک لحظه‌ای بیش از اندازه، علاقه‌مندان می‌توانند به فراخور در روز سه‌شنبه ۲۴ خرداد برای خرید بلیت به سایت تیوال مراجعه نمایند و ساعت مشخص اعلام نمی‌شود.»

با این وجود و اعلام تمهیدات از سوی آقای شجریان، سایت تیوال همچنان دارای مشکل است و بسیاری از کاربران اظهار می‌دارند که با چندین بار تلاش هنوز موفق به تهیه و خریداری آن‌لاین بلیت نشده‌اند.

 

کنسرت «به رنگ صدا» به خوانندگی همایون شجریان، با ارکستر «سیاوش» و به رهبری آرش گوران در تاریخ‌های ۱، ۲، ۳، ۵ و ۶ و ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۷، ۱۸ و ۱۹، ۲۱، ۲۲، ۲۳، ۲۴، ۲۵، ۲۶ تیرماه در سالن همایش‌های وزارت کشور به صحنه خواهد رفت.

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۲۴ خرداد ۱۴۰۱

برچسب‌ها:
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • با رکوردداران کنسرت موسیقی در سال ۱۴۰۲ آشنا شوید

    تریبون هنر: هنوز یک‌ماه از سال جدید نگذشته که قیمت بلیت‌های موسیقی ۱۰۰هزار تومان گران‌تر شده و بلیت کنسرت‌ها نزدیک به ۹۰۰هزار تومان به‌خصوص در کنسرت‌های پاپ دیده می‌شود. در دیگر شهرها هم قیمت بلیت‌ها تا سقف ۶۰۰هزار تومان به فروش می‌رسد که سقف قیمت در سال گذشته به ۵۰۰هزار […]

  • رضا داودنژاد، «مصائب شیرین»، کات!

    تریبون هنر: مخابره خبر درگذشت رضا داودنژاد در شامگاه ۱۳ فروردین ماه در حالی که چند سال قبل در چنین روزی خبر درگذشت جمشید مشایخی را مخابره کردیم، آنقدر سخت بود که برای انتشارش تامل کردیم، به چند نفر زنگ زدیم، فکر می‌کردیم دروغ ۱۳ فروردین ماه است اما گویا […]

  • ماجرای یک پرونده‌ رازآلود در «بی‌بدن»/ قصه دختری که جنازه ندارد

    تریبون هنر: فیلم «بی‌بدن» اولین تجربه سینمایی مرتضی علیزاده به نویسندگی کاظم دانشی است که به موضوع جنجالی قتل یک دختر و ماجراهای پس از آن در روایتی مشابه فیلم «علفزار» می‌پردازد. در قالب سلسله گزارش‌هایی با عنوان «پیشنهاد نوروزی خبرگزاری مهر» به مخاطبان سینما» به معرفی فیلم‌های اکران نوروزی […]

  • کدام فیلم ها در سینمای ۱۴۰۲ توقعات را برآورده نکرده؟

    تریبون هنر: ایرنا نوشت: سال ۱۴۰۲ سالی غیرقابل پیش‌بینی برای گیشه سینماها بود. سالی که اخبار فروش ۱۰۰۰میلیاردی تمام سینما را گرفته بود و در این بین فیلم‌هایی آمدند و رفتند که هیچ‌کس متوجه آن‌ها نشد. از دومین فیلم کارگردان فسیل گرفته تا کمدی ویلای ساحلی که توقع‌ها را نسبت […]

  • از مایکل جکسون تا پسر بروسلی: کشف چیزهای عجیب در جسد سلبریتی‌ها

    تریبون هنر: از مایکل جکسون و رابین ویلیامز و پسر بروسلی تا هیث لجر و دختر الویس پریسلی، سلبریتی های محتلفی بوده اند که سرنوشت تراژیکی داشته‌اند؛ اما بررسی‌های پس از مرگشان از نکات غافلگیر کننده‌ای در خصوص مرگ آن‌ها پرده برداشته است.   مرگ همیشه اتفاقی غم انگیز است، بخصوص […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad