Ad


کنسرت موسیقی بی کلام «حامد حنیفی» در تالار وحدت برگزار شد

گزارش تصویری در تریبون هنر

تریبون هنر: کنسرت حامد حنیفی در تالار وحدت برگزار شد.

به گزارش تریبون هنر، شب پنجم تیرماه ۱۴۰۱، کنسرت موسیقی بی کلام حامد حنیفی در تالار وحدت اجرا شد.

در این اجرا که با محوریت ساز پیانو با همراهی «گروه موسیقی حنیف» در تالار با شکوه وحدت روی صحنه رفت قطعات بی کلامی از آلبومهای ۱ و ۲ با آهنگسازی و تنظیم حامد حنیفی اجرا شدند. این آلبوم ها در سالهای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ با مجوز وزارت ارشاد بصورت رسمی منتشر شده اند.

 

حامد حنیفی، آهنگساز و تنظیم کننده برجسته موسیقی، در بیش از یک دهه اخیر همکاری های خاطره انگیزی با خواننده های برجسته موسیقی پاپ، کلاسیک و سنتی داشته است. او اولین آهنگساز در نسل خود است که حضور فعالی در موسیقی پاپ داشته و حالا در عرصه موسیقی کلاسیک و بی کلام، کنسرتی را در تالار وحدت روی صحنه برده که اتفاق مهمی است و می تواند آغاز جریان تازه ای برای او و کلیت موسیقی ایران باشد.

در کنسرت بی کلام حامد حنیفی قطعات رویای برکه، ماه خواب آلود، رقص در برف، از تولد تا مرگ ( تکنوازی پیانو )، با من قدم بزن، نجوای فرشته، دلبسته، خورشید، دارم یخ می زنم، قایق بی مقصد و انسان و جنگ اجرا شدند.

همچنین یکی از قطعات آلبوم ۳ که هنوز منتشر نشده با نام آینه خاموش نیز بصورت نوازندگی چهار دست ( دو‌ نفره ) با پیانو اجرا شد.

اعضای گروه حنیف عبارتند از :
آهنگساز، سرپرست و پیانیست: حامد حنیفی، ویولن ۱: محمود عربانی، ویولن ۲: پریا کاظمی، کاخون و هنگ درام: سحر شاطری، کیبورد باس و‌پد : امیر مهراد، هارپ : زهرا ایران نژاد، گیتار: حسین احمدی پور، فلوت: محمد محمد حسینی، بلز : مریم فتحی، پیانو ۲: تینا احدوند

جواد قاسمی عکاسی و فیلمبرداری این کنسرت را بر عهده داشت
این کنسرت به تهیه کنندگی شرکت فرهنگی و هنری سل برگزار شد.

 

در ادامه می توانید عکس هایی از این کنسرت را در تریبون هنر ببینید

 

عکاس: رها احمدی

 

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۶ تیر ۱۴۰۱

برچسب‌ها:
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • نقد فیلم «زالاوا»؛ هوشمندانه و آگاه / یادداشت بابک صحرایی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: زالاوا، اولین فیلم بلند ارسلان امیری، فیلم خوب و خوش ساختی است. از نظر فیلمبرداری، طراحی صحنه و لباس و تدوین و موسیقی بسیار خوب است. فیلمنامه فکر شده و خوبی دارد و بازیگرهایش بسیار توانمند ظاهر شده اند. زالاوا نقد جامعه شناسانه و روانشناختی […]

  • امیر مقاره: ببخشید که برای امرار معاش شغل شریف پیک موتوری را انتخاب کردم

    تریبون هنر: امیر مقاره با انتشار یادداشتی، به صحبت های یک شخصی که در برنامه ای اینترنتی به پیک موتوری بودن او در گذشته انتقاد کرده بود پاسخ داد. به گزارش تریبون هنر، روز گذشته شخصی در یک برنامه اینترنتی، ضمن انتقاد به خوانندگی امیر مقاره در کنسرت هایش، عنوان […]

  • نقد سریال افعی: داستان واقعی یکی از جذاب ترین قاتل های جهان

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: مینی سریال افعی (The Serpant) درباره چارلز سوبراج، یکی از عجیب ترین و کاریزماتیک ترین قاتل های سریالی جهان است. رزمی کار خوش تیپ و به قول برخی افسونگر، که استاد تغییر چهره و جعل اسناد بود و در دهه هفتاد میلادی، ده ها نفر […]

  • نقد سریال بی گناه (The Innocent): تقاص گذشته های پنهان کرده

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: مینی سریال اسپانیایی بی گناه از بهترین سریال های معمایی جنایی یک سال اخیر است فیلمنامه بی گناه (The Innocent) مهم ترین برگ برنده این سریال است. سلسله حوادث داستان در هر قسمت از زاویه دید یکی از شخصیت ها روایت می شود و پیش […]

  • مرضیه برومند و طعنه به بوسه نوید محمدزاده و فرشته حسینی

    تریبون هنر: مرضیه برومند با انتشار یادداشتی از مشکلات پیش آمده برای سریال «شهرک کلیله و دمنه» و نمایشی به تهیه کنندگی نوید محمدزاده گلایه کرد. مرضیه برومند در یادداشتی که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده نوشته است: نوید محمدزاده . فرشته حسینی زن و شوهری هنرمند و جوان و […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad