Ad


روزنامه ایران: مهناز افشار، نتیجه پشت کردن به وطن را دید

تریبون هنر: روزنامه ایران نوشت:رفتارهای توأم با خشونت جریان‌های برانداز خارج‌نشین با مهناز افشار، بازیگر سابق سینما و تلویزیون در جریان تظاهرات ضدایرانی در آلمان، نشان داد پشت کردن سلبریتی‌ها به وطن، خوش‌عاقبت نخواهد بود.

درحالی که مهناز افشار در سال‌های گذشته ضمن کشف حجاب و حضور در رسانه‌های ضدایرانی فارسی‌زبان، تلاش کرده بود چهره یک سلبریتی جدا شده از وطن و وابسته به اپوزیسیون را از خود به نمایش بگذارد، برخوردهای خشن با او به مایه عبرت سایر سلبریتی‌هایی تبدیل شد که سعی داشتند با نادیده گرفتن واقعیات، از فضای احساسی به وجود آمده به نفع خود بهره‌برداری کنند.

این برخوردها نشان داد جریان‌های برانداز برای سلبریتی‌هایی که به وطن خود پشت کرده‌اند، تاریخ مصرف قائل هستند و پس از پایان این تاریخ مصرف، آنها را دور خواهند انداخت.

 

مهناز افشار متولد ۲۱ خرداد ۱۳۵۶  است. او حرفهٔ بازیگری را با مجموعهٔ تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و سال بعد با بازی در فیلم دوستان به سینما نیز راه یافت. افشار در سال ۱۳۸۹ برای ایفای نقش در فیلم سعادت‌آباد توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر را به دست آورد. او برای بازی در دارکوب (۱۳۹۶) و قسم (۱۳۹۷) نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر شده‌است.

افشار از سال ۱۳۹۸ در خارج از ایران زندگی می‌کند.

مهناز افشار در خرداد ۱۳۹۳ با یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دورهٔ دوم ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد ازدواج کرد و سید محمد خاتمی، رئیس‌جمهور پیشین ایران، خطبهٔ عقد آن‌ها را خواند.

افشار و همسرش در اردیبهشت ۹۴ صاحب یک دختر شدند و نام او را «لیانا» گذاشتند. مهناز افشار در مهرماه ۱۳۹۸ با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش، با اعلام جدایی از یاسین رامین نوشت: «هر آدمی ضعیف یا قوی یک وجودی داره. ولی وقتی تصمیم می‌گیری یک مادر مجرد باشی باید دوتا وجود داشته باشی و اونا رو برای خودت و فرزندت قوی‌تر هم بکنی.»

 

بیشتر بخوانید:

یاسین رامین از طلاق‌گرفتن مهناز افشار گفت

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۱۲ مهر ۱۴۰۱

برچسب‌ها:
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • مینی سریال «بچه گوزن»؛ روایت هیجان انگیز یک رابطه سادومازوخیسمی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: سریال «بچه گوزن» داستان واقعی یک رابطه سادومازوخیسمی (آزارگری و آزارخواهی) است. مرد و زن هر دو گرفتار این بیماری روانی اند با این تفاوت که مرد ظاهری عادی و معمولی دارد اما به اندازه زن که رفتارش بیانگر آشفتگی روحی اش است، بیمار است. […]

  • نگاهی به تاثیر آیین و هنر مردمی در آثار سینمایی و نمایشی
    بهرام بیضایی، ناصر تقوایی و عباس کیارستمی با تعزیه ایرانی چه کردند

    تریبون هنر: تعزیه، این هنر عامه یکی از عمیق‌ترین هنرهای ایرانی است که در دوره مدرن توجه بسیاری از هنرمندان تراز را در شیوه‌های مختلف هنری به خود جلب کرده است، از جمله آن هنرمندان در سینما حداقل سه سینماگر با نوشتن و یا ساختن و یا الگوگرفتن از پیشنهادهای […]

  • یادداشت حامد حنیفی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه: بی اختیار اشک می‌ریختیم

    تریبون هنر: حامد حنیفی در یادداشتی درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی نوشت: من و اکثریت قریب به اتفاق حضار بی اختیار اشک می‌ریختیم. به گزارش تریبون هنر، حامد حنیفی، آهنگساز برجسته موسیقی ایران و منتقد موسیقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه نوشت: […]

  • بابک جهانبخش مرگ با طعم نسکافه به کارگردانی بابک صحرایی

    تریبون هنر: بابک جهانبخش، خواننده برجسته و توانمند موسیقی ایران، یادداشتی را درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی منتشر کرد. به گزارش تریبون هنر، بابک جهانبخش در یادداشت خود درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» و بابک صحرایی ر صفحه اینستاگرامش نوشت: بابک صحرایی فارغ از […]

  • رضا صادقی در مرگ با طعم نسکافه

    تریبون هنر: رضا صادقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی نوشت: رفتم چون رفیقم رو ذوست دارم و دعوتش برام محترم بود اما شگفت زده شدم به گزارش تریبون هنر، رضا صادقی خواننده برجسته و مولف موسیقی ایران در یادداشتی به تحلیل […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad