Ad


فاطمه معتمدآریا: به هیچ گروهی در داخل و خارج کشور اجازه سوء استفاده از جایگاهم را نمی دهم

تریبون هنر: فاطمه معتمدآریا گفت: اجازه نمی دهم چه در داخل و چه در خارج از کشور از جایگاهم سوء استفاده شود.

به گزارش تریبون هنر، فاطمه معتمدآریا در پی انتشار گسترده ویدئو صحبت هایش درباره ناآرامی های اخیر، در صفحه اینستاگرامش نوشت:

جایگاه و هویت فرهنگی و اجتماعی من متعلق به مردم است و من امانت دار آن ها هستم. بنابراین به هیچ دسته و گروهی چه در داخل و چه در خارج از کشور اجازه نمی دهم از آن سوء استفاده کند.

 

فاطمه معتمدآریا دو روز پیش ویدئویی در واکنش به ناآرمی های اخیر منتشر کرد و پس از آن در استوری صفحه اینستاگرامش اعلام کرد عکسش از دیوار نگاره ای که در میدان ولیعصر نصب شده حذف شود. این دیوار نگاره با طراحی از سوی سازمان اوج با تیتر زنان سرزمین من در میدان ولیعصر نصب شده بود.

 

فاطمه معتمدآریا دو روز پیش، ساعتی پس از اظهار نظر درباره ناآرامی ها، ویدئوی صحبت هایش را از صفحه اش حذف کرد.

 

 

فاطمه «سیمین» معتمد آریا (زادهٔ ۷ آبان ۱۳۴۰) بازیگر، گوینده و عروسک‌گردان ایرانی است. او با دریافت چهار سیمرغ بلورین بازیگری در میان زنان بازیگر ایرانی رکوردار است. او پیش از انقلاب ۱۳۵۷ با چند نمایش به روی صحنه رفت و سپس در دههٔ ۱۳۶۰ با فعالیت در برنامه‌های تلویزیونی عروسکی مدرسه موش‌ها (۱۳۶۳–۱۳۶۰) و خونه مادربزرگه (۱۳۶۶) شناخته شد. معتمد آریا ابتدا برای نقش مکملش در برهوت (۱۳۶۷) سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را کسب کرد و سپس نقش اصلی ریحانه (۱۳۶۸) را ایفا کرد. او برای بازی در مسافران (۱۳۷۰) سیمرغ بلورین دیگری را کسب کرد و سپس با نقش‌آفرینی در یکبار برای همیشه (۱۳۷۱) همسر (۱۳۷۲) توانست دوبار پیاپی برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن شود.

روسری‌آبی (۱۳۷۳) نخستین همکاری معتمد آریا با فیلم‌ساز رخشان بنی‌اعتماد است که با بانوی اردیبهشت (۱۳۷۶)، گیلانه (۱۳۸۳) و قصه‌ها (۱۳۹۰) ادامه یافت.

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

 

تاریخ انتشار :۲۳ مهر ۱۴۰۱

برچسب‌ها:
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • فیلم زودپز؛ قدمی رو به جلو برای تمام چهره هایش

    تریبون هنر: زودپز ششمین فیلم سینمایی رامبد جوان در مقام کارگردان است. رامبد جوان به عنوان کارگردان، کارنامه قابل اعتنایی در عرصه سینما دارد. او در عمده فیلم هایی که ساخته توانسته نظر مثبت مخاطب را به خود جلب کند و فیلم هایش عمدتا ضمن موفقیت در گیشه، دارای شاخص […]

  • مرگ آلن دلون؛ روزگار سپری شدن زیبایی های ناب

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: آلن دلون، یکی از نمادهای زیبایی جهان بود. مرگش به یادمان می رود که ما در روزگاری سپری شده زندگی می کنیم، روزگاری سپری شدن زیبایی های ناب. مرگ آلن دلون هشدار زندگی است. انگار زندگی فریاد می زند: آهای، حواست باشه. آلن دلون هم […]

  • یادداشت بابک نوری برای سعید راد
    یادداشت بابک نوری برای سعید راد
    دیگر از آن نسل طلایی کسی نمانده، جز بهروز خان

    تریبون هنر _ بابک نوری: اگر اون جوری که سینما رو به دو بخش قبل و بعد از انقلاب تقسیم می کنند نگاه کنیم خیلی از ماها با قهرمانها و ضدقهرمانهای سینمای قبل, عاشق و شیفته سینما شدیم و با اون‌ها مشق سینما کردیم … بهروزخان وثوقی ، ناصرخان ملک […]

  • سید جواد یحیوی؛ مجری ممنوع‌الفعالیتی که بازیگری پر کار شد

    تریبون هنر: حالا دیگر دیده شدن نام سید جواد یحیوی به عنوان بازیگر تئاتر اتفاقی تازه نیست چراکه او در این سال‌ها حضور مداومی روی صحنه داشته است. سید جواد یحیوی که نسل جدید تماشاگران شاید خاطره چندانی از اجراهایش در تلویزیون نداشته باشد، در پی ممنوعیتی که سال‌ها پیش […]

  • نامه علیرضا داوودنژاد به عطاران، پیروزفر، طناز طباطبایی، ترلان پروانه و زهرا داودنژاد

    تریبون هنر: علیرضا داودنژاد درباره اکران افتتاحیه فیلم سینمایی «مصائب شیرین ۲»نامه ای را خطاب به رضا عطاران، پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی، ترلان پروانه و زهرا داودنژاد منتشر کرد. به گزارش تریبون هنر،چهارشنبه سپری شده ۴ مرداد ماه در پردیس سینمایی «ایران مال» مراسم افتتاحیه فیلم «مصائب شیرین ۲» در […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad