Ad


بهنام بانی از دلیل افزایش وزن ۴۰ کیلیویی خود گفت

تریبون هنر: پنجمین روز بخش پاپ جشنواره موسیقی فجر، با کنسرت بهنام بانی آغاز شد. او در بخشی از این کنسرت در مورد علت افزایش وزنش چنین گفت: «برای بازی در فیلم «گشت ارشاد۳»، به من گفتند که ۱۵ کیلو چاق شوم و من از دستم در رفت و ۴۰ کیلو چاق شدم و شما به بزرگی خودتان ببخشید این ۲، ۳ کیلو اضافه وزن را!»

 

پنجمین روز بخش پاپ جشنواره موسیقی فجر، با کنسرت بهنام بانی آغاز شد. او همان‌گونه که انتظار می‌رفت، با تمام قوا، روی سن ظاهر شد. بانی، برای این اجرا، کمی اضافه وزن پیدا کرده بود. موهایش بلند بود و برخلاف عمده اجراهایش، ریش‌هایش را نتراشیده بود تا این شائبه را تقویت کند که شاید مشغول بازی در فیلم یا سریال جدیدی است و این مدل مو، اضافه وزن و ریش، ازجمله الزامات نقش او است.

 

البته بانی، یک‌جای کنسرت، در مورد اضافه وزن خود گفت: «برای بازی در فیلم «گشت ارشاد ۳»، به من گفتند که ۱۵ کیلو چاق شوم و من از دستم در رفت و ۴۰ کیلو چاق شدم و شما به بزرگی خودتان ببخشید این ۲، ۳ کیلو اضافه وزن را.»

 

بانی در این اجرا، بسیار شوخ و مهربان ظاهر شد و تقریبا پس از پایان هر قطعه، با مخاطبان خود دیالوگ برقرار می‌کرد. تنها جمله جدی که این خواننده در اجرای شب گذشته، بر زبان آورد، تبریک سال ۱۴۰۲ بود و این امیدواری که ۱۴۰۲، سالی باشد که وقتی بعدها به آن برمی‌گردیم، بگوئیم همه چیز از سال ۱۴۰۲ شروع شد.

 

بانی در کنار شوخی‌های خود، بیشترین میزان تقاضا از مخاطبان برای واکنش نشان دادن به آهنگ‌هایش را نیز داشت. مثلا در جایی گفت: «بعضی‌ها این‌قدر جدی روی صندلی‌های‌شان نشسته‌اند که انگار ما آمده‌ایم کنسرت آن‌ها.»

 

در کنار این کارها و صحبت‌های جالب، بانی از طرق دیگر نیز مخاطبان را به مشارکت در اجرا دعوت می‌کرد. فارغ از متن بسیاری از ترانه‌ها که در صفحه تلویزیونی پشت سر او ظاهر می‌شد، او مدل‌هایی را با دست، به مخاطبان یاد می‌داد که وقتی آن‌ها را نشان می‌دهد، بقیه با آن حرکات، بخوانند یا دست‌هایشان را بالا بگیرند.

 

او در اثنای کنسرت، پدرش را معرفی کرد و از او به عنوان کسی نام برد که در تمام کنسرت‌هایش، در ردیف اول می‌نشیند. بانی همچنین پدرش را به‌عنوان کسی نام برد که هنر را به او آموخته است.

کنسرت شب گذشته بانی، مملو از آهنگ‌های شاد بود. قطعا اغراق نخواهد بود اگر این اجرا را شادترین کنسرت جشنواره موسیقی، تا پایان روز پنجم بنامیم که آهنگ‌های غمگین بسیار اندکی طی آن خوانده شد.

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۵ اسفند ۱۴۰۱

برچسب‌ها:,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • مینی سریال «بچه گوزن»؛ روایت هیجان انگیز یک رابطه سادومازوخیسمی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: سریال «بچه گوزن» داستان واقعی یک رابطه سادومازوخیسمی (آزارگری و آزارخواهی) است. مرد و زن هر دو گرفتار این بیماری روانی اند با این تفاوت که مرد ظاهری عادی و معمولی دارد اما به اندازه زن که رفتارش بیانگر آشفتگی روحی اش است، بیمار است. […]

  • نگاهی به تاثیر آیین و هنر مردمی در آثار سینمایی و نمایشی
    بهرام بیضایی، ناصر تقوایی و عباس کیارستمی با تعزیه ایرانی چه کردند

    تریبون هنر: تعزیه، این هنر عامه یکی از عمیق‌ترین هنرهای ایرانی است که در دوره مدرن توجه بسیاری از هنرمندان تراز را در شیوه‌های مختلف هنری به خود جلب کرده است، از جمله آن هنرمندان در سینما حداقل سه سینماگر با نوشتن و یا ساختن و یا الگوگرفتن از پیشنهادهای […]

  • یادداشت حامد حنیفی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه: بی اختیار اشک می‌ریختیم

    تریبون هنر: حامد حنیفی در یادداشتی درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی نوشت: من و اکثریت قریب به اتفاق حضار بی اختیار اشک می‌ریختیم. به گزارش تریبون هنر، حامد حنیفی، آهنگساز برجسته موسیقی ایران و منتقد موسیقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه نوشت: […]

  • بابک جهانبخش مرگ با طعم نسکافه به کارگردانی بابک صحرایی

    تریبون هنر: بابک جهانبخش، خواننده برجسته و توانمند موسیقی ایران، یادداشتی را درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی منتشر کرد. به گزارش تریبون هنر، بابک جهانبخش در یادداشت خود درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» و بابک صحرایی ر صفحه اینستاگرامش نوشت: بابک صحرایی فارغ از […]

  • رضا صادقی در مرگ با طعم نسکافه

    تریبون هنر: رضا صادقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی نوشت: رفتم چون رفیقم رو ذوست دارم و دعوتش برام محترم بود اما شگفت زده شدم به گزارش تریبون هنر، رضا صادقی خواننده برجسته و مولف موسیقی ایران در یادداشتی به تحلیل […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad