Ad


آوازخوانی ژاله صامتی؛ بازیگر باید بتواند خوب برقصد و بخواند

ویدئو در تریبون هنر

تریبون هنر: ژاله صامتی گفت: بازیگر باید بتواند خوب بخواند و برقصد.

به گزارش تریبون هنر، ژاله صامتی در گفت و گو با کمال تبریزی در برنامه طناز ضمن آوازخوانی، توانایی خواندن و رقصیدن را از الزام های بازیگری دانست.

او در این باره گفت: بازیگر باید هم بتواند خوب بخواند و هم خوب برقصد. بازیگری که خوب نرقصد از نظر من مردود است. بازیگر باید ریتم بداند. ریتم از اصول اولیه ی پنج تا اصل اول بازیگری است که اگر آن ریتم درست نباشد تو هر چه تکنیک هم بدانی به دردت نمی خورد. بازیگری که قشنگ می رقصد قطعا در صحنه هم خوب ظاهر می شود

 

ژاله صامتی، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون با حضور در ویژه برنامه نوروزی «طناز» از دنیای بازیگری، مناسبات اجتماعی و ویژگی های شخصی و حرفه ای خود سخن گفت.

فصل اول برنامه طناز در ۶ قسمت به کارگردانی هنری کمال تبریزی و طراحی و تهیه کنندگی حامد قشلاقی در نورور ۱۴۰۲ در روزهای فرد ساعت ۱۰ صبح از روبیکا پخش می شود.

 

در ادامه ویدئوی آوزاخوانی ژاله صامتی و صحبت هایش درباره اصول بازیگری را می توانید در تریبون هنر ببینید

 

 

مطالب مرتبط:

انتقاد ژاله صامتی از وضعیت فرهنگی: دانشجو و هنرجو عجیب و غریب بی‌اعتنا هستند

ژاله صامتی: با شوخی های اروتیک می خواهند مردم را بخندانند

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

دانلود ویدیو

تاریخ انتشار :۹ فروردین ۱۴۰۲

برچسب‌ها:, ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • مینی سریال «بچه گوزن»؛ روایت هیجان انگیز یک رابطه سادومازوخیسمی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: سریال «بچه گوزن» داستان واقعی یک رابطه سادومازوخیسمی (آزارگری و آزارخواهی) است. مرد و زن هر دو گرفتار این بیماری روانی اند با این تفاوت که مرد ظاهری عادی و معمولی دارد اما به اندازه زن که رفتارش بیانگر آشفتگی روحی اش است، بیمار است. […]

  • نگاهی به تاثیر آیین و هنر مردمی در آثار سینمایی و نمایشی
    بهرام بیضایی، ناصر تقوایی و عباس کیارستمی با تعزیه ایرانی چه کردند

    تریبون هنر: تعزیه، این هنر عامه یکی از عمیق‌ترین هنرهای ایرانی است که در دوره مدرن توجه بسیاری از هنرمندان تراز را در شیوه‌های مختلف هنری به خود جلب کرده است، از جمله آن هنرمندان در سینما حداقل سه سینماگر با نوشتن و یا ساختن و یا الگوگرفتن از پیشنهادهای […]

  • یادداشت حامد حنیفی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه: بی اختیار اشک می‌ریختیم

    تریبون هنر: حامد حنیفی در یادداشتی درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی نوشت: من و اکثریت قریب به اتفاق حضار بی اختیار اشک می‌ریختیم. به گزارش تریبون هنر، حامد حنیفی، آهنگساز برجسته موسیقی ایران و منتقد موسیقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه نوشت: […]

  • بابک جهانبخش مرگ با طعم نسکافه به کارگردانی بابک صحرایی

    تریبون هنر: بابک جهانبخش، خواننده برجسته و توانمند موسیقی ایران، یادداشتی را درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی منتشر کرد. به گزارش تریبون هنر، بابک جهانبخش در یادداشت خود درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» و بابک صحرایی ر صفحه اینستاگرامش نوشت: بابک صحرایی فارغ از […]

  • رضا صادقی در مرگ با طعم نسکافه

    تریبون هنر: رضا صادقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی نوشت: رفتم چون رفیقم رو ذوست دارم و دعوتش برام محترم بود اما شگفت زده شدم به گزارش تریبون هنر، رضا صادقی خواننده برجسته و مولف موسیقی ایران در یادداشتی به تحلیل […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad