Ad


شادی مختاری و سام قریبیان در اکران مردمی پرونده باز است

گزارش تصویری در تریبون هنر

تریبون هنر: اکران مردمی فیلم پرونده باز است» با حضور شادی مختاری، سان قریبیان و تعدادی دیگر از عوامل این فیلم برگزار شد.

به گزارش تریبون هنر، در شامگاه سوم شهریور ۱۴۰۲، اکران مردمی فیلم سینمایی «پرونده باز است» به کارگردانی زنده یاد کیومرث پوراحمد، با حضور شادی مختاری و سام قریبیان در پردیس مگامال برگزار شد.

 

پرونده باز است به کارگردانی و نویسندگی کیومرث پوراحمد و تهیه‌کنندگی علی قائم مقامی محصول سال ۱۴۰۱ است. این فیلم در چهل و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر حضور داشت. پرونده باز است، آخرین ساخته کیومرث پوراحمد پیش از مرگ او بود. او حدود دو ماه پس از اکران این فیلم در جشنواره فیلم فجر، درگذشت.

 

داستان این فیلم برگرفته از پرونده‌ای جنایی و پرحاشیه در دهه ۸۰ در ایران است. در این فیلم که فضای جنایی و ملتهب دارد، یک نوجوان ۱۵ ساله مرتکب قتل شده و حالا در انتظار حکم دادگاه است.

 

حسین پاکدل، پژمان بازغی، نسیم ادبی، مه لقا باقری، سام قریبیان، محمدرضا غفاری، شادی مختاری، علی باقری، پویا نجفی، راشین ربی، مهبد جهان نوش، محمدمتین ستاری، یزدان عیدی و احسان مظفر جمنانی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 

در ادامه می توانید گزارش تصویری از اکران مردمی این فیلم در مگامال را در تریبون هنر ببینید

 

عکاس: ساره شرفی

 

تاریخ انتشار :۴ شهریور ۱۴۰۲

برچسب‌ها:, , , ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad