Ad


احمدزاده: وصیتنامه کیومرث پوراحمد را خوانده ام، هیچ نکته سیاسی ای ندارد

تریبون هنر: حبیب احمدزاده درباره وصیتنامه کیومرث پوراحمد گفت: من وصیتش را خوانده ام. هیچ چیز خاصی و سیاسی ای در آن نیست

به گزارش تریبون هنر، حبیب احمدزاده در مراسم خاکسپاری کیومرث پوراحمد درباره یادداشت هشت صفحه ای که این هنرمند قبل از خودکشی اش نوشته صحبت کرد و اظهار داشت که هیچ نکته سیاسی ای در این وصیت نامه وجود ندارد.

حبیب احمدزاده در ابتدای صحبت هایش گفت: بلایی را که سر خانواده تختی آوردیم سر خانواده پوراحمد نیاوریم. زن تختی تا آخر عمر به وسیله ما ملت، منکوب شد. به وسیله حرف هایی که زدیم. خوشحال بودیم که یک شایعه گیر آوردیم.

او ادامه گفت: هیچ چیز خاصی وجود ندارد. همه مثل ما زندگی می کنند. کارهای خوب دارند. کارهای اشتباه دارند. خواهش می کنم اگر اداعا می کنیم همه مون کیومرث پوراحمد را دوست داریم برای خانواده اش آرامش ایجاد کنیم.

احمدزاده گفت: در این ۲۰ سالی که با آقا کیومرث رفاقت داشتم دانستم که او نه دل به بلاهت داخلی می داد و نه به خباثت خارجی. اگر هم زبان به شکوه باز می کرد همه را از دم تیغ می گذراند. خنده‌ام می‌گیرد که کسی او را به جناحی منتسب کند. دلیل رفاقت من بچه جبهه ای با کیومرث یک چیز بود که باید ایرانی باشد تا بعد ما سر چگونگی اداره اش دعوا کنیم اگر ایرانی نباشد همه این حرف ها کشک است.

 

او گفت: این همه زحماتی که کیومرث در این چهل، چهل و پنج سال برای این مملکت کشیده است را خرابش نکنیم. با یک نقطه ای که خودش به هر دلیلی برای خودش انتخاب کرده است. با هر بهانه شخصی ای که بوده.

حبیب احمدزاده در پایان گفت: من وصیتش را خوانده ام. هیچ چیز خاصی و سیاسی ای در آن نیست. یک سری صحبت ها و پیگیری های ادامه زندگی در آن است. به عنوان کسی که وصیت نامه را کامل خوانده دارم عرض می کنم. اگر واقعا کیومرث را برای کارهای خوبش دوست دارید از فضای مجازی برای نابود کردن هم استفاده نکنید.

 

مطالب مرتبط:

عکس صحنه خودکشی کیومرث پوراحمد: آیا او به قتل رسیده؟

چرا کیومرث پوراحمد خودش را حلق آویز کرد؟

مراسم خاکسپاری کیومرث پوراحمد برگزار شد / گزارش تصویری

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۱۸ فروردین ۱۴۰۲

برچسب‌ها:,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • مینی سریال «بچه گوزن»؛ روایت هیجان انگیز یک رابطه سادومازوخیسمی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: سریال «بچه گوزن» داستان واقعی یک رابطه سادومازوخیسمی (آزارگری و آزارخواهی) است. مرد و زن هر دو گرفتار این بیماری روانی اند با این تفاوت که مرد ظاهری عادی و معمولی دارد اما به اندازه زن که رفتارش بیانگر آشفتگی روحی اش است، بیمار است. […]

  • نگاهی به تاثیر آیین و هنر مردمی در آثار سینمایی و نمایشی
    بهرام بیضایی، ناصر تقوایی و عباس کیارستمی با تعزیه ایرانی چه کردند

    تریبون هنر: تعزیه، این هنر عامه یکی از عمیق‌ترین هنرهای ایرانی است که در دوره مدرن توجه بسیاری از هنرمندان تراز را در شیوه‌های مختلف هنری به خود جلب کرده است، از جمله آن هنرمندان در سینما حداقل سه سینماگر با نوشتن و یا ساختن و یا الگوگرفتن از پیشنهادهای […]

  • یادداشت حامد حنیفی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه: بی اختیار اشک می‌ریختیم

    تریبون هنر: حامد حنیفی در یادداشتی درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی نوشت: من و اکثریت قریب به اتفاق حضار بی اختیار اشک می‌ریختیم. به گزارش تریبون هنر، حامد حنیفی، آهنگساز برجسته موسیقی ایران و منتقد موسیقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه نوشت: […]

  • بابک جهانبخش مرگ با طعم نسکافه به کارگردانی بابک صحرایی

    تریبون هنر: بابک جهانبخش، خواننده برجسته و توانمند موسیقی ایران، یادداشتی را درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی منتشر کرد. به گزارش تریبون هنر، بابک جهانبخش در یادداشت خود درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» و بابک صحرایی ر صفحه اینستاگرامش نوشت: بابک صحرایی فارغ از […]

  • رضا صادقی در مرگ با طعم نسکافه

    تریبون هنر: رضا صادقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی نوشت: رفتم چون رفیقم رو ذوست دارم و دعوتش برام محترم بود اما شگفت زده شدم به گزارش تریبون هنر، رضا صادقی خواننده برجسته و مولف موسیقی ایران در یادداشتی به تحلیل […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad