Ad


اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره تجسمی فجر معرفی شدند

تریبون هنر: معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور احکامی، اعضای شورای سیاست‌گذاری شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر را منصوب کرد.

به گزارش تریبون هنر، محمود سالاری به پیشنهاد محمد خراسانی‌زاده، رئیس شورای سیاست‌گذاری شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، اعضای شورای سیاست‌گذاری این رویداد هنری را منصوب کرد.

بر این اساس، مصطفی گودرزی، سید عباس میرهاشمی، مسعود نجابتی، بهمن عبدی، احمد عبدالرضایی، منیژه آرمین، زهرا رهبرنیا، نادر قشقایی، امیر عبدالحسینی، محمدرضا دوست‌محمدی، لیلا عباسی و علی فروزانفر به عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر منصوب شدند.

در حکم سالاری خطاب به اعضای شورای سیاست‌گذاری شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر آمده است:

«جشنواره هنرهای تجسمی فجر، باشکوه‌ترین رویداد هنری در عرصه هنرهای تجسمی ایران اسلامی است و ثمره‌ای بی‌بدیل از شایستگی‌ها و دستاوردهای پیشکسوتان، اساتید ارجمند و شور و شوق خلاقانه‌ هنرمندان جوان این عرصه شمرده می‌شود.

به همین منظور با عنایت به تعهد، سوابق و تجارب ارزنده جناب‌عالی به موجب این حکم به عنوان «عضو و دبیرکل شورای سیاست‌گذاری شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر» منصوب می‌شوید.

امید است در سایه الطاف الهی و با همفکری و همکاری سایر اعضاء و بهره‌گیری از تمام توان و قابلیت‌های مرکز هنرهای تجسمی نسبت به برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج)، موفق و مؤید باشید.»

اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره تجسمی فجر معرفی شدند

 

اعضای شورای سیاست‌گذاری شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر را بشناسید:

مصطفی گودرزی، هنرمند و مدرس رشته‌های نقاشی و طراحی گرافیک است‌. او دارای مدرک دکتری هنرهای تجسمی از دانشگاه رن و همچنین دکتری تاریخ هنر از دانشگاه سوربن فرانسه است.

سید عباس میرهاشمی، هنرمند و مدرس رشته عکاسی است‌. او دانش‌آموخته رشته عکاسی از دانشگاه هنر است و سال گذشته، عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی را در این رشته به دست آورد.

مسعود نجابتی، هنرمند و مدرس سرشناس رشته طراحی گرافیک است‌. او دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد رشته گرافیک از دانشگاه هنر است. نجابتی در سال گذشته، عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی در رشته گرافیک را به دست آورد.

بهمن عبدی، هنرمند و مدرس در عرصه کارتون و کاریکاتور است‌.

احمد عبدالرضایی، هنرمند و مدرس رشته خوشنویسی است. او دارای درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

منیژه آرمین، هنرمند و مدرس رشته سفال و سرامیک است. او دانش‌آموخته رشته مجسمه‌سازی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و دارای درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

زهرا رهبرنیا، دارای مدرک دکتری پژوهش هنر و عضو هیئت علمی دانشگاه الزهرا(س) است.

نادر قشقایی، هنرمند و مدرس مطرح رشته مجسمه‌سازی است. او دانش‌آموخته رشته مجسمه‌سازی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و دارنده نشان عالی فجر است.

امیر عبدالحسینی، هنرمند و مدرس مطرح رشته طراحی گرافیک است. او دارای نشان درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و عضو انجمن صنفی طراحان گرافیک و نیز انجمن علمی هنر اسلامی است. معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و ریاست موزه هنرهای دینی امام علی(ع) ازجمله سوابق و مسئولیت‌های این هنرمند است.

محمدرضا دوست‌محمدی، هنرمند و مدرس رشته‌های تصویرسازی و گرافیک است. او دارای مدرک کارشناسی ارتباط تصویری از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد انیمیشن از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر تهران و عضو هیئت علمی پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.

لیلا عباسی، هنرمند و مدرس رشته نگارگری است. او دانش‌آموخته رشته صنایع دستی از دانشگاه هنر و دارای درجه یک نگارگری از انجمن نگارگران ایران است.

علی فروزان‌فر، دانش‌آموخته رشته معماری اسلامی از دانشگاه هنر تبریز است. او هم‌اکنون به عنوان معاون هنری در حوزه هنری انقلاب اسلامی مشغول به فعالیت است و از دیگر سوابق فروزان‌فر می‌توان به رئیس حوزه هنری استان تهران، رئیس مرکز معماری اسلامی حوزه هنری، دبیر علمی نخستین جشنواره معماری خشت فیروزه و… اشاره کرد.

بر اساس آنچه که معاونت هنری اعلام کرده است، شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر به همت اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، زمستان سال جاری برگزار خواهد شد.

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۱۴ شهریور ۱۴۰۲

برچسب‌ها:,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • با رکوردداران کنسرت موسیقی در سال ۱۴۰۲ آشنا شوید

    تریبون هنر: هنوز یک‌ماه از سال جدید نگذشته که قیمت بلیت‌های موسیقی ۱۰۰هزار تومان گران‌تر شده و بلیت کنسرت‌ها نزدیک به ۹۰۰هزار تومان به‌خصوص در کنسرت‌های پاپ دیده می‌شود. در دیگر شهرها هم قیمت بلیت‌ها تا سقف ۶۰۰هزار تومان به فروش می‌رسد که سقف قیمت در سال گذشته به ۵۰۰هزار […]

  • رضا داودنژاد، «مصائب شیرین»، کات!

    تریبون هنر: مخابره خبر درگذشت رضا داودنژاد در شامگاه ۱۳ فروردین ماه در حالی که چند سال قبل در چنین روزی خبر درگذشت جمشید مشایخی را مخابره کردیم، آنقدر سخت بود که برای انتشارش تامل کردیم، به چند نفر زنگ زدیم، فکر می‌کردیم دروغ ۱۳ فروردین ماه است اما گویا […]

  • ماجرای یک پرونده‌ رازآلود در «بی‌بدن»/ قصه دختری که جنازه ندارد

    تریبون هنر: فیلم «بی‌بدن» اولین تجربه سینمایی مرتضی علیزاده به نویسندگی کاظم دانشی است که به موضوع جنجالی قتل یک دختر و ماجراهای پس از آن در روایتی مشابه فیلم «علفزار» می‌پردازد. در قالب سلسله گزارش‌هایی با عنوان «پیشنهاد نوروزی خبرگزاری مهر» به مخاطبان سینما» به معرفی فیلم‌های اکران نوروزی […]

  • کدام فیلم ها در سینمای ۱۴۰۲ توقعات را برآورده نکرده؟

    تریبون هنر: ایرنا نوشت: سال ۱۴۰۲ سالی غیرقابل پیش‌بینی برای گیشه سینماها بود. سالی که اخبار فروش ۱۰۰۰میلیاردی تمام سینما را گرفته بود و در این بین فیلم‌هایی آمدند و رفتند که هیچ‌کس متوجه آن‌ها نشد. از دومین فیلم کارگردان فسیل گرفته تا کمدی ویلای ساحلی که توقع‌ها را نسبت […]

  • از مایکل جکسون تا پسر بروسلی: کشف چیزهای عجیب در جسد سلبریتی‌ها

    تریبون هنر: از مایکل جکسون و رابین ویلیامز و پسر بروسلی تا هیث لجر و دختر الویس پریسلی، سلبریتی های محتلفی بوده اند که سرنوشت تراژیکی داشته‌اند؛ اما بررسی‌های پس از مرگشان از نکات غافلگیر کننده‌ای در خصوص مرگ آن‌ها پرده برداشته است.   مرگ همیشه اتفاقی غم انگیز است، بخصوص […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad