در نشست خبری جشنواره موسیقی فجر عنوان شد

حجت اشرف زاده: امیدوارم با روند رو به رشد در حوزه موسیقی تلفیقی روبرو باشیم

صدرالدین حسین‌خانی در این نشست اعلام کرد که آلبوم جدید حجت اشرف زاده تا پایان سال روانه بازار می شود

حجت اشرف‌زاده خواننده موسیقی ایرانی که در بخش تلفیقی سی و دومین جشنواره موسیقی فجر حضور دارد ظهر شنبه ۱۸ دی ماه در نشست خبری بیان کرد: فستیوال سالانه موسیقی فجر یک دورهمی بزرگ برای موزیسین‌های ایرانی است که با وجود همه گله‌ها و مشکلاتی که وجود دارد، فضای خوبی برای کنار هم قرار گرفتن هنرمندان موسیقی است که ما امیدواریم با تمام کاستی‌های موجود بتوانیم کنسرت قابل قبولی را به مخاطبان ارائه دهیم.

حمید اکبرزاده آهنگساز نیز در این نشست بیان کرد: آنچه که برای کنسرت حجت اشرف‌زاده در بخش تلفیقی سی و دومین جشنواره موسیقی فجر در نظر گرفتیم، اجرای یک موسیقی ترکیبی در فضای موسیقی الکترونیک با حفظ هویت موسیقی اصیل ایرانی است که علاوه بر اینها، قطعات جدیدی را نیز رونمایی خواهیم کرد و فکر می‌کنم مخاطبان شاهد یک کنسرت ویژه در برج آزادی تهران خواهند بود.

وی ادامه داد: به‌کارگیری ریتم‌های متنوع و استفاده از تنظیم‌های جدید به شکلی جذاب از دیگر برنامه‌هایی است که ما برای این کنسرت در نظر گرفتیم و فکر می‌کنم می‌تواند برای مخاطبان جالب توجه باشد.

صدرالدین حسین‌خانی مدیر مؤسسه ایران‌گام و تهیه‌کننده جدید آثار حجت اشرف‌زاده نیز در این نشست رسانه‌ای با اعلام اینکه تازه‌ترین آلبوم این خواننده تا پایان سال جاری روانه بازار موسیقی می‌شود، بیان کرد: با توجه به پیشنهادهایی که درباره حضور حجت اشرف‌زاده در جشنواره موسیقی فجر داشتیم، برنامه‌هایی را در بخش تلفیقی به مخاطبان ارائه می‌دهیم اما نکته‌ای که باید به آن اشاره کنم این است که متأسفانه سالن خوبی برای اجرای ما در نظر گرفته نشده و ما از دوستان ستاد برگزاری جشنواره می‌خواهیم در سال آینده متناسب با ظرفیت‌ گروه‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

حجت اشرف‌زاده در ادامه صحبت‌های حسین‌خانی گفت: من نمی‌دانم مبنای شورای سیاستگذاری جشنواره برای انتخاب سالن‌ها و حتی عنوان بخش موسیقی تلفیقی چه بوده است. دوستان نظراتی دارند که بنده به همه آنها احترام می‌گذارم اما آنچه این روزها به عنوان موسیقی تلفیقی شناخته می شود بسیار گسترده‌ است بنابراین این ظرفیت شگفت‌انگیز باید بیشتر از اینها در رویدادهایی چون جشنواره موسیقی فجر به مردم معرفی شود.

وی در بخش دیگر صحبت‌های خود درباره نحوه بلیت‌فروشی بخش موسیقی تلفیقی سی و دومین جشنواره موسیقی فجر توضیح داد: من انتظار داشتم که بحث بلیت‌فروشی این بخش با توجه به ظرفیت‌های بسیار ارزشمندی که داراست، از طریق یک سامانه کاملاً حرفه‌ای فروش بلیت صورت گیرد اما متأسفانه شاهدیم که برای اغلب کنسرت‌های بخش موسیقی تلفیقی، سامانه‌ای در نظر گرفته شده که در حوزه موسیقی شناخته شده نیست و به غیر از دو تا سه گروه که استثنائاً فروش بلیت آنها در سامانه تخصصی حوزه موسیقی قرار گرفته، گروه‌های دیگر بخش تلفیقی باید در این سامانه غیرتخصصی به فروش بلیت خود بپردازند.

اشرف زاده ادامه داد: متأسفانه بسیاری از علاقه‌مندان موسیقی تلفیقی هنوز نمی‌دانند که باید بلیت‌های بخش تلفیقی را از کجا تهیه کنند و می‌توانم بگویم سامانه مورد نظر بسیار ضعیف عمل کرده است.

این خواننده موسیقی ایرانی در بخش پایانی صحبت‌های خود بیان کرد: گروه‌های تلفیقی توان رقابت با بخش موسیقی پاپ را دارند بنابراین لازم بود بلیت‌فروشی این بخش جدی‌تر و حرفه‌ای‌تر انجام پذیرد ضمن اینکه ما انتخاب کردیم تا در جشنواره حضور داشته باشیم پس باید یکسری از مشکلات را بپذیریم. من باز هم امیدوارم که فضا به گونه‌ای طراحی شود که ما از این پس با روند رو به رشد در حوزه موسیقی تلفیقی روبرو باشیم.

مطالب مرتبط




شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • بدون تاریخ بدون امضا
    به بهانه اکران "بدون تاریخ،بدون امضاء"
    قصّه ای که دیدن و شنیدنش واجب است
    یادداشت سیدمحمد کاظمی

    تریبون هنر _ سیدمحمد کاظمی: در میان انبوهی از فیلم های بی قصّه یا بد قصّه که به عقیده ی بسیاری از کارشناسان، لطمه ی اصلی را به سینما وارد می کنند، فیلم وحیدجلیلوند را باید بارها تحسین کرد و به هر انسانی توصیه کرد که برای تماشای این اثر […]

  • عبدالجواد موسوی
    یادداشت سید عبدالجواد موسوی
    درهیچ کجای دنیا منتقدان فیلم را بی‌شرف و بی‌غیرت خطاب نمی کنند
    دست از سر هنر و سیاست و دین مردم‌ بردارید

    تریبون هنر _ سید عبدالجواد موسوی: فایده‌ای ندارد. هر چه قدر هم درباره دوقطبی‌سازی و مضراتش بگوییم فایده‌ای ندارد. عده‌ای نان و هویت‌شان را در این دوقطبی‌سازی‌های مضحک و چندش‌آور می‌بینند و اصلا هم برای‌شان مهم نیست از دل این دوقطبی‌سازی‌ها ممکن است چه فجایع هولناکی سر بر آورند. اختلاف […]

  • ابراهیم حاتمی کیا تریبون هنر
    یادداشت محمد قوچانی درباره ابراهیم حاتمی کیا
    بیش از عقل معاش، عقل معاد دارد
    سیاست را می‌فهمد اما سیاست را دوست ندارد

    تریبون هنر _ محمد قوچانی: ابراهیم حاتمی‌کیا مثل هر ایرانی دیگری این روزها با این پرسش روبه‌رو است که اصلاح‌طلب است یا اصولگرا؟ میانه‌رو است یا تندرو؟ با اپوزیسیون یا از حاکمیت؟ مدافع دولت است یا منتقد آن؟ این پرسش‌ها البته در میان عامه مردم خریداری ندارد. به جز نهایتا […]

  • ابراهیم حاتمی کیا
    یادداشت عبدالرضا منجزی درباره ابراهیم حاتمی کیا
    او منزلت طرفداران انقلاب را هم پایین آورده
    مرور حاتمی کیا؛ از همراهی آوینی تا ناسزا به کیارستمی و فرهادی

    تریبون هنر _ عبدالرضامنجزی: بعضی از ادم ها هر چه در سایه باشند ،مقبول ترند.محبوب ترند. گاهی دورماندگی ادم را دست نیافتنی و، پرراز و رمز می کند.مثل هوارد هیوز.مثل وارن بیتی.حتی مثل شمیم بهار منتقد خودمان که در دورافتادگی اش ،صاحب منزلت و اعتباری شده، حتی بت گروهی هم […]

  • مهناز افشار و سارا بهرامی
    درباره نامزدی هم زمان مهناز افشار و سارا بهرامی
    در اسکار ۱۲ بار ۲ بازیگر از یک فیلم برای بهترین نقش اصلی انتخاب شده اند
    در اسکار 1991 جینا دیویس و‌ سوزان ساراندون، هر دو «تلما و لوییز» نامزد شدند

    تریبون هنر _ حسن علیشیری: از دیشب که اسامی نامردهای سیمرغ جشنواره‌ی فجر اعلام شده، حضور دو بازیگر از یک فیلم در بخش بهترین بازیگر نقش اول زن (خانم‌ها مهناز افشار و سارا بهرامی برای فیلم دارکوب) بحث‌برانگیز شده. جدا از این‌که در این فیلم آیا واقعن هر دو بازیگر […]

رضا صادقی گمونم

علی عبدالمالکی

شهاب مظفری

اشوان

حمید اصغری دورت بگردم

سیامک عباسی

محسن قمی عشق

امین قباد