Ad

در نشست دستورالعمل‌های پرواز

پگاه آهنگرانی: دو سال است که در سینما بازی نکرده‌ام

المان‌های قبلی برایم نشان دهنده موفقیت نبود

تریبون هنر: پگاه آهنگرانی گفت: دیگر المان‌های قبلی برایم نشان دهنده موفقیت نبود بنابراین دو سال است که در سینما بازی نکرده‌ام.

این بازیگر سینما و تئاتر که در نشست نمایش «دستورالعمل‌های پرواز برای خدمه و خلبان» سخن می‌گفت، با تأکید بر اینکه “پروسه به اجرا رسیدن این نمایش دو سال طول کشیده است”، یادآور شد: دو سال پیش فرهاد فزونی به من گفت که می‌خواهد تئاتری را کار کند که ممکن است دو سال طول بکشد. این حرف او با تصمیمی که چندی پیش برای زندگی شخصی خودم گرفته بودم مقارن شد؛ زیرا من به این فکر می‌کردم که تا کی باید به دنبال قراردادهایی بروم که بسیار وسوسه‌انگیز هستند اما در نهایت آن چیزی نیستند که من آن‌ها را دوست داشته باشم. بنابراین من دنبال چیز دیگری بودم و دیگر المان‌های قبلی برایم نشان دهنده موفقیت نبود به همین دلیل دو سال است که در سینما هم بازی نکرده‌ام.

او ادامه داد: این کار مانند آزمونی برای من بود تا بتوانم تصمیم بگیرم در چه حوزه‌ای فعالیت کنم. این کار بیشتر از یک تئاتر برای من؛ نقطه چرخشی بود که در زندگی من رخ داد و الان از آن بسیار راضی هستم. اینکه یک گروه تئاتری چند سال تمرین کند و بعد هم چند سال اجرا کند افسانه شده است در واقع تهوع از سیستم حاضر باعث شد که این کار را قبول کنم. فرهاد مرا صرفا به خاطر اینکه بازیگر سینما هستم به این کار نیاورده در صورتی که خیلی از تماشاخانه‌ها حضور یک بازیگر چهره برایشان از اصلی‌ترین عوامل به نمایش گذاشتن یک تئاتر است.

نشست خبری تئاتر «دستورالعمل‌های پرواز برای خدمه و خلبان» به نویسندگی و کارگردانی فرهاد فزونی شنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه در کافه آپ‌آرتمان با حضور عوامل و بازیگران برگزار شد.

 

 

تاریخ انتشار :۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷

برچسب‌ها:,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • مینی سریال «بچه گوزن»؛ روایت هیجان انگیز یک رابطه سادومازوخیسمی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: سریال «بچه گوزن» داستان واقعی یک رابطه سادومازوخیسمی (آزارگری و آزارخواهی) است. مرد و زن هر دو گرفتار این بیماری روانی اند با این تفاوت که مرد ظاهری عادی و معمولی دارد اما به اندازه زن که رفتارش بیانگر آشفتگی روحی اش است، بیمار است. […]

  • نگاهی به تاثیر آیین و هنر مردمی در آثار سینمایی و نمایشی
    بهرام بیضایی، ناصر تقوایی و عباس کیارستمی با تعزیه ایرانی چه کردند

    تریبون هنر: تعزیه، این هنر عامه یکی از عمیق‌ترین هنرهای ایرانی است که در دوره مدرن توجه بسیاری از هنرمندان تراز را در شیوه‌های مختلف هنری به خود جلب کرده است، از جمله آن هنرمندان در سینما حداقل سه سینماگر با نوشتن و یا ساختن و یا الگوگرفتن از پیشنهادهای […]

  • یادداشت حامد حنیفی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه: بی اختیار اشک می‌ریختیم

    تریبون هنر: حامد حنیفی در یادداشتی درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی نوشت: من و اکثریت قریب به اتفاق حضار بی اختیار اشک می‌ریختیم. به گزارش تریبون هنر، حامد حنیفی، آهنگساز برجسته موسیقی ایران و منتقد موسیقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه نوشت: […]

  • بابک جهانبخش مرگ با طعم نسکافه به کارگردانی بابک صحرایی

    تریبون هنر: بابک جهانبخش، خواننده برجسته و توانمند موسیقی ایران، یادداشتی را درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی منتشر کرد. به گزارش تریبون هنر، بابک جهانبخش در یادداشت خود درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» و بابک صحرایی ر صفحه اینستاگرامش نوشت: بابک صحرایی فارغ از […]

  • رضا صادقی در مرگ با طعم نسکافه

    تریبون هنر: رضا صادقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی نوشت: رفتم چون رفیقم رو ذوست دارم و دعوتش برام محترم بود اما شگفت زده شدم به گزارش تریبون هنر، رضا صادقی خواننده برجسته و مولف موسیقی ایران در یادداشتی به تحلیل […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad