Ad


نشست «ناگهان درخت» با حضور مهناز افشار، پیمان معادی و صفی یزدانیان برگزار شد

به همراه شقایق و مهراب قاسم خانی

تریبون هنر: نشست پرسش و پاسخ فیلم «ناگهان درخت» با حضور عوامل فیلم برگزار شد

نشست رسانه ای فیلم سینمایی ناگهان درخت با مدیریت منصور ضابطیان و با حضور پیمان معادی تهیه کننده و بازیگر، صفی‌ یزدانیان کارگردان، مهناز افشار، زهره عباسی، شقایق دهقان و مهراب قاسم‌خانی،‌ بازیگران، همایون پایور مدیر فیلمبرداری، کریستف رضاعی آهنگساز، ایرج شهزادی صداگذار، محمد لطفعلی طراح جلوه‌های بصری عصر سومین روز برگزاری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در سینمای رسانه ها برگزار شد.

در ابتدای این نشست صفی یزدانیان در مورد انتخاب دوباره شهر رشت به عنوان یکی از لوکیشنهای فیلم سینمایی ناگهان درخت گفت: گرچه من این فیلم را هم در رشت ساخته ام اما نگاهی متفاوت نسبت به اثر قبلی داشته ام و البته کدهایی میان من و مخاطب رد و بدل می شود. ازطرفی دیگر من رشتی هستم و پیمان معادی هم رگی رشتی دارد که همین هم یکی از دلایل همکاری ما شد.

در بخش دیگر این جلسه پیمان معادی به سوالی درباره میزان دخالتش در فیلمنامه پاسخ داد و گفت: من هیچ دخالتی در آن نداشتم و اصولا در کاری که به عنوان بازیگر و یا تهیه کننده حضور داشته باشم در سناریو دخالت نمی کنم و حتی همکاری با اثری که نیاز به دخالت داشته باشد را نخواهم پذیرفت.

وی در پاسخ به سوالی در مورد انتخاب خودش و مهناز افشار برای بازی در این فیلم هم گفت: حضور من در این فیلم به دلیل این است که از جنس سینمای من است و با تمام وجود دوست داشتم که در آن بازی کنم. من بازیگر پرکاری نیستم و بازی در فیلمی که از جنس من نباشد را نمی پذیرم. اما انتخاب خانم افشار تماما توسط آقای یزدانیان انجام شد. گرچه اول من برای بازی در این فیلم انتخاب شدم و بعد برای نقش مقابلم لیستی توسط کارگردان ارائه شد که مهناز افشار بهترین پیشنهاد آن بود.

مهناز افشار هم در مورد انتخابش برای بازی در این فیلم گفت: وقتی با من برای بازی در این فیلم صحبت شد به من گفتند که نباید آنچه تا به حال بوده ام باشم و من متوجه شدم که باید تغییر زیادی داشته باشم. الان هم افتخار می کنم که یکی از پیرزنان سینمای ایران هستم.

وی در پاسخ به نظری که بازی او را بد خوانده بود گفت: منتقدان شاید ندانند که با نظراتشان چه کمک بزرگی به امثال من برای بهتر بودن می کنند بنابراین اگر این نظر یک زن است که من روی ماهش را می بوسم.

مهراب قاسم خانی هم در مورد بازی اش در فیلم سینمایی ناگهان درخت گفت: من وسوسه بازیگری ندارم و حتی ویژگی های نقش هم برایم اهمیت نداشت بلکه دوست داشتم در کنار این گروه که برایم مهم بودند حضور داشته باشم. گرچه با ترس بازی کردم اما تجربه هیجان انگیزی بود.

پیمان معادی در پاسخ به سوالی در مورد پیش بینی اش از فروش این اثر گفت: ما از ابتدا توقع زیادی برای سود بردن از این فیلم نداشتیم و شاید حتی این فیلم در گروه هنر و تجربه اکران شود و شاید تنها ده درصد از مخاطبین سینما آن را ببینند که با توجه به اینکه آنها را عاشقان سینما می دانیم برای ما کفایت می کند.

وی افزود: در زمان اکران هم ما تلاش و تبلیغ زیادی برای دیده شدن نخواهیم کرد.

عکس های این نشست را در تریبون هنر ببینید

 

عکس: ساقی بلیغ

 

 

تاریخ انتشار :۱۳ بهمن ۱۳۹۷

برچسب‌ها:, , , , , , ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • با رکوردداران کنسرت موسیقی در سال ۱۴۰۲ آشنا شوید

    تریبون هنر: هنوز یک‌ماه از سال جدید نگذشته که قیمت بلیت‌های موسیقی ۱۰۰هزار تومان گران‌تر شده و بلیت کنسرت‌ها نزدیک به ۹۰۰هزار تومان به‌خصوص در کنسرت‌های پاپ دیده می‌شود. در دیگر شهرها هم قیمت بلیت‌ها تا سقف ۶۰۰هزار تومان به فروش می‌رسد که سقف قیمت در سال گذشته به ۵۰۰هزار […]

  • رضا داودنژاد، «مصائب شیرین»، کات!

    تریبون هنر: مخابره خبر درگذشت رضا داودنژاد در شامگاه ۱۳ فروردین ماه در حالی که چند سال قبل در چنین روزی خبر درگذشت جمشید مشایخی را مخابره کردیم، آنقدر سخت بود که برای انتشارش تامل کردیم، به چند نفر زنگ زدیم، فکر می‌کردیم دروغ ۱۳ فروردین ماه است اما گویا […]

  • ماجرای یک پرونده‌ رازآلود در «بی‌بدن»/ قصه دختری که جنازه ندارد

    تریبون هنر: فیلم «بی‌بدن» اولین تجربه سینمایی مرتضی علیزاده به نویسندگی کاظم دانشی است که به موضوع جنجالی قتل یک دختر و ماجراهای پس از آن در روایتی مشابه فیلم «علفزار» می‌پردازد. در قالب سلسله گزارش‌هایی با عنوان «پیشنهاد نوروزی خبرگزاری مهر» به مخاطبان سینما» به معرفی فیلم‌های اکران نوروزی […]

  • کدام فیلم ها در سینمای ۱۴۰۲ توقعات را برآورده نکرده؟

    تریبون هنر: ایرنا نوشت: سال ۱۴۰۲ سالی غیرقابل پیش‌بینی برای گیشه سینماها بود. سالی که اخبار فروش ۱۰۰۰میلیاردی تمام سینما را گرفته بود و در این بین فیلم‌هایی آمدند و رفتند که هیچ‌کس متوجه آن‌ها نشد. از دومین فیلم کارگردان فسیل گرفته تا کمدی ویلای ساحلی که توقع‌ها را نسبت […]

  • از مایکل جکسون تا پسر بروسلی: کشف چیزهای عجیب در جسد سلبریتی‌ها

    تریبون هنر: از مایکل جکسون و رابین ویلیامز و پسر بروسلی تا هیث لجر و دختر الویس پریسلی، سلبریتی های محتلفی بوده اند که سرنوشت تراژیکی داشته‌اند؛ اما بررسی‌های پس از مرگشان از نکات غافلگیر کننده‌ای در خصوص مرگ آن‌ها پرده برداشته است.   مرگ همیشه اتفاقی غم انگیز است، بخصوص […]

Ad
Ad
Ad
Ad