Ad


پدر و مادر بابک خرمدین دختر و دامادشان را هم در سال های گذشته کشته اند

تریبون هنر: پدر و مادر بابک خرمدین از راز قتل دیگری پرده برداشتند. پدر و مادر بابک خرمدین اعتراف کردند که داماد خود را در سال ۹۰ و دخترشان را در ۹۷ کشته اند.

این خبر از سوی دادسرای جنایی تهران اعلام شد. قاضی محمد شهریاری گفت: والدین کارگردان سینما، بابک خرمدین به قتل داماد و دختر خودشان هم اعتراف کردند.

قاضی شهریاری در ادامه گفت: پدر و مادر بابک خرمدین اعتراف کردند که داماد خانواده خرمدین در سال ۱۳۹۰ به قتل رسانده اند. دختر خانواده را نیز در سال ۱۳۹۷ کشته اند. آ ها دختر و داماد خود را به همان روش یعنی تکه تکه کردن جسد و انتقال به سطل زباله به قتل رساندند.

وی افزود: روانپزشک گفته که قاتلین سالم هستند. قاتلین در اعتراف گفتند که بچه ها معتاد بودند و مواد مصرف می کردند. البته تحقیقات ادامه دارد.

از انتشار خبر قتل بابک خرمدین کارگردان سینما توسط پدر و مادرش دو روز گذشته است. حالا قتل دختر و داماد این خانواده هم افشا شده.

 

روابط نامشروع و اعتیاد دلیل قتل ها عنوان شده

والدین بابک خرمدین در ابتدای بازجویی به قتل پسر خود اعتراف کرده اند. آن ها نحوه قتل را بازگو کرده اند و تکه تکه کردن بدن پسر خود را برای پلیس توضیح داده اند. آن ها به انتقال جسد هم اشاره کرده اند. سپس توضیح داده اند که بدن مثله شده پسر خود را در داخل سطل زباله و یک چمدان قرار داده اند.

حالا ادامه تحقبقات راز دیگری را هم برملا کرده. آن ها دختر و داماد خود را هم به بهانه اعتیاد کشته اند. روابط نامشروع دلیل قتل پسر بوده و اعتیاد دلیل کشته شدن دختر و داماد.

 

ادعای پدر بابک خرمدین درباره حضور در جبهه

پدر بابک خرمدین گفته که نزدیک به ۶ سال در جبهه بوده است. او عنوان کرده نزدیک به شش سال در جنگ ایران و عراق حضور داشته است.

او گفته در طی ۶۹ ماه حضورش در مناطق جنگی با عراق دو بار شیمیایی شده است.

 

تاریخ انتشار :۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

برچسب‌ها:
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • مینی سریال «بچه گوزن»؛ روایت هیجان انگیز یک رابطه سادومازوخیسمی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: سریال «بچه گوزن» داستان واقعی یک رابطه سادومازوخیسمی (آزارگری و آزارخواهی) است. مرد و زن هر دو گرفتار این بیماری روانی اند با این تفاوت که مرد ظاهری عادی و معمولی دارد اما به اندازه زن که رفتارش بیانگر آشفتگی روحی اش است، بیمار است. […]

  • نگاهی به تاثیر آیین و هنر مردمی در آثار سینمایی و نمایشی
    بهرام بیضایی، ناصر تقوایی و عباس کیارستمی با تعزیه ایرانی چه کردند

    تریبون هنر: تعزیه، این هنر عامه یکی از عمیق‌ترین هنرهای ایرانی است که در دوره مدرن توجه بسیاری از هنرمندان تراز را در شیوه‌های مختلف هنری به خود جلب کرده است، از جمله آن هنرمندان در سینما حداقل سه سینماگر با نوشتن و یا ساختن و یا الگوگرفتن از پیشنهادهای […]

  • یادداشت حامد حنیفی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه: بی اختیار اشک می‌ریختیم

    تریبون هنر: حامد حنیفی در یادداشتی درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی نوشت: من و اکثریت قریب به اتفاق حضار بی اختیار اشک می‌ریختیم. به گزارش تریبون هنر، حامد حنیفی، آهنگساز برجسته موسیقی ایران و منتقد موسیقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه نوشت: […]

  • بابک جهانبخش مرگ با طعم نسکافه به کارگردانی بابک صحرایی

    تریبون هنر: بابک جهانبخش، خواننده برجسته و توانمند موسیقی ایران، یادداشتی را درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی منتشر کرد. به گزارش تریبون هنر، بابک جهانبخش در یادداشت خود درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» و بابک صحرایی ر صفحه اینستاگرامش نوشت: بابک صحرایی فارغ از […]

  • رضا صادقی در مرگ با طعم نسکافه

    تریبون هنر: رضا صادقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی نوشت: رفتم چون رفیقم رو ذوست دارم و دعوتش برام محترم بود اما شگفت زده شدم به گزارش تریبون هنر، رضا صادقی خواننده برجسته و مولف موسیقی ایران در یادداشتی به تحلیل […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad