Ad

با شهادت یک برند آرایشی در دادگاه

دروغ امبر هرد درباره کبودی صورتش افشا شد

تریبون هنر: یک برند لوازم آرایشی «امبر هرد» را به دروغ‌گویی متهم کرده و می‌گوید بسته کانسیلری که این بازیگر ادعا می‌کند برای پوشاندن کبودی‌های ناشی از حمله «جانی دپ» استفاده کرده، تا پس از طلاق این زوج عرضه نشده است.

 

جانی دپ ۵۸ ساله در ویرجینیا از همسر سابقش شکایت کرده و ادعا می‌کند که هرد با نشر اکاذیب در «واشینگتن پست» به شهرت و اعتبارش در هالیوود لطمه وارد کرده است. هرد در آن مقاله بی‌آنکه نامی از دپ ببرد خودش را قربانی خشونت خانگی نامیده بود. دپ خواستار پرداخت غرامت ۵۰ میلیون دلاری شده اما هرد نیز شکایت متقابل ۱۰۰ میلیون دلاری را علیه دپ ثبت کرده و به او تهمت دروغگویی زده است.

 

هرد که در سال ۲۰۱۵ با دپ ازدواج کرد و یک سال بعد از او جدا شد، ادعا می‌کند که از بسته تصحیح رنگ آل-این-وان «میلانی» استفاده کرده تا آثار کبودی حمله دپ را روی صورتش از بین ببرد. «بنجامین راتنبورن» وکیل هرد می‌گوید این بازیگر این محصول را همیشه در کیفش به همراه داشته تا اطمینان حاصل کند که کبودی‌ها در اماکن عمومی قابل رؤیت نیستند.

 

با این حال، این برند در پلتفرم شبکه اجتماعی تیک‌تاک با انتشار یک ویدیو تأیید کرده است که این بسته آرایشی در سال ۲۰۱۷ و یک سال پس از جدایی این زوج بیرون آمده است: «از ما درخواست کردید… اجازه دهید سوابق نشان دهد که بسته تصحیح رنگ ما در سال ۲۰۱۷ عرضه شده.»

 

یکی از دوستان هرد از وکلایش حمایت کرده و می‌گوید: «وکیل خانم هرد فقط از نمونه‌ای از لوازم آرایشی استفاده کرده، اما روز غم‌انگیزی است که یک کمپانی تولیدکننده لوازم آرایشی از این اتفاق در جهت تقلیل آنچه قربانیان خشونت خانگی باید در نتیجه بدرفتاری پنهان می‌کرده‌اند بهره می‌برد.»

 

هفته گذشته نمایندگان هرد ویدیویی از دپ در یک آشپزخانه منتشر کردند که او را در حال کوبیدن در کابینت‌ها، ریختن شراب برای خودش در ساعات اولیه روز و استفاده از الفاظ رکیک نشان می‌داد. دپ که در این ویدیو متوجه فیلمبرداری هرد می‌شود، در واکنش به پخش کلیپ در دادگاه گفت به «چند کابینت حمله» کردم اما «هرگز به خانم هرد دست نزدم.» هرد در پایان این ویدیو در حال خندیدن است.

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۳ اردیبهشت ۱۴۰۱

برچسب‌ها:,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • مینی سریال «بچه گوزن»؛ روایت هیجان انگیز یک رابطه سادومازوخیسمی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: سریال «بچه گوزن» داستان واقعی یک رابطه سادومازوخیسمی (آزارگری و آزارخواهی) است. مرد و زن هر دو گرفتار این بیماری روانی اند با این تفاوت که مرد ظاهری عادی و معمولی دارد اما به اندازه زن که رفتارش بیانگر آشفتگی روحی اش است، بیمار است. […]

  • نگاهی به تاثیر آیین و هنر مردمی در آثار سینمایی و نمایشی
    بهرام بیضایی، ناصر تقوایی و عباس کیارستمی با تعزیه ایرانی چه کردند

    تریبون هنر: تعزیه، این هنر عامه یکی از عمیق‌ترین هنرهای ایرانی است که در دوره مدرن توجه بسیاری از هنرمندان تراز را در شیوه‌های مختلف هنری به خود جلب کرده است، از جمله آن هنرمندان در سینما حداقل سه سینماگر با نوشتن و یا ساختن و یا الگوگرفتن از پیشنهادهای […]

  • یادداشت حامد حنیفی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه: بی اختیار اشک می‌ریختیم

    تریبون هنر: حامد حنیفی در یادداشتی درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی نوشت: من و اکثریت قریب به اتفاق حضار بی اختیار اشک می‌ریختیم. به گزارش تریبون هنر، حامد حنیفی، آهنگساز برجسته موسیقی ایران و منتقد موسیقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه نوشت: […]

  • بابک جهانبخش مرگ با طعم نسکافه به کارگردانی بابک صحرایی

    تریبون هنر: بابک جهانبخش، خواننده برجسته و توانمند موسیقی ایران، یادداشتی را درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی منتشر کرد. به گزارش تریبون هنر، بابک جهانبخش در یادداشت خود درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» و بابک صحرایی ر صفحه اینستاگرامش نوشت: بابک صحرایی فارغ از […]

  • رضا صادقی در مرگ با طعم نسکافه

    تریبون هنر: رضا صادقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی نوشت: رفتم چون رفیقم رو ذوست دارم و دعوتش برام محترم بود اما شگفت زده شدم به گزارش تریبون هنر، رضا صادقی خواننده برجسته و مولف موسیقی ایران در یادداشتی به تحلیل […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad