Ad


واکنش نوید محمدزاده به بوسیدن فرشته حسینی در جشنواره کن: زنم است

تریبون هنر: نوید محمدزاده، در نشست خبری فیلم «برادران لیلا» در جشنواره کن، در توضیح صحنه بوسیدن فرشته حسینی روی فرش قرمز، این کار را در راستای قدردانی از همسرش و احترام به عشق دانست.

به گزارش تریبون هنر، روز گذشته (چهارشنبه ۴ خرداد) و روی فرش قرمز فیلم «برادران لیلا» به کارگردانی سعید روستایی، نوید محمدزاده، همسر خود فرشته حسینی را مقابل دوربین عکاسان حاضر در جشنواره کن بوسید.

در نشست خبری این فیلم که امروز (پنجشنبه ۵ خرداد) برگزار شد، محمدزاده در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره آن صحنه گفت: «درباره آن بوسه باید بگویم که زنم است و دوست داشتم ماچش کنم. به نظرم واکنش‌ها به این ماجرا هم بیشتر مثبت بوده است. واقعیتش در دوره‌ای که زندگی می‌کنیم، به نظرم واجب است که به عشق احترام بگذاریم.»

او ادامه داد: «در شرایط امروزی، آدم‌ها با هم مهربان نیستد، برخورد خوبی با یکدیگر ندارند، حواس‌شان به یکدیگر نیست. من وظیفه‌ام بود که حتما از کسی که باعث شد زندگی من آرامش داشته باشد، قدردانی کنم.»

 

فیلم‌ سینمایی «برادران لیلا» پس از اولین نمایش در جشنواره فیلم کن با واکنش مثبت منتقدان همراه شد.

تازه‌ترین ساخته سعید روستایی در سالن گرند لومیر کاخ جشنواره کن به نمایش گذاشته شد و پس از اکران، «پیتر بردشاو» منتقد ارشد سینمایی گاردین با دادن امتیاز بسیار خوب چهار ستاره (از پنج ستاره) با تمجید از بازی ترانه علیدوستی در نقش لیلا و همچنین تیم بازیگری قدرتمند «برادرن لیلا» درباره این فیلم نوشت: سعید روستایی، فیلمساز ایرانی، یک درام خانوادگی بزرگ، جذاب و شخصیت محور را به سبک ایتالیایی-آمریکایی با اجراهای خشن، صحنه عروسی بزرگ و صحنه‌هایی یادآور فیلم‌هایی چون «روکو و برادرانش» از «ویسکونتی» و «پدرخوانده» ساخته «کاپولا» ارائه می‌کند. حتی پیرنگی از آثار «آرتور میلر» را در میان سرزنش های عصبانی و دردناک فیلم می‌توان دید.

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۵ خرداد ۱۴۰۱

برچسب‌ها:, ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • مینی سریال «بچه گوزن»؛ روایت هیجان انگیز یک رابطه سادومازوخیسمی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: سریال «بچه گوزن» داستان واقعی یک رابطه سادومازوخیسمی (آزارگری و آزارخواهی) است. مرد و زن هر دو گرفتار این بیماری روانی اند با این تفاوت که مرد ظاهری عادی و معمولی دارد اما به اندازه زن که رفتارش بیانگر آشفتگی روحی اش است، بیمار است. […]

  • نگاهی به تاثیر آیین و هنر مردمی در آثار سینمایی و نمایشی
    بهرام بیضایی، ناصر تقوایی و عباس کیارستمی با تعزیه ایرانی چه کردند

    تریبون هنر: تعزیه، این هنر عامه یکی از عمیق‌ترین هنرهای ایرانی است که در دوره مدرن توجه بسیاری از هنرمندان تراز را در شیوه‌های مختلف هنری به خود جلب کرده است، از جمله آن هنرمندان در سینما حداقل سه سینماگر با نوشتن و یا ساختن و یا الگوگرفتن از پیشنهادهای […]

  • یادداشت حامد حنیفی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه: بی اختیار اشک می‌ریختیم

    تریبون هنر: حامد حنیفی در یادداشتی درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی نوشت: من و اکثریت قریب به اتفاق حضار بی اختیار اشک می‌ریختیم. به گزارش تریبون هنر، حامد حنیفی، آهنگساز برجسته موسیقی ایران و منتقد موسیقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه نوشت: […]

  • بابک جهانبخش مرگ با طعم نسکافه به کارگردانی بابک صحرایی

    تریبون هنر: بابک جهانبخش، خواننده برجسته و توانمند موسیقی ایران، یادداشتی را درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی منتشر کرد. به گزارش تریبون هنر، بابک جهانبخش در یادداشت خود درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» و بابک صحرایی ر صفحه اینستاگرامش نوشت: بابک صحرایی فارغ از […]

  • رضا صادقی در مرگ با طعم نسکافه

    تریبون هنر: رضا صادقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی نوشت: رفتم چون رفیقم رو ذوست دارم و دعوتش برام محترم بود اما شگفت زده شدم به گزارش تریبون هنر، رضا صادقی خواننده برجسته و مولف موسیقی ایران در یادداشتی به تحلیل […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad