Ad


بابک صحرایی و بزرگ ترین دارایی اش در روز تولدش

تریبون هنر: بابک صحرایی نوشت: تموم عشق های عمیق و رفاقت های ارزشمند و عاقبت به خیری ها، نقطه شروعشون، محبت بوده

به گزارش تریبون هنر، بابک صحرایی در روز تولدش، پانزدهم فروردین، یادداشتی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

بابک صحرایی در این یادداشت نوشت:

تموم زندگیم تلاش کردم که ارزش محبت رو بدونم. محبت بهترین مصداق قانون بقای انرژی در جهان درون و پیرامون ماست. هیچ انرژی ای از بین نمیره و مدام به انرژی های دیگه تبدیل می شه. محبت هم همین طوره. محبت، سرچشمه عشق و دلخوشی و خوشبختی توی زندگی آدمه. تموم عشق های عمیق و رفاقت های ارزشمند و عاقبت به خیری ها، نقطه شروعشون، محبت بوده.

در گذر عمر، باارزش ترین دارایی آدم، داشتن کسانیه که دوستشون داری و دوستت دارند.

 

بابک صحرایی در ۱۵ فروردین ۱۳۵۸ در تهران متولد شد. وی در رشته مهندسی کامپیوتر تحصیل کرده‌است و در سال ۱۳۸۳ از دانشگاه آزاد زنجان فارغ‌التحصیل شده‌است. او از سال ۱۳۸۰ با همکاری بابک بیات وارد عرصه موسیقی شد.[۲] او همکاری‌های مختلفی با آهنگسازهایی همچون بابک بیات، ناصر چشم‌آذر، تورج شعبان‌خانی و حسن شماعی‌زاده داشته‌است. او در سال ۱۳۸۷ کارگاه ترانه را راه اندازی کرد. او مدتی نیز مدیر خانه ترانه بود. او همچنین در سال ۱۳۸۷ اولین کارگاه ترانه در ایران را راه اندازی کرد که برگزاری اش تا کنون ادامه داشته است.

از بابک صحرایی ترانه‌های متعددی به انتشار رسیده‌است. در بین خواننده‌های داخل ایران او با حامی، بابک جهانبخش، فرزاد فرزین، رضا صادقی، سالار عقیلی، امیرعباس گلاب، مانی رهنما، نیما مسیحا، سیامک عباسی، سیروان خسروی، امیر کریمی، قاسم افشار، محمدرضا عیوضی، خشایار اعتمادی و سعید شهروز همکاری داشته‌است

این ترانه‌ها بخشی از همکاری‌های بابک صحرایی با خواننده‌های مختلف از ۱۳۸۰ تا کنون بوده‌اند.

بابک صحرایی در سال ۱۳۹۸ در دو تئاتر به نام‌های «مدرسه پینوکیو» و «اتوپیا» بازی کرد. صحرایی ترانه‌هایی نیز برای این دو نمایش نوشت که توسط حامی (در مدرسه پینوکیو) و والایار (در اتوپیا) اجرا شدند.

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

 

تاریخ انتشار :۱۵ فروردین ۱۴۰۲

برچسب‌ها:
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • مینی سریال «بچه گوزن»؛ روایت هیجان انگیز یک رابطه سادومازوخیسمی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: سریال «بچه گوزن» داستان واقعی یک رابطه سادومازوخیسمی (آزارگری و آزارخواهی) است. مرد و زن هر دو گرفتار این بیماری روانی اند با این تفاوت که مرد ظاهری عادی و معمولی دارد اما به اندازه زن که رفتارش بیانگر آشفتگی روحی اش است، بیمار است. […]

  • نگاهی به تاثیر آیین و هنر مردمی در آثار سینمایی و نمایشی
    بهرام بیضایی، ناصر تقوایی و عباس کیارستمی با تعزیه ایرانی چه کردند

    تریبون هنر: تعزیه، این هنر عامه یکی از عمیق‌ترین هنرهای ایرانی است که در دوره مدرن توجه بسیاری از هنرمندان تراز را در شیوه‌های مختلف هنری به خود جلب کرده است، از جمله آن هنرمندان در سینما حداقل سه سینماگر با نوشتن و یا ساختن و یا الگوگرفتن از پیشنهادهای […]

  • یادداشت حامد حنیفی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه: بی اختیار اشک می‌ریختیم

    تریبون هنر: حامد حنیفی در یادداشتی درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی نوشت: من و اکثریت قریب به اتفاق حضار بی اختیار اشک می‌ریختیم. به گزارش تریبون هنر، حامد حنیفی، آهنگساز برجسته موسیقی ایران و منتقد موسیقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه نوشت: […]

  • بابک جهانبخش مرگ با طعم نسکافه به کارگردانی بابک صحرایی

    تریبون هنر: بابک جهانبخش، خواننده برجسته و توانمند موسیقی ایران، یادداشتی را درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی منتشر کرد. به گزارش تریبون هنر، بابک جهانبخش در یادداشت خود درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» و بابک صحرایی ر صفحه اینستاگرامش نوشت: بابک صحرایی فارغ از […]

  • رضا صادقی در مرگ با طعم نسکافه

    تریبون هنر: رضا صادقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی نوشت: رفتم چون رفیقم رو ذوست دارم و دعوتش برام محترم بود اما شگفت زده شدم به گزارش تریبون هنر، رضا صادقی خواننده برجسته و مولف موسیقی ایران در یادداشتی به تحلیل […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad