Ad


یادداشت تلخ بابک صحرایی درباره آهنگ «یه روز» با صدای گرشا رضایی

تریبون هنر: بابک صحرایی که این روزها سوگوار از دست دادن مادر است، یادداشت تلخی را هم زمان با انتشار آهنگ «یه روز» با صدای گرشا رضایی منتشر کرد.

به گزارش تریبون هنر، چهارمین و آخرین قطعه از آلبوم تازه گرشا رضایی به اسم «یه روز» به انتشار رسید.

بابک صحرایی درباره این قطعه نوشت:

منو تو‌ اوج رگبار، این آخرین بار
تو‌ بغلت نگهدار

«یه روز» با صدای بسیار زیبا و موسیقی درخشان گرشا رضایی عزیزِجانم منتشر شد

«یه روز» انگار پیش بینی تقدیرم است. این ترانه را زمانی روی موسیقی ناب و زیبای گرشا رضایی عزیزم نوشتم که مادرم در این جهان نفس می کشید.
روز سیاه و تلخ خاکسپاری‌اش، کنار مزارش، پیکر بی‌جانش را بغل کردم و سرم را روی قلبش که دیگر صدایی نداشت گذاشتم. حس زمان هایی بهم دست داد که قدم از قد مادرم کوتاه‌تر بود و در بغلش جا می شدم. با همه وجودم از مادرم خواستم که من را در بغلش نگه دارد. اما حقیقت این دنیا، امان نداد و آن لحظه، آخرین لحظه ای شد که در آغوشش بودم
ابتدای ترانه «یه روز» را انگار برای این لحظه از زندگی ام نوشته ام. قبل اینکه به این لحظه برسم

الان چهل و چهار ساله ام و تا اینجای عمرم مثل برق و باد گذشته. می دانم مابقی عمرم هم، هرقدر که باشد، به چشم بر هم‌زدنی می گذرد و به آن «یه روز» موعود می رسم. روزی که دوباره مادرم را، پدرم را، در آغوش می گیرم.
مثل ادامه این ترانه که چندین ماه پیش نوشته‌ام:

یه روز
این جاده‌های دور، این ابرای صبور
ما رو تو آغوش می گیرن
یه روز
دلتنگیای ما، تنهائیای ما
پایان می گیرن

مادرم صدای گرشا را بسیار دوست داشت و بخشی از سرنوشت من با هنر بی‌نظیر و درخشان برادر عزیزم گرشا رضایی، تبدیل به ترانه ای شد که از مهم‌ترین ترانه های عمرم است.

 

آهنگ یه روز با صدای گرشا رضایی

 

یادداشت تلخ بابک صحرایی درباره آهنگ «یه روز» با صدای گرشا رضایی

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۱۴ آذر ۱۴۰۲

برچسب‌ها:,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • مینی سریال «بچه گوزن»؛ روایت هیجان انگیز یک رابطه سادومازوخیسمی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: سریال «بچه گوزن» داستان واقعی یک رابطه سادومازوخیسمی (آزارگری و آزارخواهی) است. مرد و زن هر دو گرفتار این بیماری روانی اند با این تفاوت که مرد ظاهری عادی و معمولی دارد اما به اندازه زن که رفتارش بیانگر آشفتگی روحی اش است، بیمار است. […]

  • نگاهی به تاثیر آیین و هنر مردمی در آثار سینمایی و نمایشی
    بهرام بیضایی، ناصر تقوایی و عباس کیارستمی با تعزیه ایرانی چه کردند

    تریبون هنر: تعزیه، این هنر عامه یکی از عمیق‌ترین هنرهای ایرانی است که در دوره مدرن توجه بسیاری از هنرمندان تراز را در شیوه‌های مختلف هنری به خود جلب کرده است، از جمله آن هنرمندان در سینما حداقل سه سینماگر با نوشتن و یا ساختن و یا الگوگرفتن از پیشنهادهای […]

  • یادداشت حامد حنیفی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه: بی اختیار اشک می‌ریختیم

    تریبون هنر: حامد حنیفی در یادداشتی درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی نوشت: من و اکثریت قریب به اتفاق حضار بی اختیار اشک می‌ریختیم. به گزارش تریبون هنر، حامد حنیفی، آهنگساز برجسته موسیقی ایران و منتقد موسیقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه نوشت: […]

  • بابک جهانبخش مرگ با طعم نسکافه به کارگردانی بابک صحرایی

    تریبون هنر: بابک جهانبخش، خواننده برجسته و توانمند موسیقی ایران، یادداشتی را درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی منتشر کرد. به گزارش تریبون هنر، بابک جهانبخش در یادداشت خود درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» و بابک صحرایی ر صفحه اینستاگرامش نوشت: بابک صحرایی فارغ از […]

  • رضا صادقی در مرگ با طعم نسکافه

    تریبون هنر: رضا صادقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی نوشت: رفتم چون رفیقم رو ذوست دارم و دعوتش برام محترم بود اما شگفت زده شدم به گزارش تریبون هنر، رضا صادقی خواننده برجسته و مولف موسیقی ایران در یادداشتی به تحلیل […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad