Ad


آمار فروش اکران نوروزی: پیشتازی تمساح خونی

تریبون هنر: فیلم‌های نوروزی سینما پس از حدود دو هفته اکران بیش از ۴۰ میلیارد تومان بلیت فروختند. در این میان تمساح خونی بیشترین فروش را از آن خود کرد.

به گزارش ایسنا، هفت فیلم نوروزی ۱۴۰۳ که تقریبا از اواخر اسفند سال قبل روی پرده سینماها رفتند، تاکنون بیش از ۶۶۸ هزار نفر تماشاگر را به سالن‌های سینما کشانده‌اند که در بین آن‌ها سهم فیلم کمدی «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی بیشتر بوده است.

این فیلم که زودتر از دیگر فیلم‌های نوروزی روی پرده رفت، تا پایان روز سوم فروردین ۵۴۵ هزار نفر تماشاگر داشته و به فروش ۳۳ میلیارد تومانی رسیده است تا به این ترتیب در صدر گیشه فروش سینماها باشد.

دیگر فیلم پرفروش این روزها «بی‌بدن» به کارگردانی مرتضی علیزاده است که با فاصله زیاد نسبت به تمساح خونی در جایگاه دوم قرار دارد. این فیلم که براساس ماجرایی جنایی ساخته شده با حدود ۵۴ هزار نفر تماشاگر، سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروش داشته است.

«پرویزخان» به عنوان یکی از فیلم‌های ورزشی سال‌های اخیر سینما که در روزهای گذشته حاشیه‌هایی هم در فضای مجازی پیرامون آن ایجاد شد، تاکنون ۲۲ هزار نفر تماشاگر را میزبانی کرده و حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بلیت فروخته است.

«آپاراتچی» ساخته قربانعلی طاهرفر دیگر کمدی این روزهای سینما که موضوعی سینمایی هم دارد، با حدود ۱۷ هزار و ۶۰۰ نفر تماشاگر یک میلیارد تومان فروش داشته و در جایگاه چهارم جدول فروش قرار دارد.

«نوروز» به عنوان تنها فیلم مناسبتی این ایام که به کارگردانی سهیل موفق ساخته شده و فضایی فانتزی دارد، تا به امروز ۱۰ هزار و ۲۶۰ نفر تماشاگر داشته و به فروش ۶۱۸ میلیون تومانی رسیده است.

تنها انیمیشن اکران نوروزی «ایلیا در جستجوی قهرمان» ساخته علی موسوی‌نژاد است که با ۱۰ هزار و ۴۲۰ نفر تماشاگر، ۵۳۰ میلیون تومان بلیت فروخته است.

فیلم دفاع مقدسی «آسمان غرب» به کارگردانی محمد عسگری نیز که با کمی تاخیر نسبت به دیگر فیلم‌ها روی پره رفت، تاکنون حدود ۹۴۰۰ نفر تماشاگر داشته و ۴۵۱ میلیون تومان بلیت فروخته است.

* آمار این گزارش تقریبی و براساس اطلاعات سامانه مدیریت فروش و اکران سینما (سمفا) تا ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه، چهارم فروردین است.

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۴ فروردین ۱۴۰۳

برچسب‌ها:, , , ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • مینی سریال «بچه گوزن»؛ روایت هیجان انگیز یک رابطه سادومازوخیسمی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: سریال «بچه گوزن» داستان واقعی یک رابطه سادومازوخیسمی (آزارگری و آزارخواهی) است. مرد و زن هر دو گرفتار این بیماری روانی اند با این تفاوت که مرد ظاهری عادی و معمولی دارد اما به اندازه زن که رفتارش بیانگر آشفتگی روحی اش است، بیمار است. […]

  • نگاهی به تاثیر آیین و هنر مردمی در آثار سینمایی و نمایشی
    بهرام بیضایی، ناصر تقوایی و عباس کیارستمی با تعزیه ایرانی چه کردند

    تریبون هنر: تعزیه، این هنر عامه یکی از عمیق‌ترین هنرهای ایرانی است که در دوره مدرن توجه بسیاری از هنرمندان تراز را در شیوه‌های مختلف هنری به خود جلب کرده است، از جمله آن هنرمندان در سینما حداقل سه سینماگر با نوشتن و یا ساختن و یا الگوگرفتن از پیشنهادهای […]

  • یادداشت حامد حنیفی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه: بی اختیار اشک می‌ریختیم

    تریبون هنر: حامد حنیفی در یادداشتی درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی نوشت: من و اکثریت قریب به اتفاق حضار بی اختیار اشک می‌ریختیم. به گزارش تریبون هنر، حامد حنیفی، آهنگساز برجسته موسیقی ایران و منتقد موسیقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه نوشت: […]

  • بابک جهانبخش مرگ با طعم نسکافه به کارگردانی بابک صحرایی

    تریبون هنر: بابک جهانبخش، خواننده برجسته و توانمند موسیقی ایران، یادداشتی را درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی منتشر کرد. به گزارش تریبون هنر، بابک جهانبخش در یادداشت خود درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» و بابک صحرایی ر صفحه اینستاگرامش نوشت: بابک صحرایی فارغ از […]

  • رضا صادقی در مرگ با طعم نسکافه

    تریبون هنر: رضا صادقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی نوشت: رفتم چون رفیقم رو ذوست دارم و دعوتش برام محترم بود اما شگفت زده شدم به گزارش تریبون هنر، رضا صادقی خواننده برجسته و مولف موسیقی ایران در یادداشتی به تحلیل […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad