Ad

از حضور ملانی آوانسیان تا اجرای ترانه سلام بمبئی

بنیامین در کنسرت پری زاد: محدودیت ها هیچ اهمیتی ندارند

بنیامین پنج دی ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به روی صحنه رفت. گزارش متنی و تصویری از این کنسرت را در تریبون هنر ببینید

تریبون هنر: بنیامین پنج دی ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به روی صحنه رفت. او در کنسرت خود که نامش را پری زاد گذاشته بود به خواندن قطعات محبوب خود پرداخت.کنسرت پری زاد به تهیه کنندگی منوچهر حسنی و تحت امتیاز موسسه «آوای باران» برگزار شد.

با توجه به اولین تجربه بازیگری بنیمانی در فیلا «سلام بمبئی» اکران موفق این فیلم و رکوردشکنی اش در فروش و استقبال مخاطب، بنیامین با خواندن قطعه مربوط به این فیلم به اسم  «یه بار دیگه اشتباه کن» اجرای خود را آغاز کرد

او پس از خواندن چندین قطعه دیگر، شناسنامه که از ترانه های پرطرفدارش است را اجرا کرد و اجرای این قطعه را به ترانه معروف و خاطره انگیز «سوغاتی» با ترجیع بند معروف «ای که تویی همه کسم، بی تو می گیره نفسم…» پیوند داد

بنیامین در ادامه قطعه «منو ببخش» را خواند. این قطعه به آهنگسازی بنیامین با صدای «ناصر عبداللهی» در آخرین آلبوم این خواننده همیشه زنده در یاد منتشر شده است. به همین دلیل هنگام اجرای این قطعه تصاویر ناصر عبداللهی در سالن پخش شد که با ابراز احساسات زیبایی از سوی حاضران در کنسرت روبرو شد

قرار بود ملانی آوانسیان در این کنسرت به عنوان نوازنده ویولنسل در ارکستر بنیامین حضور داشته باشد اما با وجود صدور مجوز برای حضورش، در آخرین لحظات این مجوز لغو شد. به همین خاطر بنیامین با اشاره تلویحی به این مساله گفت: محدودیت ها هیچ اهمیتی ندارند و پس از این جمله ملانی آوانسیان را معرفی نمود

 

علیرضا میرآقا (پرکاشن و ترومپت)، آرش احمدی (گیتار الکتریک)، محمد موجرلو (گیتار آکوستیک و همخوان)، علی موسوی (کیبورد و پیانو)، استیو اوانسیان (درامز)، کیوان فرشید نیا (گیتار بیس) اعضای ارکستر بنیامین را در این کنسرت تشکیل می دادند.

در ادامه می توانید عکس های الناز نصیری از کنسرت بنیامین را به صورت اختصاصی در تریبون هنر ببینید

 

تاریخ انتشار :۶ دی ۱۳۹۵

برچسب‌ها:, , , ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • نقد فیلم علف زار: خوش ساخت و تحسین برانگیز / یادداشت بابک صحرایی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: علف زار به کارگردانی کاظم دانشی از معدود فیلم های خوبی است که در سال های اخیر ساخته شده. در دوران ضعف فیلمنامه و بی قصه بودن و باری به هر جهت بودن مضامین، فیلمنامه خوبی دارد که ضمن پرداختن شجاعانه به بخشی از معضلات […]

  • عنکبوت مقدس؛ ناگفته هایی از چگونگی تولید و حواشی

    تریبون هنر: عنکبوت مقدس به کارگردانی علی عباسی پس از نمایش در جشنواره کن، حواشی بسیاری را ایجاد کرده و عمده این حواشی به دلیل زاویه دید جاری در فیلم است. برداشت برآمده از فیلم این چنین است که قتل های زنجیره ای سعید حنایی مربوط به نگرش مذهبی جاری […]

  • لامینور؛ تکامل فلسفی موسیقی در سینمای داریوش مهرجویی
    لامینور؛ تکامل فلسفی موسیقی در سینمای داریوش مهرجویی
    یادداشت بابک صحرایی در مجله فیلم امروز

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: شوپنهاور موسیقی را عالی ترین نوع هنری می داند که نیازی به حمایت اشکال دیگر هنری ندارد. او می گوید موسیقی را نمی توان به زبان یا قلم بازگفت. باید شنید و آزمود. پیش تر از شوپنهاور و شیفتگی اش به موسیقی، افلاطون اولین فیلسوفی […]

  • فیلم «تاپ گان: ماوریک» و زمینه سازی امریکا برای حمله هسته ای به ایران

    تریبون هنر: محمدعلی آهنگران درباره فیلم «تاپ گان؛ ماوریک» در استوری ایسناگرامش نوشت: «این فیلم خوش ساخت با بازی تام کروز ماجرای حمله موفقیت آمیز نیروی هوایی امریکا به تاسیسات هسته ای یک کشوری است. این تاسیسات در منطقه ای دقیقا شبیه منطقه فردو قرار دارد. به گمان من این […]

  • زهرا امیرابراهیمی در فرش قرمز کن

    تریبون هنر: رضا صائمی، نویسنده و منتقد، امروز بعد از حضور زهرا امیرابراهیمی در جشنواره کن نوشت: این حضور باشکوه جلوه می کند وقتی از گذر آن خاطرات و مخاطرات، اشک ها به لبخندها بدل می شود … جضورش بر فرش قرمز کن، بازگشت به عرش دوباره است … به […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad