Ad

با حضور هنرمندان و اجرای زنده قطعات آلبوم

گزارش ویدئویی از مراسم رونمایی آلبوم جدید محمدرضا عیوضی را در تریبون هنر ببینید

بابک صحرایی و سعید اصلانی اجرای برنامه را بر عهده داشتند و ناصر چشم آذر، امیر کریمی، رستاک حلاج، سید جواد هاشمی و سپیده خداوردی از مهمان های برنامه بودند

تریبون هنر: گزارش ویدئویی از مراسم رونمایی آلبوم جدید محمدرضا عیوضی را در تریبون هنر ببینید

بابک صحرایی و سعید اصلانی اجرای این مراسم را بر عهده داشتند. در ابتدای مراسم رونمایی از آلبوم حس خوب بابک صحرایی گفت: «می‌توانم شهادت بدهم که آلبوم «حس خوب» آلبوم ارزشمندی است و دارای مشخصه‌های لازم برای تبدیل‌شدن به یک اثر موفق هست. در زمانه‌ای که بخش زیادی از آثار موسیقی منتشرشده با سهل‌انگاری‌هایی همراه هستند، آلبومی که برایش زحمت کشیده شده و عواملش حرفه‌ای هستند فکر می‌کنم ارزشمند باشد.»

سعید امیراصلانی هم توضیحات خود را اینگونه آغاز کرد:«محمدرضا عیوضی را نزدیک بیست سال است که می‌شناسم. خواننده مسلط و به اصطلاح قُدما خواننده شش‌دانگی است و خواننده کامپیوتری نیست. خوشحال هستیم که در شرایط فعلی فرصت انتشار این اثر فراهم آمده است.»

پس از این صحبت ها محمدرضا عیوضی با خواندن قطعه «رنگین کمون» به همراه نوازندگی پیانو «وحید مهراد» روی صحنه آمد.

محمدرضا عیوضی در بخش اول صحبت‌های خود گفت: «تولید این آلبوم چهار سال به طول انجامید. زمانی که آماده شد حس کردیم که الان موقع انتشارش نیست»

ناصر چشم‌آذر اولین سخنران برنامه بود که پس از صحبت کردن درباره محمدرضا عیوضی، به پیشنهاد بابک صحرایی قطعه «آیریلیق» را با پیانو نواخت تا محمدرضا عیوضی این قطعه را که بخواند.

امیر کریمی سخنران بعدی جلسه بود که گفت:« یکی دیگر از ویژگی‌های محمدرضا عیوضی این است که هرچه در استودیو می‌خواند، همان را به صورت زنده می‌خواند که این ویژگی بسیار خوب است.»

بابک صحرایی هم در تکمیل صحبت‌های کریمی گفت:«در بیان ساده است اما در عمل کار سختی است که بخواهید مجموعه‌ای جمع‌آوری کنید تا سلایق گوناگون را به سمت خود جلب کند. محمدرضا عیوضی عزیز در این مسیر به نظرم موفق بود. ما نمی‌خواهیم قضاوت داشته باشیم و باید آلبوم منتشر شود و شنیده شود و غبار زمان رویش بنشیند و ببینیم که در گذر زمان هنوز هم تازگی خواهد داشت یا نه.»

رستاک حلاج هم مهمان دیگر برنامه بود که صحبت‌های کوتاهی داشت و گفت:«اینجا برای تبریک به آقای عیوضی خدمت رسیدیم و بابک جان در جریان هستند که من خیلی اهل صحبت کردن نیستم و فقط به همه عزیزان تبریک می‌گویم.» پس از او هم «سید جواد هاشمی» و «هومن جوادی»، سرپرست تیم فوتبال ستارگان، توضیحات کوتاهی در مورد محمدرضا عیوضی بیان کردند و به او بابت انتشار آلبوم جدیدش تبریک گفتند.

حامد حنیفی هم یکی دیگر از مهمانان برنامه بود که گفت:«امیدوارم که این نسل از موسیقی دوباره پایشان به کنسرت‌های شلوغ باز شود. به محمدرضا عیوضی عزیز تبریک می‌گویم و امیدوارم که این آلبوم را دوست داشته باشید.»

«سپیده خداوردی» هم در صحبت‌های خود به سابقه فعالیت محمدرضا عیوضی در ارکستر سمفونیک اشاره داشت و اعلام کرد:«من سال ۷۵ در ارکستر سمفونیک صدا و سیما فعالیت داشتم و یادم است که آقایان امیر تاجیک، محمدرضا عیوضی و خشایار اعتمادی و سایر دوستان آرتیست بودند و موسیقی را به خوبی می‌شناختند و اجرا می‌کردند. ما خوانندگان بسیار خوبی داریم که بسیاری از مردم عزیز دوستشان دارند اما در واقع موسیقی و هنر اصلی افرادی که نام بردم، به لایه‌های زیرین رفته است.»

در پایان برنامه هم محمدرضا عیوضی به همراه ارکستر بزرگ به سرپرستی «علیرضا شمس‌اسکندری» قطعاتی از آلبوم حس خوب را اجرا کرد. «منوچهر هادی»، «حمیدرضا صمدی»، «امین قباد»، «گرشا قباد»، «کیارش حسن‌زاده»، «حمید رهنورد»، «فرحناز منافی‌ظاهر»، «آزیتا ترکاشوند» و «شهرام اسدزاده» از جمله دیگر مهمانان این برنامه بودند.

عکس های این مراسم را می توانید در اینجا ببینید

گزارش ویدئویی از مراسم رونمایی آلبوم جدید محمدرضا عیوضی به اسم حس خوب را در تریبون هنر ببینید

 

تاریخ انتشار :۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

برچسب‌ها:, , , ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • با رکوردداران کنسرت موسیقی در سال ۱۴۰۲ آشنا شوید

    تریبون هنر: هنوز یک‌ماه از سال جدید نگذشته که قیمت بلیت‌های موسیقی ۱۰۰هزار تومان گران‌تر شده و بلیت کنسرت‌ها نزدیک به ۹۰۰هزار تومان به‌خصوص در کنسرت‌های پاپ دیده می‌شود. در دیگر شهرها هم قیمت بلیت‌ها تا سقف ۶۰۰هزار تومان به فروش می‌رسد که سقف قیمت در سال گذشته به ۵۰۰هزار […]

  • رضا داودنژاد، «مصائب شیرین»، کات!

    تریبون هنر: مخابره خبر درگذشت رضا داودنژاد در شامگاه ۱۳ فروردین ماه در حالی که چند سال قبل در چنین روزی خبر درگذشت جمشید مشایخی را مخابره کردیم، آنقدر سخت بود که برای انتشارش تامل کردیم، به چند نفر زنگ زدیم، فکر می‌کردیم دروغ ۱۳ فروردین ماه است اما گویا […]

  • ماجرای یک پرونده‌ رازآلود در «بی‌بدن»/ قصه دختری که جنازه ندارد

    تریبون هنر: فیلم «بی‌بدن» اولین تجربه سینمایی مرتضی علیزاده به نویسندگی کاظم دانشی است که به موضوع جنجالی قتل یک دختر و ماجراهای پس از آن در روایتی مشابه فیلم «علفزار» می‌پردازد. در قالب سلسله گزارش‌هایی با عنوان «پیشنهاد نوروزی خبرگزاری مهر» به مخاطبان سینما» به معرفی فیلم‌های اکران نوروزی […]

  • کدام فیلم ها در سینمای ۱۴۰۲ توقعات را برآورده نکرده؟

    تریبون هنر: ایرنا نوشت: سال ۱۴۰۲ سالی غیرقابل پیش‌بینی برای گیشه سینماها بود. سالی که اخبار فروش ۱۰۰۰میلیاردی تمام سینما را گرفته بود و در این بین فیلم‌هایی آمدند و رفتند که هیچ‌کس متوجه آن‌ها نشد. از دومین فیلم کارگردان فسیل گرفته تا کمدی ویلای ساحلی که توقع‌ها را نسبت […]

  • از مایکل جکسون تا پسر بروسلی: کشف چیزهای عجیب در جسد سلبریتی‌ها

    تریبون هنر: از مایکل جکسون و رابین ویلیامز و پسر بروسلی تا هیث لجر و دختر الویس پریسلی، سلبریتی های محتلفی بوده اند که سرنوشت تراژیکی داشته‌اند؛ اما بررسی‌های پس از مرگشان از نکات غافلگیر کننده‌ای در خصوص مرگ آن‌ها پرده برداشته است.   مرگ همیشه اتفاقی غم انگیز است، بخصوص […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad