در گفتگو با تریبون هنر

علیرضا عصار: به سفارش همراه اول و علاقه‌ شخصی ام قطعه ای برای تیم ملی فوتبال خواندم

قرار نیست این قطعه جایی معرفی شود

تریبون هنر: روز گذشته قطعه ای با صدای علیرضا عصار منتشر شد که برای حضور تیم فوتبال ایران د رجام جهانی تولید شده است. این قطعه «من ایرانی ام» نام دارد.

علیرضا عصار درباره‌ی روند تولید قطعه «من ایرانی ام» به تریبون هنر گفت: به طور کلی یک سرود رسمی برای جام‌جهانی به سفارش فدراسیون فوتبال ساخته می‌شود که به مناسبت حضور تیم ملی در این اتفاق بزرگ ورزشی، منتشر می‌شود. اما به غیر از ترانه‌ی رسمی، هر خواننده‌ای می‌تواند به میل و علاقه‌ی خود قطعه‌ای را به همین مناسبت بخواند. او در ادامه گفت: قرار نیست این قطعه جایی معرفی شود. من ایرانی‌ام یک سفارش شخصی از طرف همراه اول بود که من هم به دلیل علاقه‌ام به این اتفاق، اجرای آن را پذیرفتم.

 

عصار در رابطه با فاکتورهای لحاظ شده در قطعه‌ی من ایرانی‌ام این طور توضیح داد: من ایرانی‌ام براساس تکیه بر ملیت و موجودیت ملی طراحی و تولید شد که این موضوع را می‌توان در ترجیح‌بند شعر متوجه شد. به هرحال با شرایط سخت حاکم در زندگی امروز، من ایرانی‌ام می‌تواند یک تذکر و دلخوشی به اصلیت خودمان باشد. او این طور ادامه داد: وقتی این کار به سفارش شخصی و علاقه‌ی خودمان تولید شده، لازم نبود تمام فضای موسیقی و کلام، معطوف به فوتبال باشد. ضمن این که نیازی به آنالیز هم ندارد چون همان‌طور که گفتم این قطعه به سفارش همراه اول و علاقه‌ی شخصی خودم تهیه شد. بنابراین کاری که شخصی باشد نمی‌توان مورد آنالیز قرار داد زیرا قرار نیست قطعه‌ی مورد نظر در فوتبال پرزنت و یا به صورت رسمی در جایی اجرا شود.

 

منبع: تریبون هنر

 

علیرضا عصار

 

مطالب مرتبط




شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • فردین ملک مطیعی بهروز وثوقی
    انتقاد تند نیما حسنی نسب از ستاره های این روزها
    از سلبریتی های دیروز تا صله بگیرهای امروز
    در معاشرت و مشارکتِ تهوع‌آورشان با اربابان پول کثیف و معاونت در پولشویی

    تریبون هنر _ نیما حسنی نسب: به این عکس خوب دقت کنید؛ در هیاهوی هیچِ صله‌بریتی‌های امروزی، در هجومِ زشت و رعشه‌آور اخبار الکی و فهرست‌های جعلی و شعارهای سطحی که از بعضی بازیگرهای معروف این روزگار می‌شنویم، در معاشرت و مشارکتِ تهوع‌آورشان با اربابان پول کثیف و معاونت در پولشویی […]

  • تنگه ابوقریب
    دریچه‌ای به مفهوم مقاومت
    یادداشت کمال تبریزی درباره «تنگه ابوقریب»
    فقط باید دید

    تریبون هنر _ کمال تبریزی: «تنگه ابوقریب» از آن دسته فیلم‌هایی است که غیر قابل توصیف هستند ! مثل موسیقی‌ای که غیر قابل تقلید باشد ! فقط می‌توان گفت که مانند دریچه شهرفرنگ به دنیایی متفاوت هدایت می‌شوید که این بار به شدت ملموس و واقعی است ! دریچه‌ای به […]

  • کیوان کثیریان
    نگاهی به ترکیب سینماها در هفته‌های اخیر
    قصه بی‌سروته، بازی‌های خیلی بد، بازیگرانی بسیار بدتر
    یادداشت کیوان کثیریان

    کیوان کثیریان:  نگاهی به ترکیب اکران سینماها در هفته‌های اخیر می‌تواند گویای حال و روز این روزهای سینمای ما باشد. نگاه معیوب مدیریت سینما که تشویق “سرمایه سالاری” نام گرفته نتیجه‌اش می‌شود همین. از ۱۳ فیلم روی پرده ۸ تایش از جنس فیلم‌هایی است که “کمدی” خوانده می‌شوند و در […]

  • ابراهیم گلستان و مسعود کیمیایی
    گلستان از انگلستان
    یادداشت «ابراهیم گلستان» برای سالروز تولد «مسعود کیمیایی»
    در تریبون هنر بخوانید

    تریبون هنر: «چیزی که مسعود در فیلم «قیصر» گفته بود مرا متوجه نوع دریافت و فکر او کرد، که تفاوت داشت با «ننه من غریبم» بازی‌های قصه‌هایی در تیره‌روزی دخترهای رعیت یا تیره‌کاری‌های پسرهای ارباب، و قس علی‌ذالک‌هایی که از اول سال های ۱۳۰۰ راه افتاده بود» این جملات بخش […]

  • عصبانی نیستم
    عصبانی نیستم؛ بُمبی که خنثی شد
    یادداشتی از سیدمحمد کاظمی

    تریبون هنر: این همه کش و قوس؟این همه شاخ و شانه کشیدن؟این همه دلخوری و قُلدری؟ارزشش را داشت؟ این همه ترس؟ این همه لج بازی؟این همه امضای بی اعتبار؟ارزشش را داشت؟ فیلم “عصبانی نیستم” از رضا درمیشیان بعد از چهار سال سر و صدا ، بالاخره بهار امسال به اکران […]

رضا صادقی مدیون

مغزهای کوچک زنگ زده

آخرین بار کی سحر را دیدی

چراغ های ناتمام

شعله ور