Ad


کیومرث پوراحمد: با دزدی فرهنگی همراه نشوید

تریبون هنر: کیومرث پوراحمد که چند روزی است فیلم تازه‌اش «تیغ و ترمه» را اکران آنلاین کرده، از مردم خواست فیلم را از طریق سایت‌های رسمی ببینند و به حرمت سینما و فرهنگ با دزدی فرهنگی در سایت‌های غیررسمی همراه نشوند.

در پی اکران غیرقانونی فیلم «تیغ و ترمه» در برخی از سایت‌ها، کیومرث پوراحمد ـ نویسنده و کارگردان این فیلم ـ در پیام کوتاهی از مردم خواست این فیلم و همه فیلم‌های دیگری را که به صورت آنلاین اکران شده‌اند، از طریق سایت‌های رسمی ببینند.
او در این پیام کوتاه می‌گوید: «دوستان سلام. آخرین فیلم من «تیغ و ترمه» همین چند روز پیش اکران آنلاین شده و به سرعت دزدی و در کانال‌های خارجی ارایه شده است. می‌توانید این فیلم را از طریق دو سایت رسمی که در تبلیغات‌مان هم اعلام شده با ۱۵ هراز تومان بخرید و ببینید. متاسفانه این سایت‌های غیرقانونی برای حاصل رنج گروه بزرگ سازنده فیلم اهمیت قائل نیستند و دزدی فرهنگی می‌کنند و فیلم را غیرقانونی و به نصف قیمت می‌فروشند. از شما می‌خواهم به حرمت سینما و فرهنگ با این دزدی فرهنگی همراه نشوید و نه فقط «تیغ و ترمه» بلکه همه فیلم‌هایی را که اکران آنلاین دارند، از طریق سایت‌های رسمی نمایش فیلم‌ها ببینید و نه سایت‌های غیر رسمی.»
«تیغ و ترمه» روایت‌گر زندگی دختری با بازی دیبا زاهدی است که پدرش را در کودکی از دست داده و مادرش هم او را رها کرده و پس از سال‌ها با فاش شدن خیانت‌هایی در زندگی‌اش روبه‌رو می‌شود.

پژمان بازغی، لاله اسکندری، هومن برق نورد، مهران رجبی، کوروش سلیمانی، سیمون سیمونیان و شراره رنجبر در این فیلم ایفای نقش می‌کنند و رضا یزدانی هم خواننده موسیقی آن است.

تاریخ انتشار :۱۳ خرداد ۱۳۹۹

برچسب‌ها:,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • مینی سریال «بچه گوزن»؛ روایت هیجان انگیز یک رابطه سادومازوخیسمی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: سریال «بچه گوزن» داستان واقعی یک رابطه سادومازوخیسمی (آزارگری و آزارخواهی) است. مرد و زن هر دو گرفتار این بیماری روانی اند با این تفاوت که مرد ظاهری عادی و معمولی دارد اما به اندازه زن که رفتارش بیانگر آشفتگی روحی اش است، بیمار است. […]

  • نگاهی به تاثیر آیین و هنر مردمی در آثار سینمایی و نمایشی
    بهرام بیضایی، ناصر تقوایی و عباس کیارستمی با تعزیه ایرانی چه کردند

    تریبون هنر: تعزیه، این هنر عامه یکی از عمیق‌ترین هنرهای ایرانی است که در دوره مدرن توجه بسیاری از هنرمندان تراز را در شیوه‌های مختلف هنری به خود جلب کرده است، از جمله آن هنرمندان در سینما حداقل سه سینماگر با نوشتن و یا ساختن و یا الگوگرفتن از پیشنهادهای […]

  • یادداشت حامد حنیفی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه: بی اختیار اشک می‌ریختیم

    تریبون هنر: حامد حنیفی در یادداشتی درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی نوشت: من و اکثریت قریب به اتفاق حضار بی اختیار اشک می‌ریختیم. به گزارش تریبون هنر، حامد حنیفی، آهنگساز برجسته موسیقی ایران و منتقد موسیقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه نوشت: […]

  • بابک جهانبخش مرگ با طعم نسکافه به کارگردانی بابک صحرایی

    تریبون هنر: بابک جهانبخش، خواننده برجسته و توانمند موسیقی ایران، یادداشتی را درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی منتشر کرد. به گزارش تریبون هنر، بابک جهانبخش در یادداشت خود درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» و بابک صحرایی ر صفحه اینستاگرامش نوشت: بابک صحرایی فارغ از […]

  • رضا صادقی در مرگ با طعم نسکافه

    تریبون هنر: رضا صادقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی نوشت: رفتم چون رفیقم رو ذوست دارم و دعوتش برام محترم بود اما شگفت زده شدم به گزارش تریبون هنر، رضا صادقی خواننده برجسته و مولف موسیقی ایران در یادداشتی به تحلیل […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad