Ad


لیدی گاگا و آل پاچینو و اولین پوسترهای خاندان گوچی

در تریبون هنر ببینید

تریبون هنر: لیدی گاگا و آل پاچینو و دیگر بازیگرهای فیلم خاندان گوچی به عنوان طرح اولین پوسترهای این فیلم انتخاب شدند.

پوسترهای فیلم خاندان گوچی به کارگردانی رایدلی اسکات منتشر شدند.

تازه ترین ساخته‌ی ریدلی اسکات، House Of Gucci نام دارد و لیدی گاگا، آل پاچینو، جرمی آیرونز و جرد لتو در آن بازی کرده اند.

این فیلم به ماجرای عجیب و جنجالی موسس برند ایتالیایی گوچی و همسرش می پردازد و به دلیل شهرت برند گوچی از یک طرف، و محبوبیت گروه بازیگران‌اش، آل پاچینو، آدام درایور، لیدی گاگا، جرمی ایرونز و جرد لتو، هنوز اکران نشده مشتاقان زیادی دارد.

عوامل سازنده‌ی فیلم از حجم خبرنگاران و عکاسانی که تیم فیلم‌برداری را در شهر رم دنبال می‌کردند ناراضی بودند و از تصاویری که پاپاراتزی ها از ست فیلم‌برداری منتشر می‌کردند، ابراز نگرانی می‌کردند تا مبادا داستان فیلم لو برود.

 

خاندان گوچی (انگلیسی: House of Gucci‎) یک فیلم جنایی زندگی‌نامه‌ای رو به انتشار آمریکایی به کارگردانی ریدلی اسکات است. این فیلم بر اساس کتاب سال ۲۰۰۱ خاندان گوچی: داستانی پرهیز از قتل، جنون، زرق و برق و حرص نوشتهٔ سارا گی فوردن ساخته شده‌است. در آن لیدی گاگا در نقش پاتریزیا ریجیانی بازی می‌کند که به جرم سازماندهی ترور شوهر سابق خود و رئیس سابق خانه مد گوچی، مائوریتزیو گوچی، به تصویر کشیده شده توسط آدام درایور، محاکمه و محکوم شد. در فیلم همچنین آل پاچینو، جرد لتو، جک هیوستون، ریو کارنی، سلما هایک و جرمی آیرونز به ایفای نقش خواهند پرداخت.

خاندان گوچی از فوریه تا مه ۲۰۲۱ در مناطق مختلف ایتالیا فیلم‌برداری شد. این فیلم قرار است در ۲۴ نوامبر ۲۰۲۱ توسط یونایتد آرتیستس ریلیزینگ در ایالات متحده اکران شود.

 

اولین پوسترهای فیلم خاندان گوچی را در تریبون هنر ببینید

 

 

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۸ مرداد ۱۴۰۰

برچسب‌ها:, , , , , , ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad