Ad


اعتراض خانواده گوچی به فیلم رایدلی اسکات

تریبون هنر: وارثان خانواده ایتالیایی گوچی با انتشار بیانیه‌ای نسبت به فیلم جدید «خاندان گوچی» ساخته «ریدلی اسکات» اعتراض کرند.

به گزارش تریبون هنر به نقل از ورایتی، خانواده «آلدو گوچی» که بین سال‌های ۱۹۵۳ تا ۱۹۸۶ رئیس کمپانی و خانه فشن گوچی بودند با انتشار بیانیه‌ای اعتراض خود را به عدم ارائه تصویری درست و موثق در فیلم «خاندان گوچی» ساخته جدید «ریدیل اسکات» اعلام کردند.

در این بیانیه‌ای که در ابتدا توسط خبرگزاری ایتالیایی «ANSA» منتشر شد آمده است: «سازندگان این فیلم به خودشان زحمت ندادند تا پیش از ساخت فیلم و به تصویر کشیدن آلدو گوچی (مدیر کمپانی گوچی برای مدت ۳۰ سال که نقش او را در فیلم آل پاچینو بازی کرده) با بازماندگان و اعضای خانواده وی مشورت کنند.»

همچنین در این بیانیه‌ آمده است در فیلم «خاندان گوچی»، لحن و نگرشی به شخصیت اصلی داستان و همچنین ماجراهای پیرامون القا شده که با هرگز به آنها متعلق نبوده است و این از بعد انسانی بسیار دردناک و یک توهین به میراث گوچی است که این برند بر اساس آن بنا نها شده است.

«ریدلی اسکات» نیز در واکنش به صحبت‌های «پاتریزیا گوچی» که او را متهم به سرقت هویت یک خانواده برای رسیدن به سود و منفعت متهم کرده بود، در گفتگو با رادیو بی‌بی سی گفت: «با این موضوع موافق نیستم. باید به خاطر داشته باشید که یکی از اعضای خانواده گوچی به قتل رسیده و یکی دیگر از اعضای خانواده برای فرار مالیاتی به زندان رفته است، پس شما نمی‌توانید درباره منفعت طلبی من صحبتی کنید».

«پاتریزیا گوچی» پیش از این نیز سازندگان این فیلم را برای انتخاب «آل پاچینو» برای بازی در نقش پدرش «آلدو گوچی» فرزند ارشد «گوچیو گوچی» مورد انتقاد قرار داده و عنوان کرده «آل پاچینو» چاق و قدکوتاه است در حالی که پدرش قدبلند، لاغر و چشم‌آبی بوده است و این فیلم موجب می‌شود آبروی پدرش لکه‌دار شود.

داستان فیلم «خاندان گوچی» درباره ماجرای قتل «مائوریزیو گوچی» با بازی «آدام درایور» است که در سال ۱۹۹۵ توسط یک فرد مسلح به ضرب گلوله کشته شد و بعدها مشخص شد این قتل به دستور مستقیم همسر سابقش «پاتریزیا رجیانی» انجام شده که در این فیلم «لیدی گاگا» ایفاگر نقش اوست.

این فیلم بر اساس کتابی با عنوان «خانه گوچی: «داستانی پرشور از قتل، جنون، شکوه و طمع» نوشته «سارا فوردن» ساخته شده است.

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۱۰ آذر ۱۴۰۰

برچسب‌ها:, , ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • مینی سریال «بچه گوزن»؛ روایت هیجان انگیز یک رابطه سادومازوخیسمی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: سریال «بچه گوزن» داستان واقعی یک رابطه سادومازوخیسمی (آزارگری و آزارخواهی) است. مرد و زن هر دو گرفتار این بیماری روانی اند با این تفاوت که مرد ظاهری عادی و معمولی دارد اما به اندازه زن که رفتارش بیانگر آشفتگی روحی اش است، بیمار است. […]

  • نگاهی به تاثیر آیین و هنر مردمی در آثار سینمایی و نمایشی
    بهرام بیضایی، ناصر تقوایی و عباس کیارستمی با تعزیه ایرانی چه کردند

    تریبون هنر: تعزیه، این هنر عامه یکی از عمیق‌ترین هنرهای ایرانی است که در دوره مدرن توجه بسیاری از هنرمندان تراز را در شیوه‌های مختلف هنری به خود جلب کرده است، از جمله آن هنرمندان در سینما حداقل سه سینماگر با نوشتن و یا ساختن و یا الگوگرفتن از پیشنهادهای […]

  • یادداشت حامد حنیفی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه: بی اختیار اشک می‌ریختیم

    تریبون هنر: حامد حنیفی در یادداشتی درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی نوشت: من و اکثریت قریب به اتفاق حضار بی اختیار اشک می‌ریختیم. به گزارش تریبون هنر، حامد حنیفی، آهنگساز برجسته موسیقی ایران و منتقد موسیقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه نوشت: […]

  • بابک جهانبخش مرگ با طعم نسکافه به کارگردانی بابک صحرایی

    تریبون هنر: بابک جهانبخش، خواننده برجسته و توانمند موسیقی ایران، یادداشتی را درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی منتشر کرد. به گزارش تریبون هنر، بابک جهانبخش در یادداشت خود درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» و بابک صحرایی ر صفحه اینستاگرامش نوشت: بابک صحرایی فارغ از […]

  • رضا صادقی در مرگ با طعم نسکافه

    تریبون هنر: رضا صادقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی نوشت: رفتم چون رفیقم رو ذوست دارم و دعوتش برام محترم بود اما شگفت زده شدم به گزارش تریبون هنر، رضا صادقی خواننده برجسته و مولف موسیقی ایران در یادداشتی به تحلیل […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad