Ad


سریال اسپینجر به زودی در شبکه نمایش خانگی پخش می شود

تریبون هنر: سریال اسپینجر با بازی بازیگرانی همچون «یوسف مرادیان»، «محمد نادری» و «بیتا بیگی» به زودی در شبکه نمایش خانگی پخش می شود.

درحالی که فیلم‌برداری سریال «اسپینجر» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی «علیرضا کریم زاده» که یکی از پر هزینه‌ترین جلوه‌های ویژه بصری بین پروژه‌های نمایش خانگی را با مدیریت «هادی اسلامی» دارد، به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود، از لوگوی این سریال به همراه اولین تصویر گریم «یوسف مرادیان»، «محمد نادری» و «بیتا بیگی» رونمایی شد.

اسپینجر به نویسندگی مشترک «آزاده محسنی» و «الهه میرباقری»، یکی از پر هزینه‌ترین جلوه‌های ویژه بصری بین پروژه‌های نمایش خانگی را با مدیریت «هادی اسلامی» دارد و از فروردین ۱۴۰۰ در لوکیشن‌های مختلف تهران و شهریار کلید خورده است.

این مجموعه «طنز فانتزی سیاسی» روایت ۱۰۰ سال آینده ایران است که بازیگران محبوب و قدیمی ژانر کمدی در آن ایفای نقش می‌کنند. داستان از سال ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و ماجرای اصلی آن با گره خوردن در حوادث عجیب و جالب سال ۱۵۰۰ ادامه پیدا می‌کند.

دیگر بازیگران اصلی سریال اسپینجر عبارتند از:

آزیتا ترکاشوند، یوسف صیادی، مهران رجبی، نیما شاهرخ‌ شاهی، رضا فیاضی، امید زندگانی، جوانه دلشاد، سلمان فرخنده، آرش نوذری، بهراد خرازی، سیاوش قاسمی،شیوا طاهری، سامان خلیلیان، بهناز طالبی، آذین فهیمی، با حضور «محمدرضا هدایتی» و «رضا شفیعی_‌ جم»، هنرمندی «یوسف تیموری»، نقش‌آفرینی «حمیدرضا هدایتی» و «نگین صدق‌ گویا»، و با معرفی «پارسا شیراز».

بعضی از دیگر عوامل اصلی مجموعه:

مدیر تولید و جانشین تهیه‌کننده:
سیدمحمدرضا وزیری، مشاور تولید: بهروز حسین‌زاده، مدیر فیلم‌برداری: مجید طرقی، مدیر برنامه‌ریزی: مهدی توکلی، دستیار اول کارگردان: مسعود قدسی، طراح صحنه و لباس: مجید علی‌اسلام، مدیر چهره‌پردازی: رسول سیدعربی، مدیر صدابرداری: وحید رضویان، مدیر تبلیغات و رسانه: فرنوش آباء ، گرافیست: شایان‌ شفابخش، طراح لوگو: عرفان بهکار، موشن گرافیست: آروتین داوتیان، فیلم‌بردار: ایمان تقی‌بخشی، منشی صحنه: نازنین اعتماد، مدیر صحنه: امیر پیوندی، دستیار لباس: سیمین محمدی، عکاس: مجید محبوبی‌راد، فیلم‌بردار پشت صحنه: امین‌حمیدی، مدیر تدارکات: رضا دهقان، امور مالی: ابراهیم تفرشی و مدیر اجرایی: فائزه فرهادیان.

 

نویسنده: فرنوش آباء

تاریخ انتشار :۳۱ مرداد ۱۴۰۰

برچسب‌ها:, , , , ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • مینی سریال «بچه گوزن»؛ روایت هیجان انگیز یک رابطه سادومازوخیسمی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: سریال «بچه گوزن» داستان واقعی یک رابطه سادومازوخیسمی (آزارگری و آزارخواهی) است. مرد و زن هر دو گرفتار این بیماری روانی اند با این تفاوت که مرد ظاهری عادی و معمولی دارد اما به اندازه زن که رفتارش بیانگر آشفتگی روحی اش است، بیمار است. […]

  • نگاهی به تاثیر آیین و هنر مردمی در آثار سینمایی و نمایشی
    بهرام بیضایی، ناصر تقوایی و عباس کیارستمی با تعزیه ایرانی چه کردند

    تریبون هنر: تعزیه، این هنر عامه یکی از عمیق‌ترین هنرهای ایرانی است که در دوره مدرن توجه بسیاری از هنرمندان تراز را در شیوه‌های مختلف هنری به خود جلب کرده است، از جمله آن هنرمندان در سینما حداقل سه سینماگر با نوشتن و یا ساختن و یا الگوگرفتن از پیشنهادهای […]

  • یادداشت حامد حنیفی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه: بی اختیار اشک می‌ریختیم

    تریبون هنر: حامد حنیفی در یادداشتی درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی نوشت: من و اکثریت قریب به اتفاق حضار بی اختیار اشک می‌ریختیم. به گزارش تریبون هنر، حامد حنیفی، آهنگساز برجسته موسیقی ایران و منتقد موسیقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه نوشت: […]

  • بابک جهانبخش مرگ با طعم نسکافه به کارگردانی بابک صحرایی

    تریبون هنر: بابک جهانبخش، خواننده برجسته و توانمند موسیقی ایران، یادداشتی را درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی منتشر کرد. به گزارش تریبون هنر، بابک جهانبخش در یادداشت خود درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» و بابک صحرایی ر صفحه اینستاگرامش نوشت: بابک صحرایی فارغ از […]

  • رضا صادقی در مرگ با طعم نسکافه

    تریبون هنر: رضا صادقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی نوشت: رفتم چون رفیقم رو ذوست دارم و دعوتش برام محترم بود اما شگفت زده شدم به گزارش تریبون هنر، رضا صادقی خواننده برجسته و مولف موسیقی ایران در یادداشتی به تحلیل […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad