Ad


ابوالفضل پورعرب: کاش به حرف پدرم گوش می‌کردم و بازیگر نمی‌شدم

تریبون هنر: ابوالفضل پورعرب با ابراز پشیمانی از حضورش در عرصه بازیگری گفت: کاش به حرف پدرم گوش می‌کردم و بازیگر نمی‌شدم.

ابوالفضل پورعرب در گفتگو با محمدرضا علیمردانی اظهار داشت: ۳۰ سال است که در دریا شنا نکردم چون می ترسیدم کسی من را ببیند. هر چیزی را به ما می‌چسبانند. هیچ کس از ما حمایت نمی‌کند.

 

بازیگر برجسته امروز و جوان اول سینمای دهه هفتاد گفت: من با این زحمت برای هر کاری رفته بودم موفق می شدم. مثلا درس می خواندم و مهندس می شدم. شب می رفتم خانه ام و راحت بودم. نه شایعه ای و نه فلانی. ۳۰ سال رفتم شمال و توی آب نرفتم. لخت نشدم. ویلا داشتم شمال. چرا؟ جرمم جی بوده؟ هنرپیشه بودم. هر جیزی را به ما می چسبانند. هر چیزی بهت می چسبد. واقعا اگر به حرف پدرم گوش کرده بودم ممکن بود می گفتم اشتباه کردم ولی حالا که وارد سینما شدم متوجه شدم که حق با ایشان بوده.

 

ابوالفضل پورعرب در ادامه گفت: وقتی بازیگر هستی هر خطری دور و برت است. هیچکس هم ازت حمایت نمی کند. جوان ۲۰ ساله آمده بازیگر شده. چه کسی معلمش است؟ چه کسی به او می گوید این راه را نرو خطرناک است؟ اینجا احتیاط کن. آن جا فلان مساله است. اینجا دسیسه است.کسی بهت درس نمی دهد. می روی و می افتی و باعث تجربه ات می شود

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۲۱ فروردین ۱۴۰۱

برچسب‌ها:
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • مینی سریال «بچه گوزن»؛ روایت هیجان انگیز یک رابطه سادومازوخیسمی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: سریال «بچه گوزن» داستان واقعی یک رابطه سادومازوخیسمی (آزارگری و آزارخواهی) است. مرد و زن هر دو گرفتار این بیماری روانی اند با این تفاوت که مرد ظاهری عادی و معمولی دارد اما به اندازه زن که رفتارش بیانگر آشفتگی روحی اش است، بیمار است. […]

  • نگاهی به تاثیر آیین و هنر مردمی در آثار سینمایی و نمایشی
    بهرام بیضایی، ناصر تقوایی و عباس کیارستمی با تعزیه ایرانی چه کردند

    تریبون هنر: تعزیه، این هنر عامه یکی از عمیق‌ترین هنرهای ایرانی است که در دوره مدرن توجه بسیاری از هنرمندان تراز را در شیوه‌های مختلف هنری به خود جلب کرده است، از جمله آن هنرمندان در سینما حداقل سه سینماگر با نوشتن و یا ساختن و یا الگوگرفتن از پیشنهادهای […]

  • یادداشت حامد حنیفی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه: بی اختیار اشک می‌ریختیم

    تریبون هنر: حامد حنیفی در یادداشتی درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی نوشت: من و اکثریت قریب به اتفاق حضار بی اختیار اشک می‌ریختیم. به گزارش تریبون هنر، حامد حنیفی، آهنگساز برجسته موسیقی ایران و منتقد موسیقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه نوشت: […]

  • بابک جهانبخش مرگ با طعم نسکافه به کارگردانی بابک صحرایی

    تریبون هنر: بابک جهانبخش، خواننده برجسته و توانمند موسیقی ایران، یادداشتی را درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی منتشر کرد. به گزارش تریبون هنر، بابک جهانبخش در یادداشت خود درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» و بابک صحرایی ر صفحه اینستاگرامش نوشت: بابک صحرایی فارغ از […]

  • رضا صادقی در مرگ با طعم نسکافه

    تریبون هنر: رضا صادقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی نوشت: رفتم چون رفیقم رو ذوست دارم و دعوتش برام محترم بود اما شگفت زده شدم به گزارش تریبون هنر، رضا صادقی خواننده برجسته و مولف موسیقی ایران در یادداشتی به تحلیل […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad