Ad


ماجرای آب دهان انداختن «هری استایلز» به «کریس پاین» تکذیب شد

تریبون هنر: در جریان نخستین نمایش فیلم «نگران نباش عزیزم» در جشنواره ونیز، ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که کاربران فضای مجازی معتقد بودند؛ هنگامی که هری استایلز ـ خواننده موسیقی ـ که در این فیلم بازی کرده، قصد داشته در کنار همبازی خود «کریس پاین» بنشیند، آب‌دهانش را جلوی پای او انداخته است.

 

به گزارش تریبون هنر به نقل از گاردین، اکنون منابعی نزدیک به استایلز اعلام کرده‌اند که این خواننده و بازیگر چنین اقدام بی‌احترامانه‌ای را نسبت به نقش مکمل خود در فیلم «نگران نباش عزیزم» مرتکب نشده است.

 

این امر درحالی است که پس از آپلود شدن ویدیوی این لحظه در فضای مجازی، موجی از گمانه‌زنی‌ها درباره اینکه هری استایلز لحظه نشستن برروی صندلی خود آب دهانش را مقابل «پاین» انداخته است، بر فضای مجازی چیره شد.

یکی از منابع نزدیک به هری استایلز روز سه‌شنبه (ششم سپتامبر) گفته است که این امر حقیقت ندارد.

 

همچنین نماینده «پاین» طی بیانیه‌ای اعلام کرده است: «این داستان مضحک است، یک چیز کاملا من‌درآوردی و نتیجه یک توهم عجیب آنلاین است که به طور کامل قصد فریب دادن مخاطب و به جریان انداختن شایعات احمقانه را دارد. بین این دو مرد هیچ چیزی جزء احترام وجود ندارد. هر اظهار نظری خلاف این تلاشی برای خلق ماجرایی است که وجود ندارد.»

 

به نظر می‌رسد که این شایعه تحت تأثیر فشار مطبوعاتی که فیلم را درگیر خود کرده، تقویت شده است.

ماجرا این است که «پاین» در نشست خبری فیلم خیلی بی‌تفاوت ظاهر شد درحالی که اولیویا وایلد ـ کارگردان فیلم، در تلاش بود که شایعه اختلافات بین خودش و فلورانس پیو ـ دیگر ستاره فیلم ـ را کم اهمیت جلوه دهد.

 

پیو در نشست خبری فیلم حاضر نشد ولی به نخستین نمایش فیلم رفت درحالی که عامدانه سعی می‌کرد از برقرای ارتباط چشمی با کارگردان فیلم خودداری کند.

دیگر حاشیه‌های این فیلم زمانی شکل گرفت که طی نشست خبری آن وقتی که درباره علت جدا شدن شایا لبوف از فیلم سوال شد، فرصت پاسخگویی به کارگردان فیلم داده نشد.

 

انتقاداتی که به فیلم وارد شده به طور کلی خوب نبوده است، به طوری که منتقدان بازی پیو را تحسین می‌کنند ولی معتقدند که استایز چندان مهارت بازیگری ندارد.

البته که خود استیالز طی نشست خبری گفته است که هیچ ایده‌ای ندارد که چه می‌کند!

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۱۶ شهریور ۱۴۰۱

برچسب‌ها:, , , ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • از مایکل جکسون تا پسر بروسلی: کشف چیزهای عجیب در جسد سلبریتی‌ها

    تریبون هنر: از مایکل جکسون و رابین ویلیامز و پسر بروسلی تا هیث لجر و دختر الویس پریسلی، سلبریتی های محتلفی بوده اند که سرنوشت تراژیکی داشته‌اند؛ اما بررسی‌های پس از مرگشان از نکات غافلگیر کننده‌ای در خصوص مرگ آن‌ها پرده برداشته است.   مرگ همیشه اتفاقی غم انگیز است، بخصوص وقتی برای شخصی شناخته شده رخ می‌دهد. به گزارش تریبون هنر، گرچه بسیاری از سلبریتی‌ها سرنوشت تراژیکی داشته‌اند، اما بررسی‌های […]

  • فیلم آسمان غرب

    تریبون هنر: «آسمان غرب» پس از سال‌ها در سینمای ایران در قالب یک اکشن جنگی، هوایی، روایتی قهرمان‌محور از حماسه‌آفرینی شهید علی‌اکبر شیرودی، خلبان کبرای هوانیروز ارتش و گروه هم‌رزمانش را در روزهای نخست و غافلگیرانه شروع جنگ در غرب کشور برای حفظ وطن به تصویر می‌کشد. میلاد کی‌مرام، امیرحسین […]

  • فیلم پرویزخان

    تریبون هنر: بعد از مدت ها بار دیگر نوبت به یک فیلم سینمایی ورزشی رسیده ؛ فیلم «پرویز خان» ساخته علی ثقفی که برشی است از زندگی زنده یاد پرویز دهداری، مرد اخلاق فوتبال ایران. خوشبختانه این فیلم در چهل و دومین جشنواره فجر توانست جوایز یادی کسب کند. حافظه […]

  • ناصرالدین‌شاه؛ دستاویز جدید ساسی‌مانکن برای وایرال شدن

    تریبون هنر: هدیه عید امسال «ساسی‌مانکن» به طرفدارانش قطعه‌ای است به سیاق آهنگ‌های پنج سال گذشته‌اش، مملو از تکیه‌کلام‌های بی‌پروای جنسی که این روزها با توسل به گریم‌های مشابه دو شخصیت تاریخی و ساخت کلیپی بی‌ربط به آنچه می‌خواند، در حال دست به دست شدن در فضای مجازی است.   […]

  • نگاهی به فیلم «دروغ‌های زیبا» ساختۀ مرتضی آتش‌زمزم

    تریبون هنر: فیلم «دروغ‌های زیبا» در بازتاب همزیستی فرهنگی میان دو خانوادۀ مسلمان و بودایی، جاذبۀ خاص خودش را دارد و در روایت آن موفق بوده است. این همزیستی و دوستی و نزدیکی تا جایی است که شاید مدت‌ها متوجه نشویم، این دو خانواده از دو کیش و آیین متفاوت‌اند. […]

Ad
Ad
Ad
Ad